Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, Tracer said:

Schitterende race idd! En hopelijk is dovi ok?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Geen breuken, wel een hersenschudding

Screenshot_20190825-192010.thumb.jpg.19eb5beeb21d8c3b3a0b659448403c84.jpg

Screenshot_20190825-192014.thumb.jpg.2077bb0f0bd6a0b1402bca7657944f83.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT EEN FINISH!

 

Nog nooit meegemaakt, maar ik zat echt te roepen achter mijne computer toen het lukte :lolz: 

Miljaarde. Hoedje af. Die gast moet zo zijn kas hebben opgefret als die Honda iedere keer weg trok. Verdiend gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige finish indd, voor de rest vond ik er niet zo veel aan. Ik had stiekem gehoopt dat Rossi een grotere rol ging spelen na zijn goede qualy. Wel twee wtf momenten, toen dovi crashte en toen Rins in de voorlaatste ronde buitenom wou gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste stuk van de race was inderdaad niet zo boeiend. Wel lachen om te zien dat Marcquez weer in de laatste ronden de winst moet afgeven. Er moet daar iemand eens statistiekjes van maken. Het lukt Dovi anders wel erg goed om Marcquez te veschalken in de laatste rondes?

Ik verschoot me wel een ongeluk toen ik Dovi op zijn hoofd zag vallen, en dan bleef liggen. 

aangepast door teus_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand de remonte van Canet gezien in Moto3?

Na gecrasht te zijn in ronde 2 (of 3?) al allerlaatste (plek 31) terug vertrokken om nog 13de te eindigen op 12" van de winnaar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

't Was koers! Heb gekeken! In uitgesteld relais en met zeker 10 keer in slaap vallen ('t was vorige nacht). Ik denk dat ik Moto3 uiteindelijk heb doorgespoeld naar 't eind, van Moto2 durf ik het niet meer zeggen maar ik denk dat ik gekeken heb (grotendeels toch), en van MotoGP weet ik zeker dat ik beginnen kijken ben maar ... ik weet niet meer tot waar én ik kan me ook niet herinneren hoe de uitslag was. :fp:

Keer opnieuw kijken, me dunkt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, gTa said:

't Was koers! Heb gekeken! In uitgesteld relais en met zeker 10 keer in slaap vallen ('t was vorige nacht). Ik denk dat ik Moto3 uiteindelijk heb doorgespoeld naar 't eind, van Moto2 durf ik het niet meer zeggen maar ik denk dat ik gekeken heb (grotendeels toch), en van MotoGP weet ik zeker dat ik beginnen kijken ben maar ... ik weet niet meer tot waar én ik kan me ook niet herinneren hoe de uitslag was. :fp:

Keer opnieuw kijken, me dunkt. :D

De winnaar was verbazend blij, wat een uitzinnige taferelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou al de derde keer op rij geweest zijn, gixxer. 
quartararo kwam terug, maar ging dan opeens erg snel door de bocht, zonder dat er plaats was om ergens naartoe te gaan. toen was het om zeep.
marcquez had een half uur de tijd om hem te observeren. ik herinner mij niet dat er iets echt verkeerd was aan zijn maneuver.

11 hours ago, gTa said:

't Was koers! Heb gekeken! In uitgesteld relais en met zeker 10 keer in slaap vallen ('t was vorige nacht). Ik denk dat ik Moto3 uiteindelijk heb doorgespoeld naar 't eind, van Moto2 durf ik het niet meer zeggen maar ik denk dat ik gekeken heb (grotendeels toch), en van MotoGP weet ik zeker dat ik beginnen kijken ben maar ... ik weet niet meer tot waar én ik kan me ook niet herinneren hoe de uitslag was. :fp:

Keer opnieuw kijken, me dunkt. :D

eerste en laatste 5 minuten, en je hebt alles gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/17/2019 at 12:00 PM, Gixxer said:

Hij remde hem dood hè.
Quartararo verrast en Marquez was weg. emoji6.png

 

On 9/19/2019 at 10:42 AM, Frekkel said:

Goed gespeeld van Marquez. Al gunde ik het Quartararo wel. Hij blijft bevestigen.

Idd. Ik vond dat zeer slim en tactisch gedaan, zonder te overdrijven. Het blijft ook ne moto en ze liggen op maximale hellingshoek, dus brake checken zoals bij een auto gaat gewoon niet. Ik denk dat hij idd een tikje langer gewacht heeft om de gas open te zetten, wat slim en risicovol is, want hij heeft geen spiegels he. Als hij iets verder achter hem had gezeten had hij er volledig langs kunnen schieten dan.

Wel ferm om te zien hoe een rookie zo de pannen van het dak rijdt. Hoedje af voor die gast. En het is geen one shot. Hij staat bij elke quali terug vooraan tegenwoordig. 

 

Vraag me wel af wat Lorenzo gaat doen na dit seizoen. Het is gewoon beschamend om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me vooral af als ze bij Honda de kaart Marquez gaan blijven trekken. Op een dag is hij wellicht weg als een ander team genoeg flappen op tafel legt, en dan zitten ze met een moto waar niemand weg mee kan. Al denk ik dat Dovi bvb er wel nog mee uit de voeten zou kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Frekkel said:

Ik vraag me vooral af als ze bij Honda de kaart Marquez gaan blijven trekken.

OF

 

5 hours ago, Frekkel said:

Op een dag is hij wellicht weg als een ander team genoeg flappen op tafel legt

Dat weet ik niet.

Is Rossi destijds niet vertrokken omwille van de mentaliteit in het team? Kan me niet voorstellen dat die piloten, met WK titels op de moto waar ze nu op zitten, het risico gaan pakken te switchen naar een andere fabrikant omwille van het geld maar met het risico hun carriere te zien kelderen (stel je voor dat Aprilia 3 keer meer zou willen geven dan Honda bv, moest dat al kunnen).

Rossi heeft ooit diep gezeten (bij Ducati) maar is toch uit het dal kunnen kruipen. Hoeveel hebben hem dat na gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/25/2019 at 12:53 PM, Frekkel said:

en dan zitten ze met een moto waar niemand weg mee kan. Al denk ik dat Dovi bvb er wel nog mee uit de voeten zou kunnen.

is het zo erg?
in dat geval doen Crutchlow en indertijd Pedrosa het dan niet zo slecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, ir_fuel zei:

Kan me niet voorstellen dat die piloten, met WK titels op de moto waar ze nu op zitten, het risico gaan pakken te switchen naar een andere fabrikant omwille van het geld maar met het risico hun carriere te zien kelderen (stel je voor dat Aprilia 3 keer meer zou willen geven dan Honda bv, moest dat al kunnen).

Zie Lorenzo. Rijders die titels pakken op verschillende machines zijn indd zeldzaam. Maar daar ligt wellicht de uitdaging.

35 minuten geleden, teus_ zei:

is het zo erg?
in dat geval doen Crutchlow en indertijd Pedrosa het dan niet zo slecht. 

Noem de hoogste drie noteringen van een Honda rijder dit jaar buiten Marquez. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn relatie met Rossi niet van de beste was is geweten. Maar ik denk dat het geld die hij kon verdienen een goeie motivator was om de stap te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid