Ga naar inhoud

Audi E-tron GT en RS E-tron GT


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Gaat die auto echt niet zo goed af.  Te rood, en daardoor te oud/klassiek voor een dergelijke machine.

Ik zie dit eerder op een S-klasse van een bezadigde 70-jarige Zwitserse ondernemer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel een mooie kleur. Toen ik het Cherry Red van de Taycan voor het eerst zag, was ik ook overtuigd.

spacer.png

En het Sevilla Red is nog iets donkerder, dus minder opvallend.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, The Swede zei:

Bij mij mogen ze dat anders wel direct afzetten. (Dank voor de bloemen, mooseman)

Meh, gij hebt al een Porsche voor bejaarden 😬

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, BMWMB zei:

Ik vind het wel een mooie kleur. Toen ik het Cherry Red van de Taycan voor het eerst zag, was ik ook overtuigd.

spacer.png

En het Sevilla Red is nog iets donkerder, dus minder opvallend.

 

Cherry Red ziet er onder bepaald licht echt wel nice uit, maar in BE hebben we niet veel van dat licht en dan ziet het er toch een pak minder uit ...
BTW, op die foto is het raam van de bestuurder toch extra getint he? Raakt ge daar in belgie gemakkelijk mee weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat ik zo'n speciale kleur snel beu ga zijn. Ik weet dat ik ooit in eens in mijn BMW E46 320d 'Brombeer' als lederkleur heb gekozen. Ik was blij dat ik na 1.5 jaar de auto kon verkopen. 

Misschien toch maar beter gewoon een zwarte nemen, en binnen dan wel Exclusive Alabaster White leder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo in de schaduw, zoals op de laatste foto, is het wel mooi. Waarschijnlijk omdat het bijna zwart oogt. :) 

In het pallet van 50 shades of grey zit redelijk wat variatie, van hippe vuilniszak tot diep metallic kleuren, dat blijft toch mijn voorkeur genieten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost ook duiten. Interieur en exterieur in exclusive kost bijna € 9.000,-

Beter idd een gewone zwarte, of een zilvergrijze, met bruin leder. 

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/1/2022 om 23:36, BMWMB zei:

Toch nog iemand die dat Sevilla Red heeft durven kiezen. 

spacer.png

Ja, een Pool ! Waar heeft hij die weer gepikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alabaster met zwarte stikking

776057085_etronlight.png.2abc26cf1b47bf877a8cdede325ca750.png

Alabaster met zwarte stikking, en Alabaster stikking aan bovenzijde dash en deuren, en aan het stuur.1368799556_e-tronfull.png.6b35461bca23e74fb17c1a3d47cd5467.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Als je 22kW laden besteld hebt, best even de dealer contacteren en de levertermijn door de dealer opnieuw laten bevestigen in Ingolstadt / Neckarsulm. 

Dito voor wie zwarte gril met zwarte frame besteld heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nu Audi dit getoond heeft (en blijkbaar gehaast is). Denk ik dat je mag veronderstellen dat er geen "Sport Turismo" variant van de E-Tron GT komt? Dan blijft het beperkt tot één Audi model E-Tron GT dat op het J1 platform staat, aangezien de A6 E-tron op het PPE-platform staat. Beetje vreemd in tijden van kosten besparingen om slechts één modelvariant hiervan te zien... Ik vraag me nu wel af waarom. Is het J1-platform te duur voor Audi of verdient het al een update, en/of heeft Porsche schoorvoetend dat platform gedeeld en trekken ze hier nu toch de lijn. Of zou er toch nog een "Sport Turismo" variant van de E-Tron GT komen? 

audi-a6-avant-e-tron-concept-104-1647440

aangepast door Logic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/2/2022 om 23:07, BMWMB zei:

spacer.png

Die kom ik veel tegen,  de eigenaar heeft een supermarkt. Zeer flets kleur in het echt dat wel opvalt maar de auto niet ten goede komt.

aangepast door Luv4DLM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid