Audi S8 1.620 Geplaatst: 29 november 2016 Delen Geplaatst: 29 november 2016 6. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 29 november 2016 Delen Geplaatst: 29 november 2016 De GTS is uiteindelijk ook "maar" een optiepakket met een specialleke links en rechts. Ze gaan daar geen nieuwe motor voor pakken medunkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.126 Geplaatst: 29 november 2016 Delen Geplaatst: 29 november 2016 Klinkt logisch. En ze hebben modellen met lage co2 nodig om de eu targets te halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.844 Geplaatst: 29 november 2016 Delen Geplaatst: 29 november 2016 5 uur geleden zei Audi S8: 6. Dit stemt me hoopvol, maar neem aan geen atmo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.126 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Nu al een paar keer de 718 langs buiten gehoord. Sorry maar dat klinkt verschrikkelijk. Met PSE zeer luid maar één en al "look at me", niks verfijnds of emotioneels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.126 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 In SportAuto legt de 718 Cayman S het af tegen de TT RS... op circuit en dus ook inzake dynamiek. :-o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Kan toch enkel aan het vermogen liggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.126 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 In acceleratie is een 718 S even snel als een TT RS, ongeveer. De bochten die er bij komen maken maw geen wereld van verschil. Gevoel is wel duidelijk verschillend tussen de twee, maar niettemin: het weinig crisp rijgedrag van de TT is niet "slecht" genoeg om de TT te doen verliezen. Qua totale emoties wint de TT namelijk ook, omdat diens motor zo waauw is (itt die van de 718). Straffe toebak, zeker als je weet dat SportAuto veeleisend is en zeer Porsche minded. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Waar is die tijd dat die vergelijkende tests heilig waren voor me Is wel interessant om de insteek van een goed rijder op de verschillende auto's te kennen. Maar dat winnaar gedoe neem je best me een heel zee van zout. Het is wel een feit dat je echt bij alle RS modellen nu begint te lezen dat het ondestuur aangepakt wordt en dat het rijplezier toeneemt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Mja, bij Evo waren ze toch niet 100% tevreden over de rs. Er ziet meer potentieel in die kar. Fingers crossed voor een cup versie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.126 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Waar is die tijd dat die vergelijkende tests heilig waren voor me [emoji4] Is wel interessant om de insteek van een goed rijder op de verschillende auto's te kennen. Maar dat winnaar gedoe neem je best me een heel zee van zout. Het is wel een feit dat je echt bij alle RS modellen nu begint te lezen dat het ondestuur aangepakt wordt en dat het rijplezier toeneemt ! In datzelfde magazine staat een vergelijkende test (door een krak) tussen de C 43 AMG, 340i xDrive, S4 en V60 Polestar. Op z'n zachtst gezegd zeer interessant als aanvulling bij jouw korte review hier op het forum over de Volvo. Jouw mening is niet strijdig met die van SportAuto maar je straffe stelling die o.m. de M3 behelsde (en die ik niet betwist) wordt ee wel serieus door genuanceerd. De Volvo is allerminst sneller on track dan de andere (we nemen er even de chauvinistische Duitse noot bij, ook al heb ik wel een redelijk vertrouwen in SportAuto) dus ook S4, 340ix en C 43 AMG doen dan de M3 de das om in the wet. Klopt ook wel, denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ow ow ow nu ga je niet kort door de bocht maar zelfs door het gras offroad.Ik heb gezegd op NAT ! Hallookes ik wist niet dat je me voor zo een kwast nam :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 <grijns>dus ook S4, 340ix en C 43 AMG doen dan de M3 de das om in the wet </grijns> Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik denk wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 *KICK* De GT4 Clubsport is er! 3.8L 6 cilinder met 425pk. Dat lijkt me dan ook de motor te gaan worden van de straatversie. https://www.porsche.com/germany/motorsportandevents/motorsport/customerracing/racingcars/718-cayman-gt4-clubsport/ 5 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.552 Geplaatst: 3 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Zelfde motor dus als de vorige? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.786 Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Yip! 3.8 atmosferisch flat 6. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Damn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 551 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 En toch zijn er nog veel “geruchten” op Rennlist dat de motor van de straatversie niet persé dezelfde gaat zijn. Het zal nog wachten zijn tot Genève om de definitieve details te kennen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.990 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Op 28/11/2016 om 21:21, gTa zei: AMS meldt dat de 718 GTS komt tegen nov/dec '17. Iemand een idee of dat nog altijd met 4-pitter zal zijn, of krijgt de GTS wel en een flat six? Op 29/11/2016 om 08:27, Audi S8 zei: 6. Dit bleek toch ietwat verkeerd te zijn een 2 jaar terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.388 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 51 minuten geleden, Capitol zei: En toch zijn er nog veel “geruchten” op Rennlist dat de motor van de straatversie niet persé dezelfde gaat zijn. Het zal nog wachten zijn tot Genève om de definitieve details te kennen. dat is echt wel een 'geruchten-forum', je moet echt zoeken naar de leukere topics in hoeverre die 40pk het gaan maken; geen idee maar om dat onderstel nog straffer te gaan maken: benieuwd!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.455 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Goesting flupper in een exemplaar als het een 6cil is? Of toch ni? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.995 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 25 minutes ago, Mich said: Goesting flupper in een exemplaar als het een 6cil is? Of toch ni? Hij heeft toch al ene? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.388 Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 nope, iets 'anders' kan er komen maar onze grijze mag nog bijven echt heel leuk om mee op roadtrip te gaan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.