Ga naar inhoud

Audi E-tron GT en RS E-tron GT


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Ze hebben me vandaag gebeld van Audi Test Center, en de e-tron GT wordt gebracht 24/12, waardoor ik er het ganse kerstweekend kan mee rijden tot dinsdag 28/12 als ze ‘m weer komen halen. Ik kijk er al naar uit. 👍

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er ook nog een versie van de e-tron GT komen met 5de deur ipv kleine kofferklep?
Zoals de Taycan Sport Turismo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Ze hebben me vandaag gebeld van Audi Test Center, en de e-tron GT wordt gebracht 24/12, waardoor ik er het ganse kerstweekend kan mee rijden tot dinsdag 28/12 als ze ‘m weer komen halen. Ik kijk er al naar uit. 👍

Plezant kerstcadeautje! Maar miljaar, da's lang wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, knight-rider said:

Zou er ook nog een versie van de e-tron GT komen met 5de deur ipv kleine kofferklep?
Zoals de Taycan Sport Turismo?

Ik vrees ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, BMWMB zei:

Ze hebben me vandaag gebeld van Audi Test Center, en de e-tron GT wordt gebracht 24/12, waardoor ik er het ganse kerstweekend kan mee rijden tot dinsdag 28/12 als ze ‘m weer komen halen. Ik kijk er al naar uit. 👍

straf dat ze dat toch eigenlijk doen. Vooral als je niet de intentie hebt om hem te kopen. :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en neen. Ik heb een nieuwe Tesla besteld, maar de leveringstermijn is niet gekend, en er wordt niets gecommuniceerd. Als ik volgend jaar april nog steeds niets weet van Tesla, dan ga ik een andere EV kopen, jong tweedehands. Een Audi maakt dan grote kans.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Ja en neen. Ik heb een nieuwe Tesla besteld, maar de leveringstermijn is niet gekend, en er wordt niets gecommuniceerd. Als ik volgend jaar april nog steeds niets weet van Tesla, dan ga ik een andere EV kopen, jong tweedehands. Een Audi maakt dan grote kans.

heb er geen probleem mee hoor.

ik heb indertijd voor mijn aankoop ook een Q7 e-tron voor een dag mogen gebruiken (idd ook gebracht en opgehaald door audi) Al was dat vooral omdat ik wou proberen of hij in mijn garage kon. En het is onlangs bewezen, een Q7 geraakt altijd binnen. zelfs met de poort dicht.

 

misschien dat ik ook eens een testrit met de e-tron gt aanvraag. ben nog steeds benieuwd naar het volledig elektrische verhaal. want de week met de e-tron suv, (toen mijn wagen in herstelling stond) kon ik niet echt een positief oordeel vellen (kwam vooral door de digitale spiegels, en dat ik open was, en dus enkel 's avonds korte ritten kon maken)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik vrees ervoor.

Ik ook, maar zou toch echt wel iets toevoegen aan het gamma, een e-tron GT met een praktische koffer. 

8 uren geleden, BMWMB zei:

Zou nochtans knap zijn zo’n Avant.

 

3E5D8448-4158-4C89-966D-D193B47662ED.jpeg

Ja, dat heeft wel iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was hiernet serieuze mist, en toevallig een gt etron tegen gekomen. Achteraan staat het mistlicht echt vet. Ik moest precies aan een racewagen denken. ( de doorlopende lichtbalk heeft het mistlamp in het midden daarvan staan) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

https://www.audi.com/content/dam/gbp2/company/investor-relations/events-and-presentations/investor-presentations/2021/2021-07-07-UBS-PPE-deep-dive.pdf

Het soort presentatie dat ik boeiend vind. Met info over het J1 platform (aangepaste delen tov Taycan), maar ook over de toekomst.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 18/11/2021 om 00:23, BMWMB zei:

Ze hebben me vandaag gebeld van Audi Test Center, en de e-tron GT wordt gebracht 24/12, waardoor ik er het ganse kerstweekend kan mee rijden tot dinsdag 28/12 als ze ‘m weer komen halen. Ik kijk er al naar uit. 👍

Wordt dat tegenwoordig allemaal centraal geregeld? Of is dat nog steeds gewoon bij de dealer?

En ze komen dat bij u afzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De porsche taycan kom ik geregeld tegen op de weg, maar de Audi e-tron gt bijna nooit. Vorige week voor het eerste eentje gezien op de kleine ring in Hasselt, stond verkeerd geparkeerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie ik er toch redelijk wat rijden. Al heb je gelijk, de Taycan zie je vaker.

Vraag is wel of die ook niet makkelijker opvalt. Deze Audi ga je misschien al eens verwarren met een A5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijdt echt heerlijk. Prachtige lijn. Dit weekend eens goed met rijden en dan verslagje maken. De RS zal hopelijk voor binnenkort zijn. 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Hier zie ik er toch redelijk wat rijden. Al heb je gelijk, de Taycan zie je vaker.

Vraag is wel of die ook niet makkelijker opvalt. Deze Audi ga je misschien al eens verwarren met een A5.

Als je dit verwart met een A5 ga je zeker de Taycan verwarren met een Panamera ook :lolz:

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, knight-rider zei:

De porsche taycan kom ik geregeld tegen op de weg, maar de Audi e-tron gt bijna nooit. Vorige week voor het eerste eentje gezien op de kleine ring in Hasselt, stond verkeerd geparkeerd. 

De Taycan bolt ook al een dik half jaar (of meer?) langer rond dan de GT. Hier is het quasi fifty fifty op straat.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid