Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onbezonnen jonge gasten die allemaal een andere lijn kiezen, dat blijft de max.

Jammer dat de Superstock 1000 er niet meer is.

Geplaatst:

compleet zot die race van canet. ligt een ganse race rond P14, kan de aansluiting met de kopgroep toch nog vinden, beukt zich naar voren, komt zelfs nog op P1 terecht om dan op het podium te finishen. zelfs in moto3 zelden gezien.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
46 minuten geleden, ir_fuel zei:

In de Formule E zijn ze slimmer. Daar verstoppen ze de traagheid door circuits aan te doen die enkel zij rijden.

het snelheidsverschil tussen FE en F1 op de 'start-finsh' rechte in monaco was aanzienlijk. heel duidelijk te zien op tv. moet ge 'ns opzoeken op youtube.

Geplaatst:

bautista weer tegen de grond. rea heeft ondertussen al 49 ptn voorsprong.

Geplaatst:
4 uren geleden, #166 zei:

bautista weer tegen de grond. rea heeft ondertussen al 49 ptn voorsprong.

Vorige race al zitten balen voor dood. Ik las jouw post en dacht "Hè, wat zit die nu over de race van vorige week te bazelen..." tot ik op RFM zie dat er idd ook een WSBK race was dit weekend. Dus hetzelfde als vorige week, een Rae one-man-show ... i'll skip it. 't Kan mij (quasi) niet meer boeien, WSBK dit jaar. :oops: 

Geplaatst:

moet toegeven dat ik vooral de wedstrijdverslagen lees. als ik het toevallig tegenkom tijdens het zappen, kan ik ook niet blijven kijken.

trouwens, bautista opnieuw tegen het asfalt in de superpole race. :facepalm:

Geplaatst:

En uitgevallen in race 2.

Heb de races allemaal gehoord.
Was zodanig saai dat ik terwijl van alles heb zitten doen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Marquez kan hier niet tegenop:

• Whut?! 6
Geplaatst:

:shock: 

Hanging on for life.

Van achteraanzicht zag z'n eerste "stap" (rechter voet) er wel niet onpijnlijk uit...

Geplaatst:

Saaie race vandaag. Alle grote namen waren nog op congé. Behalve Marquez natuurlijk. Zijn 50ste overwinning lag voor het oprapen.

Geplaatst:
Op 3/8/2019 om 21:57, gTa zei:

Hanging on for life.

Van achteraanzicht zag z'n eerste "stap" (rechter voet) er wel niet onpijnlijk uit...

Leek wel te gaan en het zag er allemaal behoorlijk beheerst uit, hij heeft tijd om te denken. Het kantelen van de voet deed wel mij sterk denken aan John Hinds zijn relaas over 'boot on the road' (5 minuten vanaf hier ongeveer )

Geplaatst:
9 hours ago, Frekkel said:

Saaie race vandaag. Alle grote namen waren nog op congé. Behalve Marquez natuurlijk. Zijn 50ste overwinning lag voor het oprapen.

Idd. 

Geplaatst:

Vond ik ook. Nochtans zo'n zalig (moto)circuit...

't Was maar saai in alle 3 de klassen: Moto3 en Moto2 waren niet veel spannender dan MotoGP, imo.

Geplaatst:

Volledig mee eens!

Geplaatst:

Dan hoef ik niet te kijken naar de andere races.
Weet wat tijd gewonnen.

Geplaatst:

moto3 was toch niet slecht.

alleen al de kans dat die mannen er elk moment kunnen afvallen, houdt het spannend.

Geplaatst:

True, maar veel zotte acties of van die typische "owwww!" momenten waren er toch niet, in geen van de 3 races imo.

Geplaatst:
On 8/3/2019 at 9:57 PM, gTa said:

Hanging on for life.

Hij had een voorbeeld blijkbaar, het origineel is nog net iets gekker

Geplaatst:

Ook de eerste keer zeker dat ze de Moto E uitzenden?

Geplaatst:

Corrigeren bij het insturen is blijkbaar heel moeilijk.
De moto oprapen is onmogelijk en er hangt nog een hele procedure aan vast of het wel mag.
De marshals rapen hem enkel op als de lichtjes aan de zijkant groen zijn, zo niet blijft hij daar de gehele wedstrijd langs de kant liggen.

Rare procedure en niet echt veilig maar in een race van 5 ronden kan je maar moeilijk een pace car de baan opsturen.

Geplaatst:
38 minuten geleden, Gixxer zei:

Ook de eerste keer zeker dat ze de Moto E uitzenden?

Denk vorige keer ook al, is nu 2e MotoE race afaik. Heb er vorige keer ook opm over gemaakt, :D 

Op 7/7/2019 om 19:29, gTa zei:

Net beginnen kijken naar een cap van btsports.

Voor 't eerst een MotoE race. Niet slecht, maar je ziet dat die dingen loooooodzwaar zijn (300kg 't schijnt, en dan nog kunnen ze maar races doen van 7 laps ofte een 20-tal km :lolz: ) ... tot er in ronde 6 eentje van de baan schuift. Die dingen zijn zo zwaar dat 'ie gewoon heel de kattenbak omploegde en de barriers (met airbags) gewoon kapotsloeg. Meteen rode vlag. En dan begon de commentator te vertellen wat er moet gebeuren als zo'n ding crasht: "they cover it up in a blanket, wrap it all together, let it burn, tow it into a trailer which gets sealed and there they let it burn off and the meltdown take place" :lolz:  Hij kwam niet meer bij toen-ie aan 't vertellen was. 

Yep, elektrisch rijden, 't is al een waardig alternatief, hoor. :D

Allez, nu de échte races (Moto3, Moto2 en MotoGP) kijken.

• Grappig 1
Geplaatst:

Herinner het mij nog maar onthou niet zo lang meer. default_biggrin.gif

Maar nu was de uitzending live op Eurosport.

Geplaatst:

Ah, kon zijn dat dat wél de eerste uitzending was, ja. Ik kijk heen Eurosport maar download btsports caps.

Geplaatst:

De Moto3 niet gezien maar wel de Moto2 en de MotoGP. Knappe races en wat een finale! Pfieuw...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid