PJH 17.538 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 ergens wel vet lichter, kortere bak, sperdiff, shortshifter, ... en vooral niet te veel blabla optisch met zotte stickers of mega vleugels. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.439 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 21 minuten geleden zei PJH: ergens wel vet lichter, kortere bak, sperdiff, shortshifter, ... en vooral niet te veel blabla optisch met zotte stickers of mega vleugels. 5 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.538 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 as it should be Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.595 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 1 hour ago, PJH said: ergens wel vet lichter, kortere bak, sperdiff, shortshifter, ... en vooral niet te veel blabla optisch met zotte stickers of mega vleugels. Nu nog atmo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.705 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 11 uur geleden zei BWS: http://www.evo.co.uk/porsche/911/20217/new-porsche-911-carrera-t-launched-a-more-focused-911-at-a-lower-price Zalig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.855 Geplaatst: 23 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 ergens wel vet [emoji33] lichter, kortere bak, sperdiff, shortshifter, ... en vooral niet te veel blabla optisch met zotte stickers of mega vleugels.Dus jij zou de GT3 steeds bestellen met touring pack? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.254 Geplaatst: 23 oktober 2017 Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 20 kg is toch een grap? Ik voel 1 passagier met moeite in de auto, laat staan een vierde daarvan. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.643 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.643 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 10 uur geleden zei JanC: 20 kg is toch een grap? Ik voel 1 passagier met moeite in de auto, laat staan een vierde daarvan. Dat moet een fout zijn in het artikel. Het gewicht van de C2 met MT werd gereduceerd met 5 kg; 1.430 vs .1425 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.185 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Tof, die Carrera T! Echt iets voor de purist (want de salonporsjist wil de nauwelijks 5k duurdere Carrera S want die heeft meer vermogen). Eigenlijk echt niet zo duur, "maar" 10k meer dan de gewone Carrera en 5k goedkoper dan een Carrera S (zonder opties). @Porker De sprong naar een GT3 is toch nog groot, vind ik. Plus het feit dat die veel minder makkelijk vast te krijgen is (als hij al niet uitverkocht is...). Bijkomend is een Carrera in heel wat landen ook nog eens een hele hap goedkoper in tax dan een GT3 (niet enkel bij ons maar ook in Duitsland b.v.). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.250 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 9 minutes ago, gTa said: Tof, die Carrera T! Echt iets voor de purist (want de salonporsjist wil de nauwelijks 5k duurdere Carrera S want die heeft meer vermogen). Eigenlijk echt niet zo duur, "maar" 10k meer dan de gewone Carrera en 5k goedkoper dan een Carrera S (zonder opties). @Porker De sprong naar een GT3 is toch nog groot, vind ik. Plus het feit dat die veel minder makkelijk vast te krijgen is (als hij al niet uitverkocht is...). Bijkomend is een Carrera in heel wat landen ook nog eens een hele hap goedkoper in tax dan een GT3 (niet enkel bij ons maar ook in Duitsland b.v.). Ben ik nu blind of wat mis ik. Wat is hier zo leuk en speciaal aan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.185 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 8 minuten geleden zei Timo: Ben ik nu blind of wat mis ik. Wat is hier zo leuk en speciaal aan? Een 911 die iets meer puur is voor nauwelijks een meerprijs. Alles wat telt voor de purist: dezelfde 3-liter als in de S (vermogensverschil is minimaal), manuele bak, de sport-PASM (en geen PDCC beschikbaar, iets wat de feeling/puurheid/feedback doet afnemen, lees je vaak), wat minder geluidsdemping, klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.185 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Ik zie dat je de verdunde ruiten achteraan kan laten vallen (gratis optie). Waarom zou je dat wél doen, zijn er nadelen aan dat dunner glas verbonden? (laat ons eerlijk zijn: die 20kg gewichtsverlies is zuiver theorie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 911 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 1 uur geleden zei Audi S8: Dat moet een fout zijn in het artikel. Het gewicht van de C2 met MT werd gereduceerd met 5 kg; 1.430 vs .1425 Hoeveel wegen een achtervleugel en (wat doorgaat voor) een achterbank? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.618 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 1 hour ago, gTa said: Tof, die Carrera T! Echt iets voor de purist (want de salonporsjist wil de nauwelijks 5k duurdere Carrera S want die heeft meer vermogen). Eigenlijk echt niet zo duur, "maar" 10k meer dan de gewone Carrera en 5k goedkoper dan een Carrera S (zonder opties). @Porker De sprong naar een GT3 is toch nog groot, vind ik. Plus het feit dat die veel minder makkelijk vast te krijgen is (als hij al niet uitverkocht is...). Bijkomend is een Carrera in heel wat landen ook nog eens een hele hap goedkoper in tax dan een GT3 (niet enkel bij ons maar ook in Duitsland b.v.). Gillde! Ik verwees naar een 997 GT3 3.8, dat lukt zeker voor dezelfde prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.185 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 1 minuut geleden zei Porker: Gillde! Ik verwees naar een 997 GT3 3.8, dat lukt zeker voor dezelfde prijs. whoops was me ontgaan ja dan volg ik wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.250 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 50 minutes ago, gTa said: Een 911 die iets meer puur is voor nauwelijks een meerprijs. Alles wat telt voor de purist: dezelfde 3-liter als in de S (vermogensverschil is minimaal), manuele bak, de sport-PASM (en geen PDCC beschikbaar, iets wat de feeling/puurheid/feedback doet afnemen, lees je vaak), wat minder geluidsdemping, klaar. kwetet ni zenne Leuke auto maar no way dat er gigantisch veel verschil is met een gewone (S). En als je Porsche geld hebt kun je ook andere Porsches kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.185 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Maar niet iedereen wil 2e hands shoppen. En het verschil tussen 115k voor een T en 165k voor een GTS (beide naar mijn smaak uitgerust) is toch nog behoorlijk. Het zal wel een paar keer verkopen, Porsche kan nog een beetje minder verweten worden dat het 'de puristen' vergeet (zeker nu het 981-platform niet meer met een motor wordt geleverd maar enkel nog met een aandrijfdink uit een scheermachine) en de 911 komt opnieuw in het nieuws. Puristen vinden dit leuker dan een Black Edition, maar ik twijfel toch of dat méér zal verkopen dan een Black Edition... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.538 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 13 uur geleden zei BMWMB: Dus jij zou de GT3 steeds bestellen met touring pack? Nee, als er GT3 op staat, dan is het voor mij enkel goed in hardcore racing spec, en dan moet dat spel er agressief, track focussed en klaar om te bijten uitzien. Dit is een iets ander concept, en meer op mensen zoals flupke gericht (denk ik) die meer roadtrips gaan doen ipv de occasionele trackday. Dit gezegd zijnde, puur emotioneel gezien zou ik altijd de GT3 in huis halen boven dit. Ik vind het gewoon een vet idee dat ze zo iets nog op de markt brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 24 oktober 2017 Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 44 minutes ago, gTa said: Maar niet iedereen wil 2e hands shoppen. En het verschil tussen 115k voor een T en 165k voor een GTS (beide naar mijn smaak uitgerust) is toch nog behoorlijk. Het zal wel een paar keer verkopen, Porsche kan nog een beetje minder verweten worden dat het 'de puristen' vergeet (zeker nu het 981-platform niet meer met een motor wordt geleverd maar enkel nog met een aandrijfdink uit een scheermachine) en de 911 komt opnieuw in het nieuws. Puristen vinden dit leuker dan een Black Edition, maar ik twijfel toch of dat méér zal verkopen dan een Black Edition... En nog altijd pakken duurder dan de ketel in mijn garage, met 375pk uit een 3.8 atmo en nog wat kilo's minder. Ook zonder achterbank 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.439 Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 @Alexanderr uitstoot is wel behoorlijk hoger dan 'gewone' carrera, vanwege velgen/sportuitlaat? carrera T: porsche 'code': PJ1Y4I37 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.250 Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 1 hour ago, flupke73 said: @Alexanderr uitstoot is wel behoorlijk hoger dan 'gewone' carrera, vanwege velgen/sportuitlaat? carrera T: porsche 'code': PJ1Y4I37 Tellers zou je ook zo nemen, in het rood? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.439 Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 joat, gele zijn irl lelijk, rooie nog wel ok pa had dat destijds Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.618 Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 [mention=477]Alexanderr[/mention] uitstoot is wel behoorlijk hoger dan 'gewone' carrera, vanwege velgen/sportuitlaat? carrera T: porsche 'code': PJ1Y4I37 Kortere verhoudingen veronderstel ik.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 16 november 2017 Delen Geplaatst: 16 november 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.