Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

3 hours ago, GTX said:

De Moto3 niet gezien maar wel de Moto2 en de MotoGP. Knappe races en wat een finale! Pfieuw...

Moto 3 was niet zo speciaal, close finish voor p2 wel. MotoGP vond ik ook maar gemiddeld, op de laatste 2-3 ronden na, die waren subliem. 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Booooy, wat een race. Niet zo speciaal, komaan! Vanaf bocht 3 was 't al hommeles, en hoe Dovi en Marquez met elkaar speelden ... enkele sublieme tussentijdse positiewisselingen, vaak onverwacht. De manier waarop ze de hele race lang met elkaar flirtten, fantastisch! :inlove:  Post race interviews waren ook beestig. Superhard genoten.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

 Ik kijk heen Eurosport maar download btsports caps.

Ik kijk altijd Eurosport. Commentaar is best wel goed vind ik. Hebben ook wel kennis van zaken én ze staan rechtstreeks in contact met hun mannetje in de pits.

 

Een prachtig duel gezien tussen de Duc en Honda. Wel grappig dat Marquez eens opzij keek toen Dovi hem passeerde op het recht stuk.

En wat een prestatie ook van Quartararo, even zomaar de 2 fabrieks Yamaha's achter zich houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Vanni zei:

Ik kijk altijd Eurosport. Commentaar is best wel goed vind ik. Hebben ook wel kennis van zaken én ze staan rechtstreeks in contact met hun mannetje in de pits

Ik vind de Eurosport coverage ook zeker ok, hoor. Maar ik kijk nooit live, noch neem ik dat op. Als ik dan toch torrents binnen haal en de btsports uitzendingen zijn beschikbaar, dan weet ik het wel. Maar als ze niet beschikbaar zijn kijk ik ook met plezier Eurosport.

Team commentators op btsports is wel superdik. En... ik heb een Boon voor Suzi ❤️

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Vanni zei:

En wat een prestatie ook van Quartararo, even zomaar de 2 fabrieks Yamaha's achter zich houden!

Amai yep. Eerste rondes bv waren awesome. Wat een snelheidsverschil trouwens...

Bazeke is goed bezig imo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Look at Dovisioso, Dovisioso has come out with his boxing gloves on"

En we waren nog maar een ronde ver. Prachtig gevecht vanaf bocht één. Die laatste drie ronden zijn van het beste van de laatste jaren.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ik het gezien heb. Ik heb wat hernieuwde interesse omdat mijn nageslacht MotoGP 2019 gekocht heeft voor zijn Nintendo Switch. In een recordtijd kent ie alle tracks en rijders, ook van de Moto 3, Moto E en historics :lolz:

Was zalig om samen met hem te zien. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moto e vond ik op zich ook niet onaangenaam om zien. Om die blokken beton in het nat te zien schaatsen, korte races, redelijk wat inhaalmanoeuvres, een paar crashes. Het heeft bijna alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het contrast met de vorige race kon niet groter zijn.

Dovi heeft denk ik gesnapt dat de enige manier om MM te kloppen er direct voor te gaan is. Laat die kerel een beetje vooraan rijden de eerste paar ronden en hij is foetsie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Frekkel said:

Moto e vond ik op zich ook niet onaangenaam om zien. Om die blokken beton in het nat te zien schaatsen, korte races, redelijk wat inhaalmanoeuvres, een paar crashes. Het heeft bijna alles.

Ja 't was zeker geen slechte race, maar 5 ronden is toch echt wel weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg je helemaal. 't Is absoluut geen straf om naar te kijken (al is het 'potsierlijke' van de aanblik wel de helft van de fun en dat is toch, als je 't zo even bekijkt, wel wat jammer) en het hoeft inderdaad niet langer te duren dan een 10 minuutjes, da's echt genoeg.

Wat mij betreft zou het spektakel nog wat omhoog mogen door die dingen nog (heel wat) extra poeier mee te geven. Zodat het echte raketten worden waar 't vastklampen is om er op te blijven. En waardoor de remzones nog langer worden (en er dus nog sneller een foutje kan gemaakt worden, met meer positiewissels tot gevolg).
E-racen is nog wel tof als tussendoortje (idd) ... als het zoals een Tesla P100D vandaag de dag op de openbare weg zo goed als alles (in rechte lijn tot 160 km/u) verslaat door de immense power, echt loeiend hard gaat ... dan is dat een extra component die het verlies aan sound wel wat (maar niet volledig) compenseert. Als e-racen echter serieus tráger en héél wat minder wendbaar én ook nog eens qua duurtijd veel korter wordt dan de pendant met thermische motoren (zoals Formule E, waar ze zich zelfs op van die Stadtmitte-matchboxcircuitjes moeten wegstoppen zodat het niet té hard opvalt dat die strijkijzertjes extreem traag zijn), ja dan hoeft het niet voor mij. Dan is het énkel maar verlies tov de "echte" motorsport, zonder enige winst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, gTa said:

E-racen is nog wel tof als tussendoortje (idd) ... als het zoals een Tesla P100D vandaag de dag op de openbare weg zo goed als alles (in rechte lijn tot 160 km/u) verslaat door de immense power, echt loeiend hard gaat ... dan is dat een extra component die het verlies aan sound wel wat (maar niet volledig) compenseert.

Voor auto's gaat dat op. Maar om een elektrische race moto te bouwen die harder kan optrekken dan een MotoGP machine ... dat gaat nog zo evident niet zijn medunkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, gTa said:

(zoals Formule E, waar ze zich zelfs op van die Stadtmitte-matchboxcircuitjes moeten wegstoppen zodat het niet té hard opvalt dat die strijkijzertjes extreem traag zijn)

Tssss... dat is helemaal niet waar! Ze doen dat want "ze willen de races naar de fans brengen" ipv dat de fans naar de races moeten komen

GP van Monaco, maar dan overal ter wereld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Voor auto's gaat dat op. Maar om een elektrische race moto te bouwen die harder kan optrekken dan een MotoGP machine ... dat gaat nog zo evident niet zijn medunkt.

Toch zeker even snel. Plus wat meer gewicht (dus ook op 't voorwiel). Moet kunnen om ze even hard te laten ervandoor knallen. Zoniet harder.

Remmen wordt dan wel een héél precair gedoe. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Tssss... dat is helemaal niet waar! Ze doen dat want "ze willen de races naar de fans brengen" ipv dat de fans naar de races moeten komen

GP van Monaco, maar dan overal ter wereld!

Oei 't is juist, ik was dat eventjes vergeten. Ja, tof, zo kunnen we met de fiets gezellig naar die progressieve vorm van voortbeweegwedstrijderij gaan kijken! Zo is er NOG minder geluidspollutie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid