Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Gixxer zei:

Je mocht er op maar moest het vragen.
Blijkbaar wordt er elk jaar in Brussel teveel vernield hoorde ik daar zeggen.

Hmm ja kan ik ergens wel volgen.. hoe gelakte topkoffers er soms al uitzagen gisteren.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat los zit of los kan, is binnen de kortste keren weg.
Er is een jaar geweest dat er bij, ik dacht VW, zetels kapot gesneden werden met een mes.

En als het overdag niet is, dan is het ‘s avonds of ‘s nachts wel.
Op de stand waar ik stond zijn er uit de afgesloten berging een hoop gadgets gestolen, en een aantal notebooks (die met een stalen beveiliging waren vastgemaakt).

Het salon brengt het kleinste in de mens naar boven, blijkbaar. Respect voor het geëxposeerde rollend materiaal is ver te zoeken. Respect voor de mensen die de standen bemannen nog veel verder. Elke hostess heeft wel verhalen over ‘stoere’ klap en ongewenste en ongepaste aanrakingen. Hand op de poep van een wildvreemd meisje, al dan niet met een kneep(je), upskirt-foto’s,... dat vinden sommige bezoekers blijkbaar ‘gepermitteerd’.
Let wel: er was toen (en nu nog
wss) een meldingssysteem onder de standhouders hiervoor: de handtastelijken worden ‘geseind’, en indien mogelijk door de security er uit gepikt en naar de uitgang begeleid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/1/2020 om 15:48, GTX zei:

Vandaag heel wat leuke moto's gezien op het autosalon. Jammer dat ze bij Aprilia nog steeds geen prijzen, zelfs geen indicatie, hebben van de RS660..

Grootste ontgoocheling was Suzuki. Je mocht op geen enkele moto gaan zitten. Wat sta je daar dan te doen? Het autosalon is net ideaal om posities van verschillende types direct na elkaar te vergelijken.

Suzuki staat er niet... het zijn enkele dealers die samengelegd hebben om op het autosalon te staan.  Dwaze zet van Suzuki en zeer begrijpbaar van de dealers. Het zijn namelijk motoren die nog verkocht moeten worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Dawud zei:

Suzuki staat er niet... het zijn enkele dealers die samengelegd hebben om op het autosalon te staan.  Dwaze zet van Suzuki en zeer begrijpbaar van de dealers. Het zijn namelijk motoren die nog verkocht moeten worden. 

Ja dan begrijp ik het wel, zeer dwaas inderdaad van Suzuki. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Heerlijk, hé. Ook met open mond zitten naar kijken.

En dan is er als halve gare op 2 wielen die graag al eens naast de verharde weg rijdt natuurlijk een obligatoire stop te doen :lol: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Heerlijk, hé. Ook met open mond zitten naar kijken.

Als ge u voorstelt hoe leeg ge al kunt zijn van een stevige bergrit met uwe moto.... doe die dan 1.5 keer zo lang, en compleet off-road, en daarna nog een uur of 3 sleutelen en dat 2 weken aan een stuk :lolz: 

Ge kunt er toch niet bij dat dat fysiek mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Als ge u voorstelt hoe leeg ge al kunt zijn van een stevige bergrit met uwe moto.... doe die dan 1.5 keer zo lang, en compleet off-road, en daarna nog een uur of 3 sleutelen en dat 2 weken aan een stuk :lolz: 

Ge kunt er toch niet bij dat dat fysiek mogelijk is.

ik volg zeilers die solo de wereld rond gaan. Maar dit plaats ik toch wel in een gelijke hoogte van waanzin.

Het is niet dat je op zo een moto lekker relax kan zitten uitrusten. Zeker niet op die banen. Constant is je lichaam in beweging, constant is je kop actief, om te rijden en om te navigeren. En dan krijg je 's avonds nog geen rust, mentaal als fysiek niet. Je moto heeft onderhoud nodig, heeft reparatie nodig (hopelijk niet teveel). Je moet je roadboek zitten bekijken, zodat je eventuele verrassingen voor kan blijven of toch al op je hoede kan zijn. En dan kan je gaan slapen, voor de uurkes die nog overblijven.

Prachtig om te zien, maar gestoord om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan is er als halve gare op 2 wielen die graag al eens naast de verharde weg rijdt natuurlijk een obligatoire stop te doen :lol: 
 
 


Hem volg ik al een paar jaar via fb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, GTX zei:

Ik heb nu al enkele keren een Moto Guzzi V85TT gezien in het grijs. Echt knap!

Hoe gek ik er meteen na release van was ... zo snel ben ik hem ook "beu" gaan worden. :oops:  Instant crush, maar de vlam was snel al weer gedoofd.

Blijft een absurd goed afgewerkte fiets en hij ziet er echt puik uit ... maar vooral omdat hij zo klein is en eigenlijk meer een Scrambler is dan een reisenduro, heb ik 't er een beetje moeilijk mee. Had een testrit geboekt, hele tijd terug, maar heb die moeten annuleren (kon er niet geraken), wel al veel testgezeten en ik heb het gevoel van op een te kleine moto te zitten, niet "sportief naked/sport compact"-klein maar "dit is gemaakt voor kleine Italiaantjes en/of vrouwen"-klein, genre schaal normale reisenduro x 85%. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij doet ie het nog steeds, maar ik heb hem dan ook nog niet in het echt gezien. 

Is het niet net omdat die wat compacter is dat die zoveel leuker is op verhard? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Hoe gek ik er meteen na release van was ... zo snel ben ik hem ook "beu" gaan worden. :oops:  Instant crush, maar de vlam was snel al weer gedoofd.

Blijft een absurd goed afgewerkte fiets en hij ziet er echt puik uit ... maar vooral omdat hij zo klein is en eigenlijk meer een Scrambler is dan een reisenduro, heb ik 't er een beetje moeilijk mee. Had een testrit geboekt, hele tijd terug, maar heb die moeten annuleren (kon er niet geraken), wel al veel testgezeten en ik heb het gevoel van op een te kleine moto te zitten, niet "sportief naked/sport compact"-klein maar "dit is gemaakt voor kleine Italiaantjes en/of vrouwen"-klein, genre schaal normale reisenduro x 85%. 

Anderzijds, de meeste allroads zijn gemaakt voor reuzen. Zelfs voor jou en mij is het niet (altijd) mogelijk om met beide voeten plat op de grond te komen met de huidige allroads. De eerste F800GS had een zadelhoogte van 88cm ...

Maatje van me rijdt normaal met een Tuono en kreeg de Guzzi mee als vervanger voor een aantal dagen in de Eifel. Het rijdt goed, trekt ook nog redelijk goed door maar je moet echt wel in de juiste versnelling zitten. Hij is niet zo heel groot en was daar zeer comfortabel mee onderweg. Heb er ook even opgezeten en was toch onder de indruk van de algehele look en feel. (niet zelf mee gereden)

3 uren geleden, Tjeu zei:

Voor mij doet ie het nog steeds, maar ik heb hem dan ook nog niet in het echt gezien. 

Is het niet net omdat die wat compacter is dat die zoveel leuker is op verhard? 

Je zit volledig in de door gTa omschreven doelgroep :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/1/2020 om 13:27, dragonfly zei:

Verstaanbaar. Het hendeltje om op de Multistrada de high beam aan te zetten was al afgebroken :fp: 

Maar dat was wellicht al in de fabriek zo.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid