Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

ik vermoed dat die wel nog zullen zakken van zodra ze km's gereden hebben, maar of de prijs voor een perfect exemplaar ooit onder 30k zal duiken? Daar heb ik mijn twijfels bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verwachten jullie van de prijzen van de 1M?

Zou die nu de eerste jaren nog zakken en dan stijgen of zou ie nu gewoon hetzelfde blijven qua prijs en met de jaren al stijgen?

Anders wel een interessante kar om aan te kopen. Al twijfel ik of die binnen een paar jaar nog steeds beoordeeld gaat worden door liefhebbers als een echte ///M.. Het blijft een beetje spijtig, die turbo's.

Ik denk dat het toch een classic gaat worden. Mss niet dezelfde status als een E46 M3 CSL maar het zal toch niet veel schelen.

De 1M is imo het leukste ///M product post E46-E39 tijdperk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat die wel nog zullen zakken van zodra ze km's gereden hebben, maar of de prijs voor een perfect exemplaar ooit onder 30k zal duiken? Daar heb ik mijn twijfels bij.

Ik denk dat het toch een classic gaat worden. Mss niet dezelfde status als een E46 M3 CSL maar het zal toch niet veel schelen.

De 1M is imo het leukste ///M product post E46-E39 tijdperk.

Ben benieuwd...

Overlaatst stond er eentje op mobile voor 29.000€ in Monaco. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat redelijk fake was :D

Voor de CSL ben ik wat te laat denk ik, die zijn nu weer stevig aan het stijgen :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verwachten jullie van de prijzen van de 1M?

Zou die nu de eerste jaren nog zakken en dan stijgen of zou ie nu gewoon hetzelfde blijven qua prijs en met de jaren al stijgen?

Anders wel een interessante kar om aan te kopen. Al twijfel ik of die binnen een paar jaar nog steeds beoordeeld gaat worden door liefhebbers als een echte ///M.. Het blijft een beetje spijtig, die turbo's.

Haha, ik stelde me vandaag exact dezelfde vraag.

Ik vermoed dat ze eerst nog een stuk zullen dalen tot pakweg 25 à 30k, maar lang zullen ze daar ongetwijfeld niet blijven hangen schat ik.

CSL is wel the way to go vind ik, dat is nu al een klassieker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

M5's moeten manueel. Real driving pleasure :inlove:

Tem de E39 mss wel, maar ik denk dat de F10M eigenlijk slechter rijdt met een handbak.

Maar dat neemt niet weg dat het ongelofelijk vet is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weeral alleen voor de Amerikaanse markt deze handbak ? Jammer zouden ze ook in Europa moeten bestelbaar maken, ik denk dat er wel genoeg gegadigden voor zouden zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar ook een 15 a 20 rondjes gedaan in de Herfst. Echt het zaligste seizoen om te ringen. Al de rest is zijn kar dan aan het herstellen van het voorbije seizeon, dus lekker rustig, de omgeving is schitterend om te zien, zalig. Enkel wat extra tricky rij omstandigheden met natte plekken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar ook een 15 a 20 rondjes gedaan in de Herfst. Echt het zaligste seizoen om te ringen. Al de rest is zijn kar dan aan het herstellen van het voorbije seizeon, dus lekker rustig, de omgeving is schitterend om te zien, zalig. Enkel wat extra tricky rij omstandigheden met natte plekken etc.

True story!

Jammergenoeg geen zomerse knalrondes gedaan dit jaar. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid