Ga naar inhoud

Mercedes - Benz S klasse


Dimitri

Aanbevolen berichten

Op 2/5/2020 om 18:49, William Blake zei:

Ligt gewoon aan de rommelwebsite.

image.png.f467069e7d533057bb8409a2b462bac7.png

What you say 'bout my website, you?!?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

image.png.f467069e7d533057bb8409a2b462bac7.png

What you say 'bout my website, you?!?

Dat hij net als hem precies iets voor het einde er mee ophoudt 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ermee kunnen leven. Ziet er gelekt uit, vooral die achterkant. Wel CLS much die achterlichten - niet helemaal fan van. Als de flanken ook zo gelekt zijn (zonder te veel plastic, chrome en plooien waar dat nergens voor dient), zal dat een statige bak zijn. 

aangepast door Marvin
No pun intended voor "ziet er gelekt uit"
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Dimitri said:

Gelekt:

 

Interieur_S_klasse-1-970x530.jpg

 

WTF !? 🤮 🤮 🤮 🤮

Ik kan enkel hopen dat dit een prototype is dat ze daar naar dat autokerkhof hebben gebracht waar ze enkele fotos van hebben genomen voordat ze dit ding (met de designers erin vastgesnoerd) in de metaalpers hebben gegooid. 

Note to self: koop nog gauw een W222. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat digitaal dashboard achter het stuur zal nog verplaatst worden zeker?

Nu lijkt mij dat niet leesbaar met het stuur en je zit daar met een onnozel gat boven het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Audi S8 zei:

Wat zou dat "gat" zijn achter de digitale instrument cluster?

Plaats voor mondmaskers en handgel

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn schoonvader, decenialang S-klasse rijder: "Is dit een uitgebroken interieur" :lolz:

zalig, peet is 81 en werkt nog 2,5 dagen in de week

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, flupke73 said:

mijn schoonvader, decenialang S-klasse rijder: "Is dit een uitgebroken interieur" :lolz:

zalig, peet is 81 en werkt nog 2,5 dagen in de week

Vent naar mijn hart :)

Ik ben nog geen 81, maar rij wel al 18 jaar S-klasse en ik haak hier toch ook helemaal af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ramp vind ik het niet, maar de foto's zijn niet veelbelovend precies.

Zoiets moet je natuurlijk in 't echt zien, maar 'k weet het toch niet... hmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld hebben, ik heb er alle vertrouwen in dat dit toch weer het summum in zijn klasse zal zijn.


Mijn vader rijdt al jaren '7, en als ik dan een S zie ben ik toch snel verkocht.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel jammer en ietwat vreemd dat ze nu een hele ommezwaai doen qua interieurdesign, na al de lof die ze hebben gekregen voor hun interieurs.

Zo zie je maar weer hoeveel invloed Tesla heeft momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het probleem eigenlijk niet. Oogt, zeker langs achteren, een stuk eleganter dan de huidige. 'k zou geen neen zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dimitri zei:

Toch wel jammer en ietwat vreemd dat ze nu een hele ommezwaai doen qua interieurdesign, na al de lof die ze hebben gekregen voor hun interieurs.

Zo zie je maar weer hoeveel invloed Tesla heeft momenteel.

Ze durven echt wel vernieuwen, bij alle modellen

Weer een radicale ommezwaai, ik ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, SpeedExceed said:

Geduld hebben, ik heb er alle vertrouwen in dat dit toch weer het summum in zijn klasse zal zijn.


Mijn vader rijdt al jaren '7, en als ik dan een S zie ben ik toch snel verkocht.. 

En dan slaat men af en toe met een model de bal helemaal mis. BMW E65?

Dat ze technologisch de S serieus laten evolueren en innoveren, fijn, altijd zo geweest. 
Maar het doelpubliek zijn klassieke mensen die conservatief zijn... (anders kunnen ze even goed een A8 kopen).

En daar stel ik me serieuze vragen bij dit nieuw model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, The Swede said:

En dan slaat men af en toe met een model de bal helemaal mis. BMW E65?

Dat ze technologisch de S serieus laten evolueren en innoveren, fijn, altijd zo geweest. 
Maar het doelpubliek zijn klassieke mensen die conservatief zijn... (anders kunnen ze even goed een A8 kopen).

En daar stel ik me serieuze vragen bij dit nieuw model.

Voor die ouderen zal een groot touchscreen in sommige gevallen volgens mij gebruiksvriendelijker zijn dan louter touchbuttons en een touchpad. Knoppen zijn effectief wel nog gebruiksvriendelijker. Zullen zien hoe ze het aanpakken en of er nog ergens fysieke knoppen gaan zijn om naar belangrijke zaken te gaan, zoals klimaatregeling, gps, radio.

Wat betreft de E65: eerste iDrive trok op niets, maar daarna is ieder merk het wel gaan doen en is het sterk verbeterd qua gebruiksgemak. Bij Mercedes zijn ze niet de eersten met een touchscreen dus ze hebben wel al wat kunnen leren ondertussen van eigen modellen en van ervaringen in de bredere industrie. Het hoeft niet per se te eindigen op een failure. Maar de consument moet er inderdaad nog voor openstaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid