Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Moh, dat zijn geen carbon velgen in de MotoGP? (uitgesloten via de rulebook?)

Edit: damn, die carbon achterbrug gewoon pardoes in 2. :shock: 

Edit2: net video bekeken, wat een snapper was me dat :shock: serieuze highsider, pffff :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Capitol said:

Staat die achterband niet redelijk plat op de eerste foto of lijkt dat alleen zo?

Lijkt alleen maar zo, komt na zijn highsider weer neer en krijgt serieus wat krachten te verduren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, plus die rijden ook effectief met weinig bandendruk (vgl met weggebruiker) neem ik aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn semi race bandjes op de Cbr moeten koud ook maar 1,5 bar hebben. En dat gaat tot 1,1 voor de gewone slicks die de doorsnee sterveling koopt om een dagje plezier te hebben. Natuurlijk warmen die een pak sneller en harder op dat ze ook ergens rond de 2-2.5 werkingsdruk hebben, wat dan minder verschilt met een warme straat druk. Maar het karkas is wellicht stijver, wat dan ook weer compenseert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zijn wel redelijk triestige races de laatste tijd. Heel de race in het wiel van P1 hangen en de laatste 2/3 ronden gebeurt er dan vanalles. De 20 ervoor echter ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 races voor het eind al kampioen, 9 overwinningen, 6e MotoGP titel in 7 jaar MotoGP rijden. 

In a league of his own. 

Die 7 en 8 titels van Rossi en Agostini zal hij nog wel halen, is nog maar 26 🤯

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat men mensen zoals Marquez blijft vergelijken met een Giacomo Agostini qua statistieken. Die mens reed toch in een totaal ander tijdperk? Die reed 2 kampioenschappen tegelijk, waarvan de IOM TT een manche was, en die heeft in bepaalde jaren ook de 2 kampioenschappen tegelijk gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen lullen graag wat in het rond om toch maar iets te kunnen zeggen. En al zeker in het internet tijdperk waar je maar beter alle 48u met nieuwe content kan komen of je bent niet langer relevant. 

Anderzijds, hoe zou een Marquez presteren in een TT? En hoe zou een Dean Harrison en Peter Hickman mee kunnen in het motogp circuit? Hoeveel titels zou een John McGuinness gehad hebben? Boeiende vragen waar toch niemand een zinnig antwoord kan op geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid