Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

Op 4/8/2019 om 11:04, gTa zei:

@Tjeu

@bmwmoptic

@...

och fuck it, i give up

godverdomme

ik ben op dit moment gehospitaliseerd en raak echt nog niet door zo een stuk tekst, sorry. 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dawud zei:

@gTa mijn schoonpa geeft momenteel 500€ korting op zijn stock V85 TT. Mocht je interesse hebben...

Welke kleur?

Maar ik denk het niet, neen. Kan het maar tegoei zeggen na er mee gereden te hebben.
Qua zitten: ik vind hem wat klein. En als ik ga staan, dan is hij 3 maten te klein.

Ik vermoed dat ik iets wil dat nog wat anders is van inbborst, dan de "scrambler/retro-enduro" V85TT.

Hoe fantastisch ik 'm ook vind... :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

Welke kleur?

Maar ik denk het niet, neen. Kan het maar tegoei zeggen na er mee gereden te hebben.
Qua zitten: ik vind hem wat klein. En als ik ga staan, dan is hij 3 maten te klein.

Ik vermoed dat ik iets wil dat nog wat anders is van inbborst, dan de "scrambler/retro-enduro" V85TT.

Hoe fantastisch ik 'm ook vind... :inlove: 

Die wit-geel-rode kleurboek, de grijze is al verkocht. Hij voelt inderdaad klein en zou sowieso niet mijn keuze zijn voor tripjes die jij laat uitschijnen te willen doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Gixxer zei:

Er zijn nog kleuren.

Allemaal van ex GS rijders.

Jaja nog kleuren, maar de geel/wit/rode is imo wel by far de knapste. :inlove: 

Misschien moet ik dat toch eens gaan testrijden. 't Is nu ook niet dat ik de TET ga rijden, ofzo.
Meer nog: 'k zou me beter wat inhouden met dat offroad gedoe want mezelf kennende ga 'k alleen willen blijven gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2019 om 11:50, jan.van.gent zei:

Suzuki V-strom heb je voor €9k dacht ik, de tenere 700 voor €9300. Dus geen enorm verschil imo. 
De V-strom sleurt wel wat extra kg's mee. 
Maar ok, als je nooit offroad plant te rijden, zijn die 2 wel waardige alternatieven. 

Ik ben hem eens gaan samenstellen en ik kwam zonder koffers aan 11750€ ... :(

Nog niet mee gereden en ga ik bewust ook niet doen. 

Denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze week de Ducati Multistrada 950s en de Kawasaki Versys 1000 SE (special edition met heel wat electronica extra tov standaard).

Voor mij is de Kwak duidelijk de betere van de 2, het bokkige karakter van de 2 cylinder op lagere snelheden kan me niet bekoren. De kwak heeft een heel soepel blok, in alle versnellingen trekt dat ding zich heel goed vooruit. De iets langere 1ste versnelling is aangenamer voor het vertrekken, alhoewel de quickshifter goed zijn werk doet, alleszins voor opschakelen, het afschakelen moet ik toch meer aan wennen. Ik moet zeggen dat bij rustige ritten ik zelfs nu zonder quickshifter op de RS900 ook veel opschakel zonder koppeling (en nee dat is niet schadelijk).

Ik heb de testritten onmiddellijk na mekaar kunnen doen en hetzelfde parcours afgelegd, de multistrada voornamelijk op sport modus en de kwak op touring modus. Het stuur van de duc vond ik iets te breed (zelfs met mijn iets bredere schouders vond ik mijn armen te wijd hangen aan de handvaten.

Het hogere touring scherm van de kwak vond ik dan wel minder, dat veroorzaakt toch meer wervelingen bij hogere snelheden, ik zou daar eerder het standaard scherm verkiezen (wat ik ook mooier vind).



De reden waarom ik uitkijk naar een andere motor dan mijn Kawasaki 900RS is niet omdat dat een slechte keuze was, integendeel……maar ik weeg 110 , Elsken weegt 50 , waardoor de achtervering toch veel stugger wordt gezet, als ik dan solo rijdt vergeet ik meestal terug te draaien en heb je gereedschap nodig....met zo een ‘adventure’ bike kan je dat allemaal vanaf het stuur of smartphone regelen. De zithoek van de benen is ook net iets comfortabeler.
Ik heb momenteel geen bedoeling om er lange afstanden mee af te leggen of reizen te maken,,,,gewoon wat comfortabele rondritjes samen met Els voor de tijd die er nog rest.

Als tweede motor is het wat overdreven gezien het aantal km’s die we doen, en een opleg van > 7500€ wil ik ook niet.

47548ee9611b286f920d32de33ac5232.jpg51ffc9b86b544f33ff915dafa61b45ba.jpg


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, tsmetjen zei:

Ik heb deze week de Ducati Multistrada 950s en de Kawasaki Versys 1000 SE (special edition met heel wat electronica extra tov standaard)...

gereden, neem ik aan? :D 

Perfect, want enkel door te rijden kan je weten wat je bevalt en wat niet.

Ik moet toegeven dat ik door het motorkarakter van de Ducati ook (sterk) ontgoocheld was. Dat is echt niks voor mij. Mijn ervaring ligt dan ook helemaal in een soepele 4-cilinder met enorm veel koppel en souplesse (en vermogen hoog in toeren), dan is die Duc eigenlijk verrassend ongeciviliseerd en nukkig. :oops:  (En ik had 't dan nog op de 1260... dus de allerlaatste iteratie van die motor, naar je verwacht dan ook de "beste"...)

Als meer comfort en een betere zit Elsken zou kunnen motiveren om nog vaker mee te gaan --> meteen doen, niet treuzelen.

:up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ipv dat dan op Baja's te doen.
Dat is minder entertainent en YouTube staat al vol met zo filmpjes. Daarnaast tonen die twee graag aan dat je lang niet voor alles een GS nodig hebt en dat je met een stuk minder minstens evenveel plezier kan hebben. Avontuur maak je zelf en koop je niet met de letter A van GSA.

Uiteraard slaat het nergens op om daar een Monkey op stuk te rijden. Maar het is wel leuke content, vooral door het goede samenspel tussen die twee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid