Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, davy zei:

Ja idd trekhaak...

Zijn er problemen mee toch? Mijn dealer gaf niets van uitleg.

Volgens mijn dealer een probleem met toelevering van de trekhaken.
Wordt erg vaak besteld icm touring, vandaar wellicht de bottleneck in productie.

Hier geluk gehad, auto vorige week kunnen inschrijven, met trekhaak.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
17 uren geleden, Pieter2010 zei:

Wat zijn momenteel de levertijden voor een 330e Touring (met trekhaak)?

 

Vraag je best even bij je dealer? 
Evt kan @Tommie hier ook wel antwoord op geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Pieter2010 zei:

Wat zijn momenteel de levertijden voor een 330e Touring (met trekhaak)?

 

Ik heb begin oktober besteld en deze ging normaal half januari toekomen , maar is ondertussen al begin maart geworden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, X5. zei:

Hier 1/8/2020 bestelbon getekend, 7/10/2020 stond ie al in de garage. 3 Touring. Kan dus nog sneller :)

Hier 8/6 besteld en 21/07 afgehaald :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tommie zei:

Op een feestdag dan nog!

Terecht, feestje!

Een nieuwe M3/M4 moet je dan eigenlijk afhalen op 15 juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Thebiemerke said:

Hier 8/6 besteld en 21/07 afgehaald :) 

Voor mijn berline 8/10 besteld en opgehaald 9/11 :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

320e is te vinden op bmw.be

Vanaf 47k, scheelt maar 3k met een 330e. 

163pk benzine + 113 elektrisch, samen max 204pk ipv 184+113 en 292 in Xtraboost

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW vergroot – zoals verwacht – haar fiscaal aantrekkelijke plug-in hybride gamma met de nieuwe 320e Berline + 320e Touring instapversies. 

Zakelijke rijders kregen het sowieso al wat warm(er) vanbinnen bij het aanschouwen van de strakke BMW 3 Reeks Berline (G20) en 3 Reeks Touring (G21). Zeker in het geval van de fiscaal aantrekkelijke 330e (xDrive) motorisatie. Dergelijke plug-in hybrides helpen bijzonder goed om de gemiddelde CO2-uitstoot van de blauw/witte autobouwer uit München te beperken. Iets waaraan de nieuwe 320e plug-in hybride kan – en zal – bijdragen!

De BMW 320e rekent net zoals de 330e op de 2.0-liter TwinPower Turbo viercilinder benzinemotor, hetzij slechts 163 pk sterk. De elektromotor voegt op zijn beurt nog eens 113 pk toe, goed voor een systeemvermogen van 204 pk / 350 Nm. De 8-traps Steptronic is wederom van de partij en zorgt voor vlotte schakelovergangen.

De nieuwe 320e Berline doet 0-100 km/u sprintjes in 7,6 seconden, diens praktische evenknie (320e Touring) heeft daarvoor 7,9 seconden nodig. De topsnelheid ligt op respectievelijk 225 km/u en 220 km/u. Interessanter is ongetwijfeld het beperkte verbruik van minimaal 1,4 liter / 100 km en 32 g/km CO2! Met een benzinetank van 40 liter moet je nog steeds kunnen terugvallen op een riant rijbereik.

De 320e’s zijn voorzien van een 12 kWh batterijpack. Dat is goed voor een zuiver elektrisch rijbereik van maximaal 57 km (320e Berline) of 54 km (320e Touring). Gezien de interne 3,7 kW boordlader moet je 2u30 (Wallbox) à 6u (240V stopcontact) stekkertijd incalculeren.

Zuinige, milieuvriendelijke en fiscaal aantrekkelijke aandrijflijn of niet, de nieuwe 3 Reeks plug-in hybride instapversies behouden hun hightech rijhulp/connectiviteit, ruim interieur en hoogwaardige afwerking. De 320e Berline slikt 410 liter bagage, de 320e Touring doet uiteraard iets beter met 410 tot maximaal 1.420 liter bagage.

Tegen maart 2021 worden de eerste 320e bestellingen opgenomen door je favoriete BMW Verdeler. Dit aan minimaal 47.750 euro (320e Berline) en 49.350 euro (320e Touring), prijzen inclusief btw en zonder fleetkorting. Daarmee is de BMW 320e ongeveer 3.000 euro toegankelijker dan in het geval van de 330e modellen.

https://www.groenlicht.be/2021/01/27/officieel-bmw-320e-plug-in-hybride-204-pk-2021/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
13 uren geleden, Speedhunter zei:

Had het verschil in prijs groter verwacht. 

Ik hoopte daar ook op. Anderzijds als je van plan bent te chippen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, davy zei:

Mijn g21 is ook eindelijk toegekomen😃

9EFBBCB8-CDFA-4E88-AAB7-02D6C437C520.jpeg

Waauw.

En da's de eerste '3 touring waarvan ik dat zo *boenk* zeg (op enkele foto's van Alpina B3 na).
Miljaar da's een dikke ketel. Kleur, velgen, kleur remklauwen, interieur... af, vent. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velgen doen wel heel heel veel. Alle velgen die je via de gewone optielijst kan krijgen trekken op de hond zijn kl*ten, zo vlak en altijd maar weer die vreselijke zwart-poli bicolor. Verschrikkelijk. Dit is echt yum. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, William Blake zei:

Amai dat is knap!

Kan je dat zo af-fabriek bestellen?

Ja, enkel de velgen als M performance accessoire.

6 minuten geleden, gTa zei:

Velgen doen wel heel heel veel. Alle velgen die je via de gewone optielijst kan krijgen trekken op de hond zijn kl*ten, zo vlak en altijd maar weer die vreselijke zwart-poli bicolor. Verschrikkelijk. Dit is echt yum. :inlove: 

Idd, daarmee dat ik deze velgen moest hebben! Het is echt triestig qua keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid