Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

amai, quartararo op pole. (teammaat morbidelli op P4)

eerste twaalf binnen één seconde ook.

Geplaatst:

Lorenzo had zin in bowling :lolz: Beslist het kampioenschap al bijna, Dovi, Rossi en Vinales er uit. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd, de race onmiddellijk onthoofd. Had al geen zin meer om te kijken...

En in Moto3 een ietwat gelijkaardig scenario, een val met 6 rijders tegelijk...

Geplaatst:

Had hetzelfde gevoel. Meteen ook echt pisnijdig op die klote-Lorenzo. Die zou beter z'n leathers aan de haak hangen en wat toeristische promo-ritjes gaan doen met Sym-brommerkes in zijn regio. :angry:   Toegegeven: 't had velen kunnen overvallen (er zijn er ook daadwerkelijk erg veel onderuit gegaan in die bocht), maar toch: wat een overrated gozer is die Lorenzo. Moet 'm voor geen meter.

Toch blij dat ik ben blijven kijken, nadien. Strijd tussen Petrux en Quartararo en Rins was echt de moeite om te zien, imo.

Moto3 vond ik zalig om naar te kijken, knappe race gezien. Inderdaad ook daar vielen ze als vliegen.
Moto2 was ook nice to look at.

Heerlijke races!

Geplaatst:

Net ook gekeken. WTF was me dat :lolz: Nuja, zijn teammaat kon ni klagen. En t was al bij al toch een ferme race.

Geplaatst:

Zo heeft hij toch zijn nut voor Honda.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

De Spaanse en Italiaanse pers weet weer waarover schrijven :lolz: 

Geplaatst:

Heeft er iemand een gemakkelijk te raadplegen kalender met de datums en de starturen van de races (Europese tijd liefst)?

Geplaatst:

There he goes again :lolz:

• Grappig 1
  • Whut?! 2
Geplaatst:

is van 2016 dacht ik...

Geplaatst:
1 hour ago, Vanni said:

is van 2016 dacht ik...

Ze rijden toch ook pas op vrijdag voor het eerst, nee?

Geplaatst:
37 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ze rijden toch ook pas op vrijdag voor het eerst, nee?

Ook nog waar!

FP1 altijd op vrijdagmorgen

Geplaatst:

Ik bedacht het me ook deze ochtend :D Foutje

Geplaatst:

Eerste vrije training...En Lorenzo ligt al weer tegen de grond.

Geplaatst:
3 hours ago, Frekkel said:

Eerste vrije training...En Lorenzo ligt al weer tegen de grond.

Niet fit voor de race, mag niet starten. 

Ideaal excuus om niet al rijdend uit de punten te eindigen. 

Geplaatst:
33 minutes ago, Monterey Jack said:

Niet fit voor de race, mag niet starten. 

Ideaal excuus om niet al rijdend uit de punten te eindigen. 

De rest heeft ook al minder stress :D 

• Grappig 1
Geplaatst:

Jorge Lorenzo komt de rest van het weekend niet meer in actie. De Spanjaard crashte vrijdagochtend tijdens de eerste vrije training, na onderzoek in het ziekenhuis werd een gebroken rugwervel geconstateerd.

Lorenzo kwam vrijdagochtend tijdens de eerste vrije training ten val in bocht 7 en kwam maar moeizaam overeind. Na een eerste onderzoek in het medisch centrum op het circuit werd hij naar het ziekenhuis in Assen gestuurd voor verder onderzoek. Daar werd een kleine breuk in een rugwervel (D6) geconstateerd. De coureur van Mallorca komt als gevolg van de nieuwe blessure niet meer in actie dit weekend.

Lorenzo was voorafgaand aan de race in Assen al niet fit vanwege een zware crash in Barcelona waardoor de drievoudig kampioen last van zijn rug en borst had. Lorenzo was de eerste races van dit seizoen ook niet fit als gevolg van een gebroken schippersbotje. In de tweede seizoenshelft van 2018 had de coureur ook lange tijd te maken met blessureleed. Na een crash in Aragon crashte hij in Thailand opnieuw. De voormalig Ducati-coureur kampte toen met problemen aan respectievelijk zijn rechtervoet en linkerpols.

In theorie mag Repsol Honda nog een vervanger oproepen voor de geblesseerde Lorenzo. Stefan Bradl is aanwezig in Assen en zou op de RC213V kunnen stappen.

In de Moto2-klasse ging Dimas Ekky Pratama in de eerste vrije training hard onderuit in De Bult. Ook hij komt als gevolg van die valpartij niet meer in actie.

Geplaatst:

Man man man, het gaat van kwaad naar erger met die gast.

Hoogmoed komt voor de val... De hoogmoed hebben we al gezien, de val nu ook :fp: 

Geplaatst:

Volgende race zal hij er ook niet bij zijn. 

Geplaatst:

Op Assen zijn er naar mijn gevoel altijd veel valpartijen.
Vandaag gingen ze ook weer vlot neer.

Geplaatst:

effe nageteld, 16 vallers in de 3 races.

vond het wel bijzonder jammer voor rins.

Geplaatst:

Ferme koers! Is toch een speciaal tracé. Paar snelle acties gezien, amai.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid