Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Schroot/afval/recyclage, sowieso een wereld vol interessante figuren.

Infra/wegenbouw.

Maar uiteindelijk hetzelfde. Die rommel moet ergens de grond in hé.

Geplaatst:
25 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waste management 

The Sopranos Smoking GIF

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 2/11/2025 om 11:10, Lefty zei:

Je wilt niet weten wat voor een crimineel milieu de schrootwereld is

hoe komen die gasten anders aan die Ferrari's enz

Geplaatst:
22 minuten geleden, PJH zei:

hoe komen die gasten anders aan die Ferrari's enz

En race teams....

Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Ah wie herinnert zich nog de dioxinecrisis en Esther Verkest.

Geplaatst:
Op 2/11/2025 om 12:22, ICM zei:

Ah, is dat zo? Ik dacht dat enkel koper contant op ID was.

hoeveel zouden dat er via Belgie of west europa indienen? Dat zal wel en masse geknipt worden, bestelwagen in en naar Oost Europa of balkan!

Geplaatst:
17 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

hoeveel zouden dat er via Belgie of west europa indienen? Dat zal wel en masse geknipt worden, bestelwagen in en naar Oost Europa of balkan!

Dat is juist. Zo houden we illegale transacties hier weg!

• Grappig 1
Geplaatst:
3 minuten geleden, ICM zei:

Dat is juist. Zo houden we illegale transacties hier weg!

exact. je zou toch niet willen dat Van Der Linden weer moet beginnen over haar nultolerantie he :D

Geplaatst:

In mijn gebuurte rijdt nog de klassieke voddenman rond.

Bij dat soort mannen kan je wel terecht zonder id. Je gaat niet de hoofdprijs krijgen.

Schroothandel bij mij is via overschrijving. Maar helaas ook niets meer mee te nemen. Al mooie gatenblok gemist zo

Geplaatst:
2 uren geleden, ir_fuel zei:

zeg wel...  

Gezien de verzekeringspremievoeten in die sector hoog zijn, heeft ons management er bijkomende inkomsten geroken, en moeten we proberen binnen te geraken. 

't Is een super-gesloten wereld, met enerzijds een aantal grote spelers, en anderzijds een hele vracht kleinere.  Bij die laatste zitten er wat tussen...  

• 2 weken later...
Geplaatst:

En eigenlijk maar tegen de lamp gelopen omdat ze te veel wou… 17 wagens in beslag genomen 🙄

Geplaatst:

En dit is geen alleenstaand geval uiteraard.
Deze dommerik is veel tever gegaan (onbegrijpelijk eigenlijk soit) maar hoeveel slimmeriken misbruiken er handig deze gaatjes in dat systeem

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

#nietmijnregering 

Maar wel dankzij die regering miljoenen kunnen frauderen. 😁

Geplaatst:

En laten we niet vergeten:

- de wereld der subsidies

- de wereld der “bestelde studies”

Indien we evenveel (en dan spreek ik in totalen en niet per capita) subsidies als in Nederland uitdelen is heel onze begroting per direct in evenwicht.

Die wereld is voor mij de rotste van allemaal. Wie en wat daar allemaal geld krijgt voor geen enkele meerwaarde of roi. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Tuurlijk vergeten we die wereld der subsidies en der bestelde studies niet. Het toont enkel maar aan dat het overal wel misloopt. Ook bij diegenen die dikwijls het hardst roepen op alles. 

Geplaatst:

el kouwekiwi, visa kaart schandaal, reynders en nu weer dit. je ziet dat elke politieker even rot is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

el kouwekiwi, visa kaart schandaal, reynders en nu weer dit. je ziet dat elke politieker even rot is.

Jij wint de hoofdprijs voor iedereen over één kam scheren voor dit jaar. Proficiat, jongen.

Nu nog een platte uitspraak over bruin mannen en je schiet helemaal de hoofdvogel der oogklepdragers af.

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 2
  • Grappig 3
Geplaatst:
20 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Onze verpleegster was maar een gemeenteraadslid voor het VB, buiten wat zitpenningen opstrijken om wat te roepen, zal ze daar niet veel betekend hebben. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
43 minuten geleden, Jantes zei:

Onze verpleegster was maar een gemeenteraadslid voor het VB, buiten wat zitpenningen opstrijken om wat te roepen, zal ze daar niet veel betekend hebben. 

exact. die andere die ik opnoem en brjefs me daar heel mooi voor becommentarieert is inderdaad nog wel wat gradaties erger 🥲

Geplaatst:
21 uren geleden, Jantes zei:

Ik snap vooral niet hoe dit zo lang onopgemerkt kan blijven?

Die 17 luxe auto's zijn waarschijnlijk niet op een half jaar tijd gekocht, dus ik veronderstel dat ze al heel lang 90 patiënten per dag zag. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

exact. die andere die ik opnoem en brjefs me daar heel mooi voor becommentarieert is inderdaad nog wel wat gradaties erger 🥲

Waarmee ik niet wil zeggen dat alle politici corrupt zijn. Maar dat ze lid is van het VB, dé partij (samen met de PvdA) die altijd het hardst roept op het 'gefoefel' in de politiek, en zo zwaar fraudeert is wel heel pijnlijk. 

Geplaatst:

Eén van hun auto's. Wel schoon die combinatie van dat rood met die goudkleurige wielen.

469855630_2720021861536134_2686236121054

Geplaatst:
8 minuten geleden, Jantes zei:

Eén van hun auto's. Wel schoon die combinatie van dat rood met die goudkleurige wielen.

469855630_2720021861536134_2686236121054

Er is idd belastingsgeld dat slechter besteed is.

• Grappig 5
Geplaatst:
13 minuten geleden, Sibo Berebrouckx zei:

Ik snap vooral niet hoe dit zo lang onopgemerkt kan blijven?

Die 17 luxe auto's zijn waarschijnlijk niet op een half jaar tijd gekocht, dus ik veronderstel dat ze al heel lang 90 patiënten per dag zag. 

"luxe voertuigen", waren geen 17 auto's. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid