Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 31 augustus 2025 Geplaatst: 31 augustus 2025 Op 30/8/2025 om 00:24, kefkie zei: 'Energiezuinigheid' ipv gewoon 'verbruik' Eufemisme van de dag Quote
krikke 116 Geplaatst: 31 augustus 2025 Geplaatst: 31 augustus 2025 17 uren geleden, Joske zei: De snelle evolutie van de batterij is naar mijn gevoel idd stilletjes aan t afvlakken. Efficientie van motoren hebben ze ook grote stappen gezet, waar ze denk ik ook stilletjes op het punt komen dat de "quick-wins" voorbij zijn. Nu gaat het geld kosten en langzamer gaan heb ik t gevoel. AMG GT XX eens bekijken dan. Er is nog marge. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 31 augustus 2025 Geplaatst: 31 augustus 2025 Op 30/8/2025 om 00:24, kefkie zei: Ik heb een 460, en als ik op het huisje links onder tik, dan eco kies (groen blaadje), zie je de laatste rit maar dan naar boven swipen tot trip B en zie je een langere geschiedenis. Deze heb ik een week of 2 geleden genomen bij de mijne, gaat wel maar 2 maanden terug maar die heeft rond die periode in juni een paar updates gehad dus misschien is die dan gereset: Seffes eens kijken of we dat bij onze 440 ook kunnen zien. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 31 augustus 2025 Geplaatst: 31 augustus 2025 3 uren geleden, krikke zei: AMG GT XX eens bekijken dan. Er is nog marge. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke productie-versie, temeer deze op mijn lijst staat van mogelijke opvolgers voor mijn etron GT. Quote
venteke 20 Geplaatst: 31 augustus 2025 Geplaatst: 31 augustus 2025 1 uur terug, BMWMB zei: Seffes eens kijken of we dat bij onze 440 ook kunnen zien. gevonden, zit dus ook op de 440 maar je moet het echt wel weten, en het totaal 'af fabriek' tussen benzine en elektrisch kan je niet zien, enkel van je trips. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Wanneer verwacht men hier een facelift van? Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Ben niet zeker, maar denk volgend jaar, tesamen met de voorstelling van de EV-versie. Eind dit jaar zou dat normaal de grote Rangerover moeten zijn, en dan volgend jaar de Sport. Dat is wat ik denk. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.