Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

aan degene die ook op bimmerboer zitten.

Zit er een witte M3 met rode velgen bij jullie? zie ik tegenxwoordig veel voorbijkomen, terwijl hij vroeger andere velgen had

 

 

 

edit

(zou eigenlijk kunnen dat ik dat vorig jaar ook al gevraagd heb bedenk ik net, dus misschien zijn zijn rode zijn zomervelgen :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Lastly, we can stop expecting bespoke engines from the M division in the future. Though they will still have standalone engines, the future of M models will be built on BMW AG engines, though they will be tuned for more performance, catering to the M customers. But we’ll no longer be seeing special engines built specifically for M models.


http://www.autoguide.com/auto-news/2013/05/3-cylinder-bmw-m-model-a-possibility-says-brand-boss.html

:(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer BMW geen 6 pitters meer produceerd, zal ik geen BMW meer kopen.

 

Zo komen van 4 potten gaan naar 6, even later 8 en zelfs 10 ... en nu zijn die pipo's van de M afdeling aan het experimenteren met 3 potten  :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was overlaatst bij Frits (PSG) in Geel. We hadden het over nieuwe en oude BMW's. Hij zou geen nieuwe BMW meer moeten hebben zei hij, en de man heeft gelijk.

 

En dan kwam hij met het argument dat hij dacht dat er geen enkele atmo nieuwe BMW meer wordt verkocht op dit ogenblik. Ik begon na te denken en idd, kan wel kloppen? De wereld is omzeep  :(

 

bye bye intake sound, bye bye 6-in-lijn atmo, bye bye gasrespons, bye bye +8k toeren :down:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de trend was eigenlijk al duidelijk, de e90 was de laatste met een echte M motor, alles daarna, 1M, M5, x5M, hebben aangepaste motoren van de snelste normale motor uit dat model.

 

Als je dat tien jaar geleden zei aangevuld met dat ze namaak geluid door de boksen af gaan spelen werd ge gewoon uitgelachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 10 jaar geleden zei dat de M3 met een V8 en de M5 met een V10 ging komen werd je ook uitgelachen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid