Ga naar inhoud

Aston Martin DBX


Audi S8

Aanbevolen berichten

Zojuist, Timo zei:

Waarom zijn je foto's zo raar in elkaar geduwd?

Eens op klikken en dat opent correct. Vind 't ook raar, btw. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Timo zei:

Waarom zijn je foto's zo raar in elkaar geduwd?

Ik weet het ook niet 😀. Misschien omdat ik de foto’s gewoon van internet gekopieerd heb en hier geplakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/2/2023 om 09:34, Jokke_vlo zei:

Duurder als een 992 GT3 RS 😅😅😅

Ze geraken er nieuw nieuw al moeilijk vanaf, dat voorspelt niet veel goeds voor tweedehands. Die GT3RS kan je gewoon al niet meer bestellen. 

GT3RS kan je in Duitsland in minstens 2 PZ nog bestellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kan deze auto perfect beoordelen met al een GLE AMG in je bezit. Ik vind het knap van Aston Martin dat ze een beter rijdende auto hebben gemaakt dan AMG, maar zoals je zegt is het prijskaartje er ook naar. Ik zou mij vooral hard storen aan die verouderde multimedia. In een vrijetijdsauto maakt dat minder uit, maar in een daily wil ik dat dat mee is met zijn tijd, en perfect werkt. 
Ik heb begrepen dat er binnenkort een nieuw model van de DB11 komt, met als grootste verandering een nieuw infotainment-systeem, dat nadien ook snel in de andere modellen zal komen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, BMWMB zei:

Jij kan deze auto perfect beoordelen met al een GLE AMG in je bezit. Ik vind het knap van Aston Martin dat ze een beter rijdende auto hebben gemaakt dan AMG.

niet toevallig natuurlijk… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog te vermelden: met dat Diff en esp off is dit een beest met zowat alles op de achterwielen (mooi controleerbaar). Mama mia........

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Nog te vermelden: met dat Diff en esp off is dit een beest met zowat alles op de achterwielen (mooi controleerbaar). Mama mia........

Zie je ook goed in die reviews, heerlijk :D

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Jokke_vlo zei:

DB11 gaat er anders uitzien hoor.......niet alleen infotainment. 

Nieuwe DBS komt dan nog wat later. 

Ik denk dat @BMWMB bedoelt dat een van je grootste minpunten, het infotainment, binnenkort wel eens weggewerkt kan zijn. Dus dat je dan mss wel voldoende +-jes hebt om over te gaan tot een bestelling. Of andersom, dat nu bestellen mss wel niet de juiste zet is als er dra een nieuw infotainment in komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg @BMWMB wel deels als daily gebruik, het verschil is toch wel vrij frappant, langs andere kant (het stuk dat niet volgt), wanneer je een goed werkende apple carplay hebt, wat heb je eigenlijk nog meer nodig? 

Net terug in de Mercedes gestapt, eerlijk ik vind dat interieur zeker zo aangenaam met betere stoelen en een mooie inrichting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ding is totaal niet hitsig indien je hem niet induwt, rijdt ONGELOOFLIJK chill. Heel heel straffe auto qua rijden. 

Over hitsig, het blijft een merk met ongelooflijke aantrek bij vrouwen :D

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees al lange tijd mee op dit forum maar posten doen ik weinig.

Toch doet de activiteit omtrent de DBX mij nieuwsgierig maken en zal ik ook onze ervaring maar even delen.

Wij rijden op dit moment een Bmw X5 45e, zalige auto en tot op heden nog 0 problemen mee gehad.

Nu heeft vaders recentelijk zijn bedrijf verkocht en bieden zich er nieuwe mogelijkheden aan en dat is onder andere het bezitten van een echt speciale/bijzondere auto.

Opties die wij aan het doorlopen zijn, zijn dus of de DBX 707 (inruil van de X5) of een Porsche 992 GT3.

Beide totaal andere auto's maar kleine korte uitleg vereist, wagenpark klein houden, X5 eruit en DBX erin en tweede auto is een nieuwe San Remo groene Bmw M850i cabriolet die onderweg is (vaders is van origine een BMW man dus dit wilde hij al een tijdje) Daarnaast hebben we ook nog een 991.1 cabriolet die dan ingeruild gaat worden voor de 992 GT3. Oftewel 2 auto's: DBX707 en M850i of 3 auto's X5 45e,M850i en de GT3 als garage queen/investment..

Wat denken jullie?

Tot slot plaatje bij het praatje.

Pluspunten DBX707

+ SOUND
+ Comfortabel doch sportief
+ Looks (subjectief I know)
+ Afwerking was toch zeer indrukwekkend komende uit een solide BMW X5.

- Infotainment stap terug vergeleken met X5
- Toch al enkele foutmeldingen tijdens proefrit met cruise controle, lane change  oftewel betrouwbaarheid???
- Afschrijving, minder van belang maar toch..
- Dealer netwerk al werd er aangeven dat de auto altijd kosteloos kan worden opgehaald en worden thuis gebracht dusja,

 

 

 

IMG_0065.jpg

aangepast door Steef101
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/27/2023 at 4:14 PM, Jokke_vlo said:

wanneer je een goed werkende apple carplay hebt, wat heb je eigenlijk nog meer nodig? 

Maar wel zonder touch screen dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid