Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

Op 14/8/2019 om 12:50, Dawud zei:

Ik ben hem eens gaan samenstellen en ik kwam zonder koffers aan 11750€ ... :(

Nog niet mee gereden en ga ik bewust ook niet doen. 

Denk ik.

Ondertussen verder blijven opvolgen en zo een T700 heeft blijkbaar toch een betere vering nodig wil je daar deftig mee rondrijden off road. Standaard zadel is ook te hard voor een hele dag te rijden. Zo tikt het natuurlijk aardig aan. Los daarvan wel overtuigd van zijn compactheid en simpelheid om er deftig mee rond te reizen. 

Maar dan zie Itchy Boots (https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg/playlists) met een Royal Enfield Himalayan voor de helft van het geld de wereld rondcrossen. Nuja, dat is ook een andere insteek dan zoveel mogelijk km's malen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toekomstige line-up van KTM, Husqvarna en GasGas ziet er leuk uit!

De 390 zal een 490 worden (of toch al zeker van naam) met nog een supermoto en racer in het gamma. Bij Husqvarna komen er nog enkele afgeleiden bij, dacht een scrambler. Ook wordt een 250 blok geïntroduceerd voor een GasGas naked + een vit/svartpilen 250. Ook een 800 reisenduro van GasGas is gepland.

Ik ben echt al benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er veel hoor... erzberg rodeo, sea to sky, romaniacs...
Prachtig om te zien imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor degenen die de Aprilia RS660 willen zien, hij staat er tot 12/01 en is dan terug weg..

Kawasaki zou blijkbaar de deur op een kier houden wat betreft de ZX25R. Het probleem zou niet de emissienormen zijn (deze zijn in Azië steeds strenger aan het worden) maar de directe concurrentie met de Ninja 400. Beiden zouden net binnen de A2 vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ir_fuel zei:

@gTa hoe heet die off-road race weer waar al die pro rijders hun tanden op stuk bijten?

Dit dus:

18 uren geleden, Tjeu zei:

 

18 uren geleden, jan.van.gent zei:

Zijn er veel hoor... erzberg rodeo, sea to sky, romaniacs...
Prachtig om te zien imo.

:up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als toeschouwer, neem ik aan? Lijkt me 't archetype van een stevig Duits motorsportfeestje. Bier und Wurst und Sauerkraut und Bier. :D 

Ikzelf zie me daar nog niet snel naartoe gaan ... ze passeren normaliter maar 1 keer op elke plaats en waar moet je dan gaan staan? Zo'n snelle passage? Zo'n onmogelijke, steile passage in de bossen waar ze allemaal behalve de eerste 10 moeten afstappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, gTa said:

Als toeschouwer, neem ik aan? 

Als deelnemer niet nee :lolz: 

5 minutes ago, gTa said:

Ikzelf zie me daar nog niet snel naartoe gaan ... ze passeren normaliter maar 1 keer op elke plaats en waar moet je dan gaan staan? Zo'n snelle passage? Zo'n onmogelijke, steile passage in de bossen waar ze allemaal behalve de eerste 10 moeten afstappen?

Ik heb het al zitten bekijken. Als het is om 1 keer te doen zit ik er absoluut niet mee in van VIP tickets te kopen (in vergelijking met auto-events kost dat EEN PAK minder), en dan heb je shuttlediensten waarmee je op allerhande plaatsen langs het circuit kunt gaan kijken. Ze hebben 4 uur de tijd he, dus je kan wel wat zien. Bovendien is het niet enkel de zondag, maar het begint al vanaf donderdag. De eerste dag is er een hill climb en de 2 andere dagen zijn er kwalificatie-races op een simpeler parcours. Je kan dan ook 10 minuten mee met de heli om de boel eens te bezichtigen enzo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wait !

image.png.5f17cff1761b1673bdb1747453fdd077.png

:shock:

Hooters!

Ik ga toch mee!

't Mag kosten wat 't wil!

:party: 

 

Edit: upon 2nd inspection. Meh. Horseface & -teeth.
Strike the idea. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, gTa said:

Lounge en Silver vind ik qua prijs nog OK.

Daar heb je niks aan tenzij je in de lounge wil gaan zitten vreten de ganse dag

26 minutes ago, gTa said:

Gold en Adventure Tour vind ik al te veel.

Zou idd Gold zijn.

Al eens gezien wat een VIP kost voor een autosport-event? :lol: Voor de 24h van Le Mans mag je daar een nul achter zetten en dan kom je nog niet toe.

En dat zijn zo van die dingen die je 1 keer gaat doen, ik zie me daar toch geen 5 keer naartoe gaan. Dat dat dan 400 euro kost neem ik er wel bij.

 

Maar dat is dus wat ik bedoel met dat ik nooit iemand vind die zo zot is om mee te gaan. Enfin, meegaan vind ik meestal wel volk voor, tot ze de bedragen zien :lol: , en dan is de goesting over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid