Ga naar inhoud

Aston Martin DBX


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op 19/2/2023 om 03:26, utah zei:

Of bondiger gezegd. Ik wil er ene. En ik ga hem dan ook kopen. 

Vind het een machtige auto qua looks

Als hij er één koopt, wordt dat ongetwijfeld een uniek exemplaar. :inlove:

 

(Veel DBXen zullen er in LV wel niet rondrijden)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Redfive zei:

Die 'schup' achteraan onder de bumper... hondslelijk toch?  Would be diffuser of niet.

Ik vind het een ferm kot. Je moet anders de schuppen en de kokt van een GT3RS eens bekijken…..

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, The Swede zei:

Vind het een machtige auto qua looks

Als hij er één koopt, wordt dat ongetwijfeld een uniek exemplaar. :inlove:

 

(Veel DBXen zullen er in LV wel niet rondrijden)

Ik heb al beslist en koop niet.

- TE duur (vooral dat) of nog beter te duur als reiswagen tov wat ik nu heb

- GLE die ik heb geeft meer reiscomfort en heeft ook nog eens fantastische stoelen, ik ga geen 115.000 euro meer betalen om op dat vlak minder te scoren. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb al beslist en koop niet.

- TE duur (vooral dat) of nog beter te duur als reiswagen tov wat ik nu heb

- GLE die ik heb geeft meer reiscomfort en heeft ook nog eens fantastische stoelen, ik ga geen 115.000 euro meer betalen om op dat vlak minder te scoren. 
 

Zou je niet gewoon eentje de markt scannen en eentje oppikken die zijn klap waardeverlies achter de rug heeft? Moeten er binnen half jaar toch stilaan een paar verschijnen zou ik denken?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb al beslist en koop niet.

- TE duur (vooral dat) of nog beter te duur als reiswagen tov wat ik nu heb

- GLE die ik heb geeft meer reiscomfort en heeft ook nog eens fantastische stoelen, ik ga geen 115.000 euro meer betalen om op dat vlak minder te scoren. 
 

Helemaal begrijpelijk. De prijs is er echt wel over. Rationeel niet te verantwoorden.

En voor 115k kan je je echt wel nog iets anders dat lollig is bijkopen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Porker zei:

Zou je niet gewoon eentje de markt scannen en eentje oppikken die zijn klap waardeverlies achter de rug heeft? Moeten er binnen half jaar toch stilaan een paar verschijnen zou ik denken?

Wie weet. Of, totaal andere richting: GT3RS maar goed wat ga ik daar mee doen? 4 keer per jaar buiten laten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Middenconsole en interieur vind ik echt sub-par. Ongezien dat de trackpad gewoon de standaard mercedes trackpad is waar ze dan maar wat leder rond geplakt hebben.

Vind ik heel moeilijk te verantwoorden in die prijsklasse. Dat het onderliggend AMG technologie is was uiteraard een upgrade tov de oude Volvo zooi die vroeger in AM zat maar dit is gewoon het geld niet waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/2/2023 om 18:21, Jokke_vlo zei:

KOPEN OF NIET KOPEN?

Wel ik denk dat de testrit een koper heeft opgeleverd, maar........ dat ben ik niet. Ik schat de kans op 95% dat mijn schoonbroer deze deze week gaat bestellen.

Voor mezelf zou dit een go zijn mocht ik geen DBS en een GLE AMG hebben. Ongelooflijk hoe deze wagen beiden combineert. Het prijs verschil is echter zo groot en ik vermoed het waardeverlies ook, dat ik nu twee opties bekijk.

1. Ik scoor eentje waar de kop af is aan interessantere prijs binnen een jaar of zo

2. We gaan toch eens kijken naar een GT3RS voor dit budget. Misschien doen we dit wel...... even goed nadenken. 

Hoe lang is de levertijd eigenlijk voor een nieuwe eigenlijk? Demo kan na x maanden verkocht worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2023 om 16:54, Jokke_vlo zei:

Wie weet. Of, totaal andere richting: GT3RS maar goed wat ga ik daar mee doen? 4 keer per jaar buiten laten? 

zou je voor dat geld niet meer plezier hebben aan een classic koerske ?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...

Vandaag eentje zien staan met een instant crush op…… misschien toch eens over denken. 

HEEL speciale kleur (Aluminite silver), leder upgrade interieur van heb ik u daar (Q semi aniline leather palette en duo tone) trek haak enfin de hele mikmak aan opties.

Gezien stockwagen willen ze blijkbaar wel eens wat dieper gaan. 

Foto’s uploaden lukt niet precies, krijg alleen zwarte vlakken

 

 


 

IMG_0294.thumb.jpeg.7ff75fe3e0ed7505774526bd25d1af0c.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goede deal kan doen, zou ik hem zeker niet laten staan. Ik ben zelf ook een fucker voor een eigen top spec, maar bij Aston Martin zou ik mij daar wel langs neer kunnen leggen. (Waardeverlies niet zelf afslikken ;-))

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jokke_vlo, je bent duidelijk gisteren nog wat langer gebleven dan ons. 😀

Ik heb ‘m ook kunnen aanschouwen, en zoals je zegt is het een heel mooie configuratie. De buitenkleur is heel speciaal met een beetje een beige ‘hue’, en is perfect met alle zwarte accenten en dan dat cognac interieur. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Jokke_vlo zei:

b56a11ab-5129-4368-820a-5ec687496b87.thumb.jpeg.6a560f79428ea81b0f853ae1ab88908f.jpeg5ef9623f-5b97-4a2b-8543-06d501eb1905.thumb.jpeg.4a2fa9e2203633f61e7d8ff4e9383cd5.jpeg0cdf224a-084a-479a-8005-65b560c1ca9f.thumb.jpeg.3ae52d9ef2297e25f6dc34438e6af087.jpegb6eb937f-f3f5-4ab3-a601-d46dfd354794.thumb.jpeg.bf219f6a5b47cf8bb4cff105983cf994.jpeg
 

Het zilver krijg je moeilijk op foto, het is volgens lichtinval ook nooit twee keer hetzelfde……front foto geeft best het effect weer. Auto is voor mij op zijn bruutst in een lichte kleur zodat je alle welvingen ziet. 
 

Eens kijken of het “offer you can’t refuse” er komt. Mijn leasing van de Merc zou eigenlijk gewoon doorlopen maar wel meer taksen, dat wel natuurlijk. (Geen VAA)

Waauw. Exterieur is (voor een DBX707) machtig. Buitenkleur is bonkers, idd.

Interieur ... phoe, 't is wel zeer IYF. Zou het eens live moeten zien. :D  Maar ik kan geloven dat het geheel een coup de coeur is als je into DBX bent, jazeker.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doet me wat denken aan GT Silver. Het soort zilver dat er telkens anders uitziet en je blijft boeien……

Nu goed de Mercede G klasse kan je nu ook terug aan geraken. Madamme ziet dat graag. Mij geeft het qua rijden niet wat ik wil……. De AM is meer sportscar. 
 

Luxe problemen 🫣😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT-zilver is wel een heel gewoon metallic zilver, een kwart zuchtje donkerder misschien dan de meeste zilvertinten en met een warme ondertoon (richting geel/bruin/groen) ipv een koele ondertoon (richting blauw). Maar idd prachtige kleur.

Aluminite is afaik een 2-laags zilverkleur (zilver over een donkere primer) waarover een metallic-laag met gekleurde metallicpartikels gespoten wordt, waardoor je die diepte en dat iriserend effect krijgt.

Toch een groot verschil, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Akkoord is nog fermer. Ik bedoel eerder het soort zilver dat blijft boeien waar lichtinval en hoek je telkens een ander effect geeft. Zelfs bij schemer. 
 

Effect van dit is idd nog enorm verschillende van GT Silver. Nu goed moet madamme nog wat bewerken met haren container op wielen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid