Ga naar inhoud

Aston Martin DBX


Audi S8

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

En dat is wel knap of wa? Het heeft wel iets maar ik vind dit (persoonlijk) toch niet knapper zunne...... in tegendeel. Heeft ook een zeer groot container op wielen gehalte...... 

Ik vind de facelift in ieder geval een verbetering. Mooi, dat is iets anders. Maar ik vind die DBX ook niet mooi, dusja. Die op het Salon had een lederupgrade van 25k en dat was op zich geen slechte plek om vertoeven 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik zou hier voor gaan. Is ook wel bruut in die kleur.

image.png

eigenlijk.

voor de prijs van de dbx, koopt hij er zo een stuk of 3. en die zet hij telkens ergens op voorhand af met volle batterij. Geen laadstress, gewoon toekomen overstappen en  gaan met die banaan. :D Tegen dat hij terugkomt is de andere weer opgeladen en kan hij weer wisselen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Niet te vergeten geen zoom zoom, 1 van de 2 beste rijdende SUV’s op de markt, nen dikke V8 zonder sound restrictor (wel soft limiter), 900 nm, een leder warm interieur. 

Misschien hou ik toch nog te veel van autorijden en een echte motor ? Het kan zo maar ……. Ik rijd wanneer ik de keuze heb meer met de DBS dan de GLE vanwege de beleving……

 

Het is geen mazda idd.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, -Fred- zei:

Auto komt wel mooi uit in full black vind ik...

Used 2021 Aston Martin DBX V8 550 Touchtronic Auto £139,950 6,000 miles  Onyx Black | Tom Hartley

Used 2021 Aston Martin DBX V8 550 Touchtronic Auto £139,950 6,000 miles  Onyx Black | Tom Hartley

Full black is de spec voor mensen zonder enige inspiratie of creativiteit. 

De groene met beige interieur van vorige pagina mag dan wel matig origineel zijn, het is met uitstek de knapste die hier al gestaan heeft. 

Moest ik zelf moeten kiezen, het werd een super klassieke bordeaux of donker blauwe. Maar dat is nog niet direct aan de orde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Phil zei:

Kleurencombo is idd nogal klassiek. Maar met 23” is die auto meer dan bruut genoeg in eender welke config vind ik.

Idd, en op die combo vind ik de 707-addenda nog altijd té. Maar 't zou ook veel meer mijn richting zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het is dé spec voor mensen die de achterkant willen camoufleren.

Donkergroen lukt ook

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Phil zei:

Kleurencombo is idd nogal klassiek. Maar met 23” is die auto meer dan bruut genoeg in eender welke config vind ik.

Daarom, 22" will do op de mijne. (configurator toont de 22" eerder smallekes staan, IRL staat dat echter machtig)

image.thumb.png.4a3a666d1b4261d1da70e300da21f6f7.png

Seychelles Blue + red calipers

image.thumb.png.7d619a26b5836fcfa392c33c633546eb.png

light argento metallic & navy blue
met spicy red accenten (brogue, gordels, stikking)

en yep:

image.thumb.png.319b3c790e000b504c7b19dce40c543a.png

:D 

Die carbon inleg zou er eigenlijk uit mogen. Geen inleg op de deuren en op de middenconsole gewoon graag leder, denk ik.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Dat is nu exact wat ik wil, SUV waar ik ook met diezelfde smile achter het stuur zit. Denk aan mijn gebruik he: met 4 lange afstand kunnen doen, trekhaak om remork te trekken of fietsdrager, we hebben een hond, en als je naar je boot trekt heb je ook heel graag die ruimte en heb je geregeld een goede koffer vol mee....... ik heb die Panamera ST weg gedaan, net voor die ruimte en een trekhaak, want dat was echt wel een zeer leuke wagen ook, qua smile voldeed die ! 

Zoek maar iets dat deze boxes tikt, dan kom ik hier bij uit. De GLE AMG, een Cayenne, of een X5M (laat staan de ev versies, bwaaaaak) geven me die smile niet (itt de Panamera).

Ik wil (zoals ik al zei) naast kwalitatief ook kwantitief van die beleving genieten. 

Hoeveel kan die AM DBX wel trekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Phil zei:

Niet slecht, maar 23” vind ik toch een must op de 707, en zwarte klauwen graag, felrood en bordeaux (spicy red) matchen niet.

Nee, fout. Spicy Red is geen bordeaux (da's Chancellor Red) maar een warm eerlijk rood. Past perfect met de rode klauwen.
Dus absoluut géén zwarte klauwen, want de rode details zijn net de rode draad (hahah) doorheen interieur en exterieur.

En qua velgen, zie hoger: ik ben in mijn midlife crisis aangekomen. Geen van de 23" van Aston Martin zelf vind ik mooi (not in a long way), dus ik leg daar dan 23" of misschien zelfs 24" gesmede HRE's onder met stance zonder eind. 😎  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Phil zei:

In dat geval toont de configurator de kleur verkeerd.

Mnee, ik vind van niet. Dat tapijt zit dieper, in een donkerder stuk van 't interieur.

Toon 'es wat inlevingsvermogen, seg! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid