Ga naar inhoud

Total 24u van Spa-Francorchamps


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Maxime S zei:

Wat is er eigenlijk gebeurd met Laurens Vanthoor tijdens een race in de US een tweetal weken geleden?
Dit stond op zijn Facebook, maar vond niet direct wat er gebeurd was...

image.png.195bedd49d34ec32d24395f688f9c4d6.png

Al na vier ronden was de race voorbij voor Laurens Vanthoor en Earl Bamber. Onze landgenoot crashte al tijdens de kwalificaties en ook tijdens de race vond hij de barrières. Achteraf was Vanthoor duidelijk: dit was zijn slechtste prestatie in jaren. Ook de zusterwagen hield het niet lang uit, nadat Fred Makowiecki de wagen vier ronden later hetzelfde overkwam als Vanthoor. In de tussenstand tellen Garcia en Taylor nu een mooie marge van 24 punten op teamgenoten Tommy Milner en Oliver Gavin, die eveneens moesten opgeven na een crash op hoge snelheid een kwartier voor de race voorbij was.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Laurens heeft er enkele slechte weken opzitten. Veel crashes... Maar ben er zeker van dat hij gaat toeslaan in Spa dit weekend. Zeer sterke line-up met Tandy en Bamber.


Btw, kwalificaties zijn begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er geen enkele Bentley of BMW in de superpole zit.

Bentley doorgaans toch vrij sterk in Spa.

 

Wel heel vreemd dat het volledige race weekend zonder tracklimits rijdt (behalve op de raidillon dan).

Snap het nut daar niet van

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, ir_fuel zei:

Misschien omwille van Covid minder volk bij koersdirectie/marshals om dat op te volgen?

Vorige week bij de Belcar was het probleem al dat er te weinig marshals waren door een grote uitbraak van covid binnen de Waalse marshalteams.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know, enkel op Raidillon controleren ze, maar ‘t is nu zo. Zoals Fuel al aangaf, een spijtig gevolg van Corona. Je kan het ook positief bekijken en blij zijn dat er dit weekend geracet wordt! [emoji1591]

Uitslag Superpole:

https://www.autosportwereld.be/2020/10/23/spa-24-mercedes-en-marciello-op-pole/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het wel spannender in ieder geval! 

Wat een zalige race is me dat toch. Oh, wat ik hoop ik dat deze nog een paar jaren mag blijven doorgaan.

En wat een line-up van merken.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind precies dat er al veel tracklimit straffen uitgedeeld zijn.

Kan toch zo moeilijk nie zijn om tussen de lijntjes te blijven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, er worden er veel uitgedeeld.

Ik denk niet dat dat echt eenvoudig is, om daar constant mee bezig te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid