Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Zien jullie als piloot meer dan wij nu op film of is dat ook maar zo weinig?

Zoja, hoe weet je dan wanneer er een bocht is en waar het rempunt ligt?

Of is dat puur ervaring en kennis van het circuit?

Tegen 170 per uur op een bocht afrijden in de regen op een natte onverlichte baan, je kent dat wel, wel hier is er geen verschil ;)

 

Je moet het circuit echt wel van buiten kennen om een beetje gas te geven in die omstandigheden ja.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen 170 per uur op een bocht afrijden in de regen op een natte onverlichte baan, je kent dat wel, wel hier is er geen verschil ;)

 

Je moet het circuit echt wel van buiten kennen om een beetje gas te geven in die omstandigheden ja.....

 

En zijn er dan punten onderweg die je dan kan herkennen of hoe werkt dat dan? Want je kan natuurlijk afgaan op de snelheid die je op bepaalde punten hebt maar als je ergens een klein oponthoud hebt is dat niet meer mogelijk hé.

 

Ik las ooit ergens iets over oogtrainingen, denk dat het Kumpen vertelde, dat hij trainingen deed specifiek voor de ogen om in nachtomstandigheden beter te kunnen rijden. Heb jij ook dergelijke dingen gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is puur op gevoel denk er niet bij na want je kent ondertussen toch bijna elke cm van het circuit bij wijze van spreken. Ik heb wel uitstekende ogen......

Ik kijk gewoon altijd zo ver mogelijk vooruit en kies zo de lijnen rem punten etc die herkenningspunten zitten ergens onbewust maar je mag je daar niet op focussen dat gaat ook niet ik een race he.

Staat van banden, remmen, piste, keuze van aanval (uitremmen of uitaccelaratie ) je verlegt maw constant rem en instuurpunten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is die koppeling met de weergave van het circuit in het filmpje: worden gps-coordinaten mee opgeslaan of schat hij de positie in ahv de bochten en snelheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Overwinningsroes al wat gaan zakken? Of krijgt hij de overhand en wil je alleen maar meer proeven van het succes? :-)

 

Moet een zalig gevoel zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur genot vooral omdat het vorige keer was van: jullie hebben meer PK wat nu zeker niet het geval was.

Deze race werd door de ceo van het circuit uitgeroepen als mooiste van het jaar.

Wij (het is een team) genieten hier nog meer van dan Spa.

Voor de rest: we zien wel he race per race....je merkt wel dat je erbij begint te horen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses dat ik hier nog even over auto's post en dan nog autosport.

 

Korte onboard samenvatting over de voorbije race.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@jokke vlo 

 

Je vertelde dus dat je geen feedback hebt van je pinkers en zo eens een hele race met je pinker hebt opgereden...

 

Sta jij dan niet in verbinding met @@ir_fuel

 

Indien ja, misschien kan @@tuscani sponseren voor een bril voor fuel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus... Dat had ik niet verwacht...

 

Is er een speciale reden waarom niet: duur, niet haalbaar, ambetant als bestuurder,...

 

Dat kost ook geld, en er zijn andere katten te geselen eerst :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar ben je dan al niets met zo'n eenvoudig portable setje...

 

Desnoods met een oortje voor de driver zodat er toch communicatie mogelijk is van de pits naar de driver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst die andere katjes geselen, ik denk dat we een quasi oneindig boodschappenlijstje hebben, maar voetjes op de grond....... eerst de auto rijdende houden dan de zaken van het tweede echelon.

 

Trouwens ik moet Fuel zijn zwoele stem niet contant in mijn oren hebben als ik koers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid