Ga naar inhoud

Aston Martin DBX


Audi S8

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Vandaag eentje tegengekomen.  Een zwarte, het is toch niet dat hoor die achterkant. Vooraan en zijkant, vallen goed mee, maar die achterkant lijkt door de golf erin veel smaller, dan hij hoog is, en de looks kloppen niet dan.  Hij staat niet "vet" genoeg. Waar bv bmw en mercedes minder last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf hem magistraal vinden. Kont is speciaal en ik snap zeer goed dat die voor discussie zorgt. Ik vind de kont heel sterke merk-trekken hebben (wat goed is, neus idem trouwens) en gelet op wat er achter die kont zit, snap ik dat ze 'm zo maakten. (Liever zo dan een "coupé-SUV" met een kleinere kont....)   Ik vind 'm bovendien evenwichtiger op z'n poten staan dan een X5 of GLE met het M/AMG-pack en de grootste wielen ... die staan dan heeel erg breed, knap jazeker maar ook wat posh én een beetje minder breed is ook nog rijkelijk stance.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tkan ook door de kleur gekomen hebben, ( twas full black ( lichten, koetswerk, velgen)) dat de proporties zoek waren, want het was de eerste die ik in real life zag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
2 uren geleden, tuscani zei:

Speciaal voor @gTa

In China is er blijkbaar een basismodel met een 3.0l in. :D

20230217_203515.thumb.jpg.ca5aab6eda4d9e9c5bcfdfdb2e1be684.jpg

Machtig, ik zou er ene in huis pakken. Fantastische auto, vind ik. ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik mag hier niet lezen ……. Enorme zin in die van het salon…… staat nog te koop 

Eerlijk toegegeven, de 007 versie op het salon was nog graaf. De mooiste die ik gezien heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kopen aan een prijs ‘ver onder de prijs’ is zeker geen slechte zaak.. en ze geraken er precies niet vanaf want nonkel van mij kreeg hem ook scherp aangeboden. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, SpeedExceed zei:

Dit kopen aan een prijs ‘ver onder de prijs’ is zeker geen slechte zaak.. en ze geraken er precies niet vanaf want nonkel van mij kreeg hem ook scherp aangeboden. 🤗

Scherp als in 275.000 ipv 290.000 😅😅

Mijn DBS Superleggera die stijgt in waarde maar ik vrees dat deze een ramp is op dat vlak.

Mocht het anders zijn ga ik hem morgen halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Luv4DLM zei:

Ik zou het wel weten. 😍

PXL_20230121_140512461.jpg

Duurder als een 992 GT3 RS 😅😅😅

Ze geraken er nieuw nieuw al moeilijk vanaf, dat voorspelt niet veel goeds voor tweedehands. Die GT3RS kan je gewoon al niet meer bestellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Duurder als een 992 GT3 RS 😅😅😅

Ze geraken er nieuw nieuw al moeilijk vanaf, dat voorspelt niet veel goeds voor tweedehands. Die GT3RS kan je gewoon al niet meer bestellen. 

Zal volgens mij dan eerder een cult worden zoals de lagonda. Prijsveilig dus, kopen maar!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Super95 zei:

7 pk zou wat weinig zijn

Ik dacht aan 007 van James Bond. ( misschien deed hij mee in een film)

Maar het slaat op de pk´s dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Scherp als in 275.000 ipv 290.000 😅😅

Mijn DBS Superleggera die stijgt in waarde maar ik vrees dat deze een ramp is op dat vlak.

Mocht het anders zijn ga ik hem morgen halen. 

Nja, zelfs aan 250k is het nog veel geld.

Aangezien ik hier en daar iets lees over een GT3 RS, zou ik inderdaad ook eerder daar voor gaan. (in uw geval).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikken bak, maar om dagelijks een laptop in te smijten, broodjes in te eten en passagiers mee te nemen die overal tegenaan stampen met hun lompe poten is dat voor mij veel te duur. Als daily staat zoiets dan ook meestal vuil, en gebruik je het om aan te schuiven naar kantoor waar je de pk's ook niet kan gebruiken.

Ik zet dan veel liever iets moois in de garage, die met wat geluk ook nog zijn waarde wat kan behouden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Maverick zei:

Dikken bak, maar om dagelijks een laptop in te smijten, broodjes in te eten en passagiers mee te nemen die overal tegenaan stampen met hun lompe poten is dat voor mij veel te duur. Als daily staat zoiets dan ook meestal vuil, en gebruik je het om aan te schuiven naar kantoor waar je de pk's ook niet kan gebruiken.

Ik zet dan veel liever iets moois in de garage, die met wat geluk ook nog zijn waarde wat kan behouden.

Echt ranzig om broodjes in je auto te eten. En dan met je vettige mayonaise handen overal aan zitten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Timo zei:

Echt ranzig om broodjes in je auto te eten. En dan met je vettige mayonaise handen overal aan zitten.  

Was eerder als voorbeeld, ik eet eigenlijk zo goed als nooit ik de auto. En al zeker geen broodjes! 
Maar zelf zonder te eten, als ik zie hoe snel een daily auto vuil is zou ik nooit 300k kunnen uitgeven om dat te gebruiken als voorwerp. 
 

Probleem is ook dat zoiets eigenlijk geen meerwaarde heeft tegenover een x5 / GLE / Range.  
Als het dan perse 300k moet kosten voor daily use koop ik wel een turbo s. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je volledig, echter wij hebben een boot/hond en ik fiets. En zowat elk weekend van maart tot april rijden we naar de boot (veel bagage) , tussendoor regelmatig met volk naar Zwitserland. Dat doe ik liever met zo een DBX dan met de GLE. Voor mij is een auto niet alleen kwalitatief genieten maar ook kwantitatief. En ik lees en denk dat zo een DBX echt niet te onderschatten is qua rijden….. volgend weekend eentje in test. Dan weet ik meer. De 707 van het salon is gisteren verkocht . Daarnet Freddy er over gebeld maar hij had hem net verkocht dus…

Mocht ik zoveel ruimte niet nodig hebben en geen trekhaak zou ik direct voor die 911 Turbo s gaan…….maar dan komen we tot een ander probleem die kunnen ze niet leveren 😅🥸🫣😎🤓

Een suv is echt een quasi noodzakelijkheid in mijn geval en….. ik doe er de meeste kms mee. Ik ben niet het type dat 90% van de tijd met een emotieloze auto wil rijden om dan in het weekend een leuke sport auto uit te halen waar ik schrik heb om kms op te zetten voor het “waarde verlies” .

En ja een Cayenne turbo GT rijdt (zo lees ik) net iets scherper en is een stuk goedkoper. Ik vind het echter niet mijn ding naast het feit dat ik principieel liever geen Porsche meer koop. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Begrijp je volledig, echter wij hebben een boot/hond en ik fiets. En zowat elk weekend van maart tot april rijden we naar de boot (veel bagage) , tussendoor regelmatig met volk naar Zwitserland. Dat doe ik liever met zo een DBX dan met de GLE. Voor mij is een auto niet alleen kwalitatief genieten maar ook kwantitatief. En ik lees en denk dat zo een DBX echt niet te onderschatten is qua rijden….. volgend weekend eentje in test. Dan weet ik meer. De 707 van het salon is gisteren verkocht . Daarnet Freddy er over gebeld maar hij had hem net verkocht dus…

Mocht ik zoveel ruimte niet nodig hebben en geen trekhaak zou ik direct voor die 911 Turbo s gaan…….maar dan komen we tot een ander probleem die kunnen ze niet leveren 😅🥸🫣😎🤓

Een suv is echt een quasi noodzakelijkheid in mijn geval en….. ik doe er de meeste kms mee. Ik ben niet het type dat 90% van de tijd met een emotieloze auto wil rijden om dan in het weekend een leuke sport auto uit te halen waar ik schrik heb om kms op te zetten voor het “waarde verlies” .

En ja een Cayenne turbo GT rijdt (zo lees ik) net iets scherper en is een stuk goedkoper. Ik vind het echter niet mijn ding naast het feit dat ik principieel liever geen Porsche meer koop. 

Of bondiger gezegd. Ik wil er ene. En ik ga hem dan ook kopen. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Begrijp je volledig, echter wij hebben een boot/hond en ik fiets. En zowat elk weekend van maart tot april rijden we naar de boot (veel bagage) , tussendoor regelmatig met volk naar Zwitserland. Dat doe ik liever met zo een DBX dan met de GLE. Voor mij is een auto niet alleen kwalitatief genieten maar ook kwantitatief. En ik lees en denk dat zo een DBX echt niet te onderschatten is qua rijden….. volgend weekend eentje in test. Dan weet ik meer. De 707 van het salon is gisteren verkocht . Daarnet Freddy er over gebeld maar hij had hem net verkocht dus…

Mocht ik zoveel ruimte niet nodig hebben en geen trekhaak zou ik direct voor die 911 Turbo s gaan…….maar dan komen we tot een ander probleem die kunnen ze niet leveren 😅🥸🫣😎🤓

Een suv is echt een quasi noodzakelijkheid in mijn geval en….. ik doe er de meeste kms mee. Ik ben niet het type dat 90% van de tijd met een emotieloze auto wil rijden om dan in het weekend een leuke sport auto uit te halen waar ik schrik heb om kms op te zetten voor het “waarde verlies” .

En ja een Cayenne turbo GT rijdt (zo lees ik) net iets scherper en is een stuk goedkoper. Ik vind het echter niet mijn ding naast het feit dat ik principieel liever geen Porsche meer koop. 

Ik volg dat je de ruimte nodig hebt, en moest ik de middelen hebben zou ik het ook niet met een hybride doen. 

Vind de opleg gewoon erg veel in vergelijking met een GLE AMG, X5M, enz... en dat voor een daily suv.

Ongeacht mijn mening, is die auto ook niet een stuk kleiner in vergelijking met je GLE? En hoe zit dat met multimedia is dat nog altijd een "ramp" bij AM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid