Ga naar inhoud

Aston Martin DBX


Audi S8

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

In dit segment is er eigenlijk weinig “mooi” laat staan dat het goed rijdt. 
 

De G heb ik gereden maar sorry dat is qua rijgedrag echt niets voor mij. 
 

Een Urus is of cayenne GT zijn qua looks en of image ook niet echt je dat …….

Zalige discussies trouwens 

Ik volg je volledig. Stel ik win morgen de grote pot, ik zou me meteen een G kopen maar dat is voor mij eerder nostalgie.
Buiten een G, ik zou het niet meteen weten in dat segment.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooi model of niet, een Aston moet stijlvol samengesteld worden imho. Dus liefst geen vuilzakken- of grondverfgrijs en zwarte velgen met een zilveren randje bv. Er rijden al genoeg johnnybakken rond, en grijze leasebakken ook.

My 2 cents. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

 

Echt ….. ik zal oud worden maar als dat niet bruut is vanuit deze hoek dan weet ik het niet meer 😅😅

 

E5F9D8D3-640A-410B-AAEA-D1498F0BFF95.jpeg.6c4881bfafde3efee335a4112a21d5ad.jpeg

Nee, doet me oprecht niets. Een gepimpte Fiesta zie ik. Smaken en kleuren!

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, William Blake said:

knap, maar iets te klassiek... de 707 mag wel wat bruutheid hebben imho

Kleurencombo is idd nogal klassiek. Maar met 23” is die auto meer dan bruut genoeg in eender welke config vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te vergeten geen zoom zoom, 1 van de 2 beste rijdende SUV’s op de markt, nen dikke V8 zonder sound restrictor (wel soft limiter), 900 nm, een leder warm interieur. 

Misschien hou ik toch nog te veel van autorijden en een echte motor ? Het kan zo maar ……. Ik rijd wanneer ik de keuze heb meer met de DBS dan de GLE vanwege de beleving……

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, ir_fuel said:

Begin dan al met een Aston te pakken zonder al die addenda 🙂 

Een ‘sportwagen’, of dat nu een M3 is of een LaFerrari of zoiets als dit, doet me veel meer in een klassieke combo dan de zoveelste matgrijze of knalrode.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje een nouveau riche spec past nog wel op zo een 707 SUV vind ik. Echte aston elegatie krijg je toch nooit bij zo een wagen.

Vuilzakgrijs en dan zwart met donker oranje leer ofzo.

 

Aston-Martin-DBX707-Apex-Grey-9.jpg?auto

 

517048-aston-martin-dbx-1648706397-99400

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Phil zei:

Kleurencombo is idd nogal klassiek. Maar met 23” is die auto meer dan bruut genoeg in eender welke config vind ik.

't is wat 'saai', de auto is te modern 'getekend' om zo'n klassieke uitvoering te kiezen... natuurlijk allemaal persoonlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Niet te vergeten geen zoom zoom, 1 van de 2 beste rijdende SUV’s op de markt, nen dikke V8 zonder sound restrictor (wel soft limiter), 900 nm, een leder warm interieur. 

Misschien hou ik toch nog te veel van autorijden en een echte motor ? Het kan zo maar ……. Ik rijd wanneer ik de keuze heb meer met de DBS dan de GLE vanwege de beleving……

 

Wetende dat je al een DBS hebt, is de DBX dan niet wat teveel van hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Audi S8 zei:

Wetende dat je al een DBS hebt, is de DBX dan niet wat teveel van hetzelfde?

Dat is nu exact wat ik wil, SUV waar ik ook met diezelfde smile achter het stuur zit. Denk aan mijn gebruik he: met 4 lange afstand kunnen doen, trekhaak om remork te trekken of fietsdrager, we hebben een hond, en als je naar je boot trekt heb je ook heel graag die ruimte en heb je geregeld een goede koffer vol mee....... ik heb die Panamera ST weg gedaan, net voor die ruimte en een trekhaak, want dat was echt wel een zeer leuke wagen ook, qua smile voldeed die ! 

Zoek maar iets dat deze boxes tikt, dan kom ik hier bij uit. De GLE AMG, een Cayenne, of een X5M (laat staan de ev versies, bwaaaaak) geven me die smile niet (itt de Panamera).

Ik wil (zoals ik al zei) naast kwalitatief ook kwantitief van die beleving genieten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is wel knap of wa? Het heeft wel iets maar ik vind dit (persoonlijk) toch niet knapper zunne...... in tegendeel. Heeft ook een zeer groot container op wielen gehalte...... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Jokke_vlo said:

En dat is wel knap of wa? Het heeft wel iets maar ik vind dit (persoonlijk) toch niet knapper zunne...... in tegendeel. Heeft ook een zeer groot container op wielen gehalte...... 

Ik zou hier voor gaan. Is ook wel bruut in die kleur.

image.png

  • Grappig 3
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid