Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, Tommie zei:

Lekker negatief doen en mensen die hun brood ermee verdienen niks gunnen. :inlove: 

Van mij mag jij daaraan verdienen wat je wil. Kunt met de opbrengst mss een 1M kopen ofzo :)

Porsche kreeg destijds kritiek op hun PDK only GT3 en ze luisterden, ik hoop dus dat ook BMW op hun neus krijgt hiervoor. Een volumemerk die al lang niet meer om rijplezier geeft zal er mss niks aan doen, dus of het zin heeft mag je wel in twijfel trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus: lelijker, trager, slechtere versnellingsbak, minder sportief 4WD systeem (we zwijgen wijselijk even over RWD)... Alleen het interieur is duidelijke vooruitgang. Ik denk dat die M140i's nog erg gewild gaan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JanC zei:

Dus: lelijker, trager, slechtere versnellingsbak, minder sportief 4WD systeem (we zwijgen wijselijk even over RWD)... Alleen het interieur is duidelijke vooruitgang. Ik denk dat die M140i's nog erg gewild gaan worden. 

Is inderdaad een steengoede BMW en ook nog manueel te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 juin 2019 om 09:25, Luv4DLM zei:

 

Wel opvallend hoe hoog de 1 wel is tegenover de A, verfijnd is hem wel niet.

image.png.e7b5051750f6dbd008999db0fd19d5e4.png

 

 

Mercedes maakt tegenwoordig de sportievere auto :lolz:

Precies een SUV de nieuwe 1!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/7/2019 om 14:09, Tommie zei:

Lekker negatief doen en mensen die hun brood ermee verdienen niks gunnen. :inlove: 

Zijn favoriete auto is niet meer hetgeen waardoor hij favoriet was. Dat is een tegenvaller.

De dag dat er geen 6-cilinder met RWD meer te krijgen is in een daily van bescheiden formaat dan stopt het voor mij ook bij BMW. Dan ga ik waarschijnlijk voor een ander merk met RWD. Gelukkig is er tegenwoordig voldoende keuze (behalve met 6-cilinders)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Mercedes maakt tegenwoordig de sportievere auto :lolz:

Precies een SUV de nieuwe 1!

Wel te kleine velgen op dit specifiek exemplaar.

De snuit moet gewoon spitser en lager! Vrouwen vinden ‘m over het algemeen wel top. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Phil zei:

Wel te kleine velgen op dit specifiek exemplaar.

De snuit moet gewoon spitser en lager! Vrouwen vinden ‘m over het algemeen wel top. :D

Zoals bij de nieuwe A en CLA het geval is, lager, scherper en beter gebalanceerde overhangen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, msxx zei:

Zijn favoriete auto is niet meer hetgeen waardoor hij favoriet was. Dat is een tegenvaller.

De dag dat er geen 6-cilinder met RWD meer te krijgen is in een daily van bescheiden formaat dan stopt het voor mij ook bij BMW. Dan ga ik waarschijnlijk voor een ander merk met RWD. Gelukkig is er tegenwoordig voldoende keuze (behalve met 6-cilinders)

Een 340i komt ook zonder 3e pedaal en met xdrive als ik mij niet vergis. Dat is nog erger en ik zou er dan nog die M prullen bijnemen als het niet anders kan want het is blijkbaar sowieso een M340i lol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die nieuwe 135i nu ook zo een sound actuator zodat hij een zescilinder geluid maakt? (vooral de laatste minuten te horen) 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
56 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Hij staat in terminal A in Zaventem, gisteren gezien. Blauwe M135i. Viel beter mee dan op foto maar nog steeds niet mooi, dynamisch, laat staan elegant.

Aaaa subiet eens checken, moeten naar Terminal A61😁

20190811_144603.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/7/2019 om 15:05, PJH zei:

Van mij mag jij daaraan verdienen wat je wil. Kunt met de opbrengst mss een 1M kopen ofzo :)

Porsche kreeg destijds kritiek op hun PDK only GT3 en ze luisterden, ik hoop dus dat ook BMW op hun neus krijgt hiervoor. Een volumemerk die al lang niet meer om rijplezier geeft zal er mss niks aan doen, dus of het zin heeft mag je wel in twijfel trekken.

Ik hoop alvast geweldig mee om dezelfde reden. 😐 die auto i heeft geen USP meer tgo de concurrentie 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zwart geef ik het nog wel een kans. Uitnodiging gehad van Centrauto om te gaan bezichtigen op Concours D'élegance. Nog mensen van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/8/2019 om 20:36, DDé zei:

BMW is het noorden volledig kwijt.

daarom dat je deze kan bekijken in een luchthaven! Je gaat daar alle kanten op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid