ir_fuel 51.977 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Was op de oude ook zo hoor Niet helemaal waar he Alexandrius. Die plastieken rand die je nu ziet aan de buitenkant was er niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Ik begrijp dat 'de tijden veranderen'... Maar de tijden veranderen ook op de weg. Of ik 280 of 340pk in een Boxster heb, dat maakt nul verschil qua rijplezier. Ik kan er toch niet mee uit de voeten in normaal verkeer. Rijplezier moet dus ook van andere elementen komen. Zoals het geluid bvb. Ik had liever dat ze een rustiger 2.5 zescilinder hadden uitgebracht die zuinig getuned was dat een viercilinder turbo die sneller is maar waar ik niet kan van genieten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Ik had liever dat ze een rustiger 2.5 zescilinder hadden uitgebracht die zuinig getuned was dat een viercilinder turbo die sneller is maar waar ik niet kan van genieten. Daarmee haal je geen belachelijk lage theoretische CO2 cijfers helaas ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Es tijd dat de politiek (en de kiezers) begrijpen dat de tijden veranderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Partij voor de atmosferische motor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gert-Jan 416 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 PvdAM 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.118 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Bah. Looks zijn (meer dan OK), prestaties zijn top, dus in theorie allemaal OK. Maar 4 cilinders... ai. Het hoort niet. En dat ze 'm 718 noemen zegt genoeg: no flat six. Zeer spijtige evolutie voor mensen als wij. Maar dat 't (veel) beter gaat verkopen voor de grote massa less enthousiastic pilots is een feit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
///NFSThunder 204 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.652 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Ik begrijp dat 'de tijden veranderen'... Maar de tijden veranderen ook op de weg. Of ik 280 of 340pk in een Boxster heb, dat maakt nul verschil qua rijplezier. Ik kan er toch niet mee uit de voeten in normaal verkeer. Het haar op mijn armen komt recht telkens ik zo'n posts zie over 'je bent niets met >200pk als je in de file staat' Godverdomme, als je echt wilt raggen zijn er in dit kleine land nog zoooooveel banen waar je dat ongestoord kan doen en waar je urenlang kan rijden zonder verkeer tegen te komen... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.652 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 En voor mij is de teleurstelling hier niet turbo ipv atmo, maar vooral de ziel van de 6-cilinder die verdwenen is. 4 cilinder is echt emotieloos in zo'n auto. 4-pitters horen enkel in oldtimers ( en MX-5 ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 something something eerste M3 vierpitter... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Heb hem eens geconfigureerd. 65k in DE voor een gewone met een paar basic opties (navi, 20 inch, metallic, lederen zetels, PDK, tempomat). Heel saaie kleurencombinaties, geen donkerblauw, blauw en bruin dak mogelijk, maar geen interieur in dezelfde kleur, WTF? Grijs metallic met rood dak en rood interieur is nog het leukste denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.633 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 something something eerste M3 vierpitter... En 944, 968, etc Het is nu niet alsof Porsche nooit eerder 4 cilinders in haar modellen gelepeld heeft. En het is nu niet dat ze gewoon het blok van een Golf GTI erin gelepeld hebben ook... eerst maar eens live horen hoe die klinkt 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.769 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Op het einde hoor je de sound. Het klinkt als een geblazen kever. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.633 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Op het einde hoor je de sound. Het klinkt als een geblazen kever. Zet hier maar af, in het rood graag 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Godverdomme had dat filmpje best niet gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 In de configurator kan je hem ook duidelijk horen. Wel een typische klank, maar zingt niet als een zespitter... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 In de configurator kan je hem ook duidelijk horen. Wel een typische klank, maar zingt niet als een zespitter... Zal waarschijnlijk vlakker klinken ja (pun ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 something something eerste M3 vierpitter... something something gene turbo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 En 944, 968, etc Het is nu niet alsof Porsche nooit eerder 4 cilinders in haar modellen gelepeld heeft. En het is nu niet dat ze gewoon het blok van een Golf GTI erin gelepeld hebben ook... eerst maar eens live horen hoe die klinkt Dat is toch een argument dat kant noch wal raakt? Misschien moet Porsche een Boxster uitbrengen met 180pk. Het is nu niet alsof Porsche nooit eerder een sportwagen met 180 pk heeft gebouwd namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Mor allez. Ze doen precies of ze hebben een nieuw model op de markt gebracht. Overdrijven is ook een vak zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 28 januari 2016 Delen Geplaatst: 28 januari 2016 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 januari 2016 Delen Geplaatst: 28 januari 2016 Als de johnny achterlichten nu standaard zijn, komen de normale dan in optie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.