Ga naar inhoud

Total 24u van Spa-Francorchamps


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Niet mijn smaak. Maar het compenseert het gebrek aan sponsors [emoji4] 

Dit zijn de fabriekswagens van Audi dus zouden sowieso geen sponsors opstaan [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
4 hours ago, dragonfly said:

Idd 😞 

 

 

Dat is Aitkin die vol in de muur gaat eerst? Was nadien nog afgevoerd maar alle piloten zijn ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat de AM klasse niet echt vertegenwoordigd is (maar goed! voor de PR is het perfect aangezien de meeste volgers dat niet weten :ninja:)

222640475_3687522701347839_4986120069268414495_n.jpg

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, abtler zei:

BAM! Dit was de zwaarste maar we hebben het overleefd en de beker is binnen.

 

FB_IMG_1627847998971.jpg

Straf! Ik dacht ook eerst dat de Ferrari p1 was. Was me dat een spannende race !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Straf! Ik dacht ook eerst dat de Ferrari p1 was. Was me dat een spannende race !

Algemeen is de Ferrari P1 ... Wij zijn P1 AutoMminded klasse (oftewel max. 1 Silver en 3 Bronze rijders) 

Van de ene kant waren we natuurlijk de enige overgebleven wagen in de AM klasse waar deze keer (ondanks de uitspraak van SRO dat ze meer AM'teams willen aantrekken) uiteindelijk slechts 2 teams (in tegenstelling tot andere jaren toch altijd een 5-6 wagens) waren. Van de andere kant is 24U overleven op Spa al een prijs op zich waard.

Dus trots erop om met een samengesteld team dat op voorhand alleen 2 testdagen met elkaar gewerkt heeft dit resultaat te boeken.

 

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, abtler zei:

Algemeen is de Ferrari P1 ... Wij zijn P1 AutoMminded klasse (oftewel max. 1 Silver en 3 Bronze rijders) 

Van de ene kant waren we natuurlijk de enige overgebleven wagen in de AM klasse waar deze keer (ondanks de uitspraak van SRO dat ze meer AM'teams willen aantrekken) uiteindelijk slechts 2 teams (in tegenstelling tot andere jaren toch altijd een 5-6 wagens) waren. Van de andere kant is 24U overleven op Spa al een prijs op zich waard.

Dus trots erop om met een samengesteld team dat op voorhand alleen 2 testdagen met elkaar gewerkt heeft dit resultaat te boeken.

 

Ah, ik dacht ook PRO-AM. Nee, blijft een straffe prestatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker in dit weer is uitrijden op zich al een prijs waard.

Wat was me dat allemaal zeg. Super boeiende race van begin tot einde (ok ok, ik heb niet de ganse nacht gezien :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastische editie alweer. En wat een ontknoping alweer op het aller aller einde. Ik dacht dat we alles gezien hadden vorig jaar in de laatste ronde, maar dit kon ook wel tellen.
Petje af voor Pier-Guidi... WAT EEN MOVE !! Zijn daar geen onboard-beelden van ?

Mijn gebrul toen de Ferrari over de Audi ging, werd wel minder geapprecieerd door de mensen rondom me op de babyborrel gisteren :lolz: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid