Ga naar inhoud

Touchscreen vs klassiek dashboard met knoppen.


bud wijzer

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je vroeg "extra". 

je hebt er 8 knoppen voor, voor die adaptieve cc?

ik kan niet vergelijken want de skoda is zo een steeltje achter het stuur, dat is 1 grote "knop."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je kan ook gewoon toegeven dat je argument geen steek houdt ipv met zoiets onnozel af te komen 😉 

of je kan niet antwoorden op mijn vraag ook, hoeveel keer verzet je die rijmodi? Ergo wat is de meerwaarde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijmodi ga ik meer verzetten dan mijn verwarming.

Ik ga die vaak in full-electric dwingen als ik genoeg rijbereik heb, en weet dat ik daar lang genoeg kan laden bv.  

Hybrid Eco Pro op lange ritten selecteren bv. 

En als het eens wat wilder mag, dan zet Sally die wel in Sport !

Het rare is wel dat de verwarming/airco hiermee ook beïnvloed wordt:  selecteer ik 'electric', dan begint die koude lucht te steken🥶

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gewoon ik zei:

of je kan niet antwoorden op mijn vraag ook, hoeveel keer verzet je die rijmodi? Ergo wat is de meerwaarde?

In een hybrid nog veel eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gewoon ik said:

diene B telt niet mee, dat is je pook verzetten als extra knop.

 

Het gaat niet over B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, gewoon ik said:

je hebt er 8 knoppen voor, voor die adaptieve cc?

alles bij mekaar:

- set 

- cancel/resume

- adaptieve dichter

- adaptieve verder

- snelheid omhoog/omlaag

- kies welke CC mode

- activeer/deactiveer

 

't zijn er 7 allez.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu ik eraan denk, de bmw heeft ook sportstand (pook naar links trekken).

again, in de skoda maakt dat allemaal geen ruk uit. Manueel (dus trekt langer door in toeren, bepaal ikzelf geen computer) en er zit toch geen vermogen in, dus merkbaar is dat neit, tenzij eco, dan voel je dat die toegeknepen is, maar de meerwaarde zie ik daar neit van in).

rijmodi zal dus aan mij (en het soort auto's) liggen dat ik die nooit verzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

alles bij mekaar:

- set 

- cancel/resume

- adaptieve dichter

- adaptieve verder

- snelheid omhoog/omlaag

- kies welke CC mode

- activeer/deactiveer

 

't zijn er 7 allez.

jij kan nog kiezen tussen acc en cc 😮 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gewoon ik said:

jij kan nog kiezen tussen acc en cc 😮 

Nee tussen acc en self driving.

Kan wel in acc de "a" afzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, gewoon ik said:

en nu ik eraan denk, de bmw heeft ook sportstand (pook naar links trekken).

Ik heb geen pook in mijn kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Ik heb geen pook in mijn kar.

vervangen door knoppen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Challazer zei:

is een M5 met dat Heritage interieur, volgens mij volledig OEM. 

@Challazer, ik zei niet dat de foto geen OEM auto was. Het is echter een E39 FL met dat Chinees Auto5 instrumentengedrocht. Vandaar dat ik zei dat een "originele E39 die OEM werd gelaten" (want veel zijn verkloot) een stuk mooier is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid