Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moet passen bij ‘STEFKE’ hé

Geplaatst:
22 hours ago, Sibo Berebrouckx said:

Ik snap vooral niet hoe dit zo lang onopgemerkt kan blijven?

Die 17 luxe auto's zijn waarschijnlijk niet op een half jaar tijd gekocht, dus ik veronderstel dat ze al heel lang 90 patiënten per dag zag. 

dat is niet onopgemerkt gebleven, maar dat toont vooral aan hoe traag de hele molen draait eer zo iets tot op het bot kan uitgespit worden. Ze heeft boetes gehad he, maar als ze die niet betaalt, of enkel gedeeltelijk (net zoals wat ze moet terugstorten), dan kan dat lang gerokken worden als je geen scrupules hebt.

Geplaatst:

Hing op baan richting knokke hele tijd in mijn gat… brugge-knok… en ik had vrije baan voor me op de afrit, je weet wel die snelle linker bocht over de brug. Dus ik versnel op dat punt en neem zo dapper ik kan de bocht… ik zie dat hij moet lossen

Natuurlijk daarna gelijk nen halve wilde mij willen passeren.. heb ‘m maar laten gaan. Mijn punt was immers succesvol gemaakt 😀😉 (en in rechte lijn kan de Pan die M5 toch ni aan)

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Die thuisverpleegster was vroeger actief bij sp.a/vooruit en is dan overgelopen naar het VB na berispingen over fraude, ze was wss niet meer welkom in die partij. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
39 minuten geleden, Super95 zei:

Is nog niks vergeleken met de torenpoeper. En die had niet eens iets misdaan. 😛

't schaap heeft daardoor wel een hamer op haar kop gekregen. Zonde.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 minuten geleden, Mich zei:

je weet wel die snelle linker bocht over de brug. Dus ik versnel op dat punt en neem zo dapper ik kan de bocht… ik zie dat hij moet lossen

Heerlijke bocht is dat 🥰

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 minutes ago, tuscani said:

't schaap heeft daardoor wel een hamer op haar kop gekregen. Zonde.

Ja dat verhaal heeft niet bepaald een mooi einde.

Geplaatst:
25 minuten geleden, Mich zei:

Hing op baan richting knokke hele tijd in mijn gat… brugge-knok… en ik had vrije baan voor me op de afrit, je weet wel die snelle linker bocht over de brug. Dus ik versnel op dat punt en neem zo dapper ik kan de bocht… ik zie dat hij moet lossen

Natuurlijk daarna gelijk nen halve wilde mij willen passeren.. heb ‘m maar laten gaan. Mijn punt was immers succesvol gemaakt 😀😉 (en in rechte lijn kan de Pan die M5 toch ni aan)

dat is zo'n wijze plaats om te driften ❤️ 

• Grappig 1
Geplaatst:
38 minuten geleden, Mich zei:

Verleidelijk maar ik denk dan wat als die gast dan meer wil doen dan hij aankan en dan kies ik ervoor als een bompa te gaan rijden. Meestal.

Bovendien, zo'n gasten hebben meestal een stuk straffere banden dan ik.

Geplaatst:
50 minuten geleden, ir_fuel zei:

dat is niet onopgemerkt gebleven, maar dat toont vooral aan hoe traag de hele molen draait eer zo iets tot op het bot kan uitgespit worden. Ze heeft boetes gehad he, maar als ze die niet betaalt, of enkel gedeeltelijk (net zoals wat ze moet terugstorten), dan kan dat lang gerokken worden als je geen scrupules hebt.

Dossier sinds 2017. Ik las ergens dat nog zo een paar dossiers lopende zijn.

Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Ja dat verhaal heeft niet bepaald een mooi einde.

Dader was een klant van mij. en de hamermoord (ja weer een hamer) van Aalst carnaval, idem. zowel slachtoffer als dader. 

Mensen krijgen nogal rare neigingen als ze hier een bril komen afhalen. :D

Geplaatst:
2 uren geleden, Mich zei:

Berlingo-afrit-race revisited, blijft de max om met een traag auto'ke de bocht in te gaan, wetende dat ge dien dikkeren bak gaat afdrogen

Op de Fluëla lukt dat soms met de DEF :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 19/11/2025 om 15:02, Fr79 zei:

Vrij zeker dat dit maar het topje van de ijsberg is.  Had die geit niet zo overdreven, dan kon ze nog lustig 20j. zo verder doen. Per vijf andere die maar een vijfde frauderen van wat zij deed en je hebt er een Stefanie bij. Benieuwd aan hoeveel Stefanie's je zo komt in Vlaanderen...

Vriendin van ons die ook thuisverpleging doet( veel werk wi, is gie bezig😁) heet ook Stefanie🤣

Allez Stephanie eigenlijk😁

Geplaatst:
11 uren geleden, Mich zei:

Fantastisch zo'n dingen ❤️ 

De rechter bocht van de N49 in Maldegem (met lichten) is er ook zo ene. Maakt niet uit of ge rood of groen hebt. Vanuit stilstand volle pétard de bocht in/door, weinigen die volgen. En rolling hetzelfde. :D 
Hetzelfde met de wisselaar N44-N49 ervoor (over de autostrade). :D 

God I miss the days I did those often. :D 

Geplaatst:

Eens op google maps gekeken naar de straal van die bochten. Whoosh.

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Fantastisch zo'n dingen ❤️ 

De rechter bocht van de N49 in Maldegem (met lichten) is er ook zo ene. Maakt niet uit of ge rood of groen hebt. Vanuit stilstand volle pétard de bocht in/door, weinigen die volgen. En rolling hetzelfde. :D 
Hetzelfde met de wisselaar N44-N49 ervoor (over de autostrade). :D 

God I miss the days I did those often. :D 

Denk dat ik weet welke bochten je bedoelt 😊

De snelle linker als je Maldegem verlaat die overgaat in de rechter om aan te sluiten oo de baan naar knokke … heb ik nog mooie anekdote over #neverforget

Kleine 25j terug, ik had mijn Carrera 3.2 een paar dagen en rij met vriendin richting kust. Heb eentje al hele tijd in mijn buurt en neem die bewuste bocht op stevig tempo “om hem es te tonen wie de baas is”… ik voel de rugzak ferm trekken naar de buitenkant, de flanken van de ballonbandjes worden aardig opzij getrokken. In een 2de fase begint het loopvlak ook zachtjes grip te verliezen… ik weet nog dat doorheen mijn hoofd flitste “nooit gas lossen met een 911” en dus probeerde ik het zo cool mogelijk aan te pakken en op te vangen 😊. Ging eigenlijk heel prima zonder drama… was van slag verliefd op de 911 👍😀

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
8 minuten geleden, Jantes zei:

gaat dus enkel nog om geld:

Gent ziet meer in een schrapping, maar die levert wel 1 miljoen euro aan inkomsten op per jaar. Dat is, in budgettair moeilijke tijden, geen onbelangrijk argument.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar een Ninja H2R met +300pk. Geen enkel probleem. 

Geplaatst:

Wat is dat nu weer voor zever. Ook tweedehands niet meer in te schrijven?

Die laatste 50 exemplaren mogen ze dus nooit uitschrijven of verkopen 😅

Geplaatst:

eens goedgekeurd in België, altijd goedgekeurd, zeker?  Ook voor toekomstige eigenaars.  

Voor auto's die nog niet zijn ingeschreven, zal het niet meer lukken, maar voor degene die al een Belgische plaat hebben, zou dit volgens mij wel moeten gaan.

@Matthi zal misschien meer weten ? 

Al zie ik dat er nu een andere invoerder is Official dealer of serious fun | Ariel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid