Ga naar inhoud

Mercedes - Benz S klasse


Dimitri

Aanbevolen berichten

7 minutes ago, gTa said:

Neent. Carflippo of Blake Wiley gaan dat moeten komen uitleggen.

‘t Is daarmee dat ik het vroeg.

In die beschrijving van die auto’s tegenwoordig staat trouwens nog meer waar een mens kop noch staart aan krijgt.

Deze bvb: K27 Software Control For Unpowered In Position "D"

’k Zal u het chassis nummer es sturen. Is een cursus Chinees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gTa gisteren toevallig die verbrede wielkassen gevonden toen ik achteruit reed :lolz:

(zo klein dat ge het niet scherp kunt fotograferen)

7AFA8172-1B77-4CB3-95D6-0F8D5F8AB981.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/4/2020 om 19:14, The Swede zei:

Seg, @Carlito, ik zocht es de uitrusting op van die S die ik rij. En daar stond dit in:

776    Wider Wheel Arch For AMG Wheels

Ik dacht toch niet dat de wielkassen van die auto breder waren dan een normale S 🤔

Zijn deze dingen @The Swede

IMG_20200428_142852.jpg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

op een 'gewone', die dat niet heeft,  kunt ge daardoor geen AMG-janten steken.

De mijne heeft ook van die flapjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, ex-Mooseman said:

op een 'gewone', die dat niet heeft,  kunt ge daardoor geen AMG-janten steken.

De mijne heeft ook van die flapjes

Dus als ik een gewone bestel, maar ik bestel de AMG velgen, dan komen die flapkes er automatisch bij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Dus als ik een gewone bestel, maar ik bestel de AMG velgen, dan komen die flapkes er automatisch bij? 

Als je die velgen af fabriek koopt wel. Als je die nadien koopt niet. Maar dan is je wagen wettelijk niet in orde omdat minder dan x% van uw wielen binnen de kassen valt. Hoe belachelijk ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Jawel. Is ook het flapke dat ik hierboven zette, @Carlito . 

Dat ze dat zelfs in de lijst van specs zetten :fp: 

Ja, maar ik heb een véél betere camera 😬

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die velgen af fabriek koopt wel. Als je die nadien koopt niet. Maar dan is je wagen wettelijk niet in orde omdat minder dan x% van uw wielen binnen de kassen valt. Hoe belachelijk ook

Die velgenkomen zelfs niet zonder volledig AMG-pack, dacht ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, Carlito said:

Als je die velgen af fabriek koopt wel. Als je die nadien koopt niet. Maar dan is je wagen wettelijk niet in orde omdat minder dan x% van uw wielen binnen de kassen valt. Hoe belachelijk ook

Ik had het ook van "af fabriek".

53 minutes ago, Carlito said:

Ja, maar ik heb een véél betere camera 😬

Nee, gij zijt nog niet zo oud en ge beeft minder. 

9 minutes ago, ex-Mooseman said:


Die velgenkomen zelfs niet zonder volledig AMG-pack, dacht ik

Toch wel. Ga op de configurator van MB en je kan perfect een gewone S specifieren met AMG velgen eronder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/4/2020 om 09:26, The Swede zei:

Dacht dat ook. Maar hier is een foto van de wagen en ik zie geen verbreding.

 

4722FEB9-0FC1-41FA-98AA-0B2F52482266.jpeg

Dat zag je hier al, net 'boven' de straatgoot, maar als je op 7m gaat staan en aan de verkeerde kant van de auto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/4/2020 om 16:08, The Swede zei:

.

Mercedes is echter groter dan Renault en ging toch bij Renault die motor halen. En dat terwijl ze steeds de referentie waren geweest op vlak van dieselmotoren. 

Beetje afhankelijk hoe je het bekijkt. De motoren die ze afnemen komen uit de Renault-Nissan groep. Al die diesels zijn zowel onder de kap van Renault als Nissan terug te vinden. En Nissan is in zijn eentje al goed voor een verkoop van dik 70% méér wagens dan Mercedes (4,35 mijloen voor Nissan tov 2,5 miljoen voor Mercedes in 2019). Renault en Nissan samen dus een serieus veelvoud van Mercedes. Mercedes dan de grotere van de twee noemen is wat kort door de bocht.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je bij Daimler nog de 40 bn euro revenue van de camions ervan aftrekken eerst. En de vans, en de buses. Ik vermoed dat ze daar hun 1.5 liter diesels en 1.3 naftjes wel niet gaan in leggen. 

Cars alleen is 94 bn euro. Als ge een bron zoekt

Nissan is eerder rond de 88 bn euro (10200 bn yen). Weet wel niet of commercial vehicles daarbij geteld zijn.

En dan negeren we nog het feit dat de alliantie verder Renault bevat (goed voor 55 bn euro) en Mitsubishi. Dan is Renault-Nissan-Mitsubishi toch een stuk groter.  

aangepast door Marvin
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In gelijk welke geval: Mercedes is zo groot en heeft zulk een reputatie op dieselgebied dat een diesel gaan halen elders vloeken in de Kerk is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nissanmotoren vind je ook teruf in heftrucks en dergelijke. En hebben een goeie reputatie daarin. 

En als je zelf nog een jaar of langer een hoop geld in mag steken alvorens je iets hebt, snap ik waarom ze voor een eenvoudige oplossing zijn gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benz zou nooit gepakt mogen geweest zijn dat ze te laat waren. Mercedes is steeds de eerste geweest, de trendsetter. De eerste diesel personenwagen was trouwens van hen. 

De S klasse, waarover dit topic toch gaat, heeft heel wat dingen gelanceerd die nu in normale autos standaard staan. 
Dan zeggen “we waren te traag/laat met een dieselmotor die aan de normen voldoet”... Was ik daar manager geweest, d’r waren er een paar gesneuveld. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/4/2020 om 10:24, Tiep zei:

Ik heb AMG janten onder mijn A maar geen flapjes.

Is ook maar een simpele A 180.

Enkel als je staggered setup hebt.

Uiteraard nooit op FWD, tenzij vorige CLA met AMG-pack, kon je kostenloos achteraan bredere wielen bestellen en had je die flapjes ook.

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid