Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

Het bevalt goed. Maar het dient ook maar voor kleine ritjes op leuke wegen. Zithouding wordt snel vermoeiend en voor snelweg e.d. is het vermogen te klein. Maar als je eens een uurtje gaan rijden bent stap je altijd af met de glimlach

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dezelfde reden heb ik m'n Street Triple weggedaan. reed er gewoon niet meer mee [emoji20] 
Dat is het probleem met fietsen en motorrijden, alletwee mooiweerhobby's. En dan heb ik tegenwoordig meer deugd van fietsen, conditie kweken is nu leuker dan vrezen voor mijn rijbewijs...


Zit met hetzelfde probleem.
In 2019 maar 140 motor kilometers op de teller gezet.
Heb er meer aan gesleuteld en gekuist dan mee gereden.
Maar..... hij is er nog en als de drang naar boven komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe belachelijk makkelijk kun je er iets laten uitzien waarbij 99,9% van de mensheid zich zou verongelukken...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/7/2019 om 07:49, gTa zei:

Naar 't schijnt komt de V4 in 2020 in de topversie Multistrada :inlove: 

Beetje overkill :lolz: 

Ik heb een testrit aangevraagd voor de 950s

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ICM zei:

En als nu nog niet duidelijk was dat ik aan trollen ben, ik kan gerust nog wat verder doen.

Laat me raden, je kan het maar sinds je papa bent rijd je niet meer? 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, dragonfly zei:

Laat me raden, je kan het (...)

 

5 minuten geleden, ICM zei:

idd :lolz:

En dat mee nen Duc koersmoto hé !!ii!i!i!iii!i!i!i!i

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/12/2019 om 19:50, gTa zei:

Maar ach! Zeg haar dat diene verstandig(overkomend)e plezant(lijkend)e meneer zonder haar van het forum daar ook mee rijdt, zoals toen op de Ardennenrit. En dat ik nog altijd leef. En zo.

Gaat ze meteen overstag!

"Ja, maar Gilles (ze wist het nog!) is niet zot en heeft misschien zelfbeheersing, gij spreekt en denkt nog als een 5-jarige."

Gewoon mee thuiskomen dus :D

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goeie tactiek is om telkens te zeggen dat je het gaat doen en ze dan efkes laten razen. Dan zeg je dat je het niet doet. Uiteindelijk doe je het echt en dan zal ze jou ofwel niet geloven ofwel zal de reactie al een pak minder erg zijn. 

Voor de aankoop van de motor kan je eerst enkele dure dingen doorsturen en dan uiteindelijk uw goedkoper gedacht kopen, dan heb je toch precies geluisterd hé :D

En bij kledij werkt het argument "jamaja da's voor de veiligheid!" altijd.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@PJH, ik heb anders ook nog een 50cc brommerke staan van 1969 voor 300 euro. Of een 125cc scooter (Sym Symphony 125cc met -ik dacht- amper 9.800 km op de klok) van 2007 voor 750 euro. Heeft net nieuwe batterij. En is rijklaar. Heeft 400 km geleden groot onderhoud gehad bij Wauters in Eeklo. Is altijd daar op onderhoud geweest.  

Beide ideaal om de reactie eens te testen, vooral de 125 eigenlijk. Daarnaast zijn ze beiden heel braaf waardoor de kans op weerstand klein is. Eens je zoiets binnen hebt, dan is upgraden naar een echte motorfiets al veel eenvoudiger te verteren voor de tegenpartij. Zo een 125cc is ook vrijgesteld van belastingen en BIV. Kost je dus amper iets en waardeverlies heb je niet op zo een budget. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle, als nog iemand interesse heeft... 2 motoren, een bouwpakket motorfiets, een 50cc brommer en een 125cc scooter. Tis mijn laatste uitverkoop! Alles moet weg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PJH zei:

Ik merk het. ‘T zijn solden :D

waarom moet alles weg? 😕 

De Rabeneick en de La Dyle omdat daar wel nog wat werk aan is en daar ga ik in de eerste 10 jaar niet aan toe komen. Dus dan laat ik ze liever gaan voor ze er op achteruit beginnen te gaan. Bovendien zal ik binnen tien jaar wel al iets anders hebben waar werk aan is, zoals de CB. Is ook voor het geld, zoals de BMW. 

De KTM een beetje hetzelfde. Die blijft daar ook maar staan. En als ornament is ie iets te groot of ons huis wat te klein. 

De 125cc is van mijn zus. Die staat hier al een tijd. Ze komt hem maar niet halen, dus verkoop ik hem. 

De BMW is dus puur voor het geld. Ik moet vanaf 20/01 naar Brussel pendelen en heb een goed pendel voertuig nodig. De CB heeft geen ABS en een ketting. Ik wel dus iets met ABS en zonder ketting. Voorlopig is het idee een SH300i erbij te zetten voor slecht weer (regen, glad, ...) en bij goed weer dan met de CB te gaan. En een SH kost 3000 tot 4500. Daarnaast heb ik nog een nieuwe helm, jas, een open uitlaat voor de SH, en stuurmoffen voor de SH nodig. Dat wil ik allemaal bekostigen met de verkoop van bovenstaande zaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid