Bompa 15.493 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 super Was bijzonder aangenaam om het filmpje te bekijken! Waarom gaf de uiteindelijke p2 op (pinker naar links)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Om aan te geven dat hij daar gaat blijven rijden en niet gaat proberen te blokkeren. Ondertussen zitten we een race verder heb, Zolder vandaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bompa 15.493 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Ja dat weet ik wel, maar zat hij in dergelijke toestand dat het niet meer te redden viel voor hem dat hij opgaf? (is moeilijk in te schatten op film vind ik) Of is dit technisch gezien nog niet opgeven (en idd alleen aangeven dat hij niet zal blokkeren maar wel zal verder striden)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denniske 7.001 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Proficiat mannen! 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.314 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Volgende keer kom ik ook nog wel eens tot in Zolder gebold. Altijd leuk om de sfeer in de pits op te snuiven . En de geur van een circuit 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.217 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Zalig! Proficiat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Het was waanzin, en spannend tot de laatste minuut! (omdat we toen bepaalde sancties tov andere deelnemers nog niet kenden). De eerste keer in het donker, direct in de regen dan nog, en geen incidenten gehad, jawadde! Nog eens een dikke merci aan gans het team vanwege "the boss", die niet altijd vrienden met iedereen kan zijn als hij keuzes moet maken en risico's moet inschatten, maar het is het resultaat dat telt, he jokke En dat het een druk veld was en daar altijd risico's aan vasthangen zie je hier (@@Stancke, here you go!). De start vanuit stilstand. Koen De Wit, kanshebber voor de titel in het eindklassement heeft hier efkes 2 seconden chance gehad! (wit/zwarte E46 M3) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht ir_fuel 51.995 Geplaatst: 10 november 2013 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 november 2013 Zolder is zeer sletig op de linkervoorband. Dan heb je geluk met piloten die hun rijstijl daar aan aanpassen. 14 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STA911 5.464 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Bedankt voor de support ! Gelukkig was STA911 er niet anders was het P2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Schitterende foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.240 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Hoe doet de zoon van Longin het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Hoe doet de zoon van Longin het? Dat moet je aan @@Jokke_vlo vragen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 En nu serieus: met hunne Clio zijn die al meer races uitgevallen dan dat ze gefinished hebben dit jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2013 Longin: is eigenlijk een leuke gast hoor, worstelend met de erfenis van zijn vader, is geen slechte kerel. Maar ik weet nu eens 100% zeker dat die doodgraag in ons team zou willen rijden. Onderschat het deelnemersveld hier niet hé. Sluys: tweede in de 24 uur, menige wins in grotere wedstrijden. Petroons Schmetz (tweede in BRCC met vele wins, met Aston Martin) Feraille Longin (ja soms Bert zelf) and son Ooms (om de karters te plezieren) enz...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2013 Op identieke wijze als je mening in het Lotus Exige V6 topic Tell me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.947 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Da moet ni zo graaf met die pharen op he! Goe bezig gasten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Het was waanzin, en spannend tot de laatste minuut! (omdat we toen bepaalde sancties tov andere deelnemers nog niet kenden). De eerste keer in het donker, direct in de regen dan nog, en geen incidenten gehad, jawadde! Nog eens een dikke merci aan gans het team vanwege "the boss", die niet altijd vrienden met iedereen kan zijn als hij keuzes moet maken en risico's moet inschatten, maar het is het resultaat dat telt, he jokke En dat het een druk veld was en daar altijd risico's aan vasthangen zie je hier (@@Stancke, here you go!). De start vanuit stilstand. Koen De Wit, kanshebber voor de titel in het eindklassement heeft hier efkes 2 seconden chance gehad! (wit/zwarte E46 M3) Miljaar, heb de start live gezien en ook het accident maar niet zo op De Wit gelet, bijna bye bye kampioenschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2013 Da moet ni zo graaf met die pharen op he! Goe bezig gasten Wel dat is een technisch probleempje. Heb al dikwijls gemerkt dat lichten u toch iets zenuwachtiger maken en het als leading of een van de leading cars iets meer helpt in het kenbaar maken dat je er aan komt. We rijden koers dus er is geen prijs voor den braafsten van de hoop. Het technisch probleem is het feit dat je binnen niet kan zien of je grootlichten aan of uit staan en je heel slecht voelt of ze nu aan of uit staan ook. Die grootlichten hebben dan een omgekeerd effect van gijsen dikkenek u houden we wat op..... Maw dit was een "fout" en zeker geen bewust gebeuren. Ook onze knipperlichten geven geen signaal in de auto. Heb zo al twee koersen met mijne "pinker" op gereden 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STA911 5.464 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Op identieke wijze als je mening in het Lotus Exige V6 topic Tell me Met dat iedereen naar huis rijden? Je zou beter moeten weten . Uiteraard was dat sarcastisch. Wat zou ik nu iedereen naar huis rijden met de bitter weinige ervaring die ik heb. Ik denk dan ook dat uw bemerking eveneens sarcastisch was. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik denk dan ook dat uw bemerking eveneens sarcastisch was. Hij overliep 's morgens toch met een bang hartje de lijst van ingeschreven piloten! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STA911 5.464 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Hij overliep 's morgens toch met een bang hartje de lijst van ingeschreven piloten! Waar hij waarschijnlijk niet op zoek was naar mijn naam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 11 november 2013 Delen Geplaatst: 11 november 2013 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2013 Niet dat er zo veel te zien is, maar hierbij een stukje onboard bij nacht en regen....het geeft een beetje een beeld van de sfeer aan boord.... http://www.youtube.com/watch?v=Qa6fbfIqikE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.217 Geplaatst: 11 november 2013 Delen Geplaatst: 11 november 2013 Zien jullie als piloot meer dan wij nu op film of is dat ook maar zo weinig? Zoja, hoe weet je dan wanneer er een bocht is en waar het rempunt ligt? Of is dat puur ervaring en kennis van het circuit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jupke 9.542 Geplaatst: 11 november 2013 Delen Geplaatst: 11 november 2013 Ik hoop idd dat jullie meer zien als wij nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.