Ga naar inhoud

Land Rover Range Rover Sport


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Prachtige kleur, en ook wel knappe velgen. Nu hebben we de zwarte 23’ers gekozen, maar soms denk ik eraan om te wisselen naar deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mooie kleur! Enjoy!

Ik heb gekozen voor de 23” in alu kleur. Helaas zijn ze niet te krijgen dus heb ik deze accessoire velgen genomen. De bedoeling is ze te gebruiken als wintervelg en dan de 23” alsnog te kopen als zomervelg.

 

2BAA98CD-F205-4BCD-AE54-2065B1BC368D.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/3/2023 om 19:24, BMWMB zei:

Prachtige kleur, en ook wel knappe velgen. Nu hebben we de zwarte 23’ers gekozen, maar soms denk ik eraan om te wisselen naar deze.

Snap het... had op de X5 22" en ene velgenschade na de andere 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/3/2023 om 09:50, venteke zei:

Snap het... had op de X5 22" en ene velgenschade na de andere 😞

De eerste 500 km zitten erop, ik moet zeggen hij rijdt echt super, precies een zwevend tapijt.

Ook netjes van de dealer om zowel de brandstoftank als de batterij 100% vol te laden.

Afwerking is top, toch nog hoger niveau dan BMW, en enige dat je hoort onderweg is windgeruis. Zuiver elektrisch gaat hij tot 145 km/u.

Met SAVE kan je onderweg de batterij laden (bij BMW was dat Battery Control), dan verbruikt hij uiteraard pak meer en laadt relatief weinig (40 km op afstand van 160 km).

2023-03-31 14.09.41.jpg

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/4/2023 om 21:51, venteke zei:

De eerste 500 km zitten erop, ik moet zeggen hij rijdt echt super, precies een zwevend tapijt.

Ook netjes van de dealer om zowel de brandstoftank als de batterij 100% vol te laden.

Afwerking is top, toch nog hoger niveau dan BMW, en enige dat je hoort onderweg is windgeruis. Zuiver elektrisch gaat hij tot 145 km/u.

Met SAVE kan je onderweg de batterij laden (bij BMW was dat Battery Control), dan verbruikt hij uiteraard pak meer en laadt relatief weinig (40 km op afstand van 160 km).

 

Nu ontdek ik dat er achteraan geen aparte airco instellingen zijn, wel verwarmde én gekoelde zetels maar niets van airco? Ben ik dat nu vergeten of ging ik er van uit dat dit wel standaard zou zijn op wagen van bijna 140k 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, venteke zei:

Nu ontdek ik dat er achteraan geen aparte airco instellingen zijn, wel verwarmde én gekoelde zetels maar niets van airco? Ben ik dat nu vergeten of ging ik er van uit dat dit wel standaard zou zijn op wagen van bijna 140k 😞

Moet ik eens nakijken op onze bestelbon. Meestel investeer ik niet teveel voor de achterbank, want ik zit daar zelden of nooit. 😄

Heb je een HSE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, BMWMB zei:

Moet ik eens nakijken op onze bestelbon. Meestel investeer ik niet teveel voor de achterbank, want ik zit daar zelden of nooit. 😄

Heb je een HSE?

HSE Dynamic Sport ja.

Je ziet wel airco pictogrammen op de foto, moet ik dat nu ergens ontgrendelen ofzo?

 

aangepast door venteke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zitten er tegenwoordig ook matte lakken in hun gamma, of is het al een tuner? In het dorp is er iemand sinds dit weekend met een nieuwe sport,..... in het mat zwart. 😐 Weg uitstraling

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tuscani zei:

Zitten er tegenwoordig ook matte lakken in hun gamma, of is het al een tuner? In het dorp is er iemand sinds dit weekend met een nieuwe sport,..... in het mat zwart. 😐 Weg uitstraling

https://buildyour.landrover.be/lr2/r/products/_/nl_be/l461_k23/4ab9w

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Had ik al bekeken en vond niets. Maar tzou exclusive kunnen zijn zoals bij Porsche.  Want als je op Google kijkt zie je al verschillende foto's van nieuwe rrs in het matzwart.  Daarmee de vraag. Maar veel kans dus op een wrap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mag ik hem eerstdaags ook gaan halen.

De automatische kofferklep (zo met de voet openen) zit er niet op en werd gecrediteerd (is van optielijst verdwenen nu door supply issues) en men remklauwen zijn zwart ipv rood. Die gaan ze wel fixen maar heb gezegd te wachten tot het eerste onderhoud.

Bij mij staat op de factuur trouwens ''volautomatische airco met 3 zones - 1250,41 EUR''

Ik heb dat wel aangevinkt blijkbaar. Then again, ik zit niet vanachter so doesn't matter 🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, tuscani zei:

Had ik al bekeken en vond niets. Maar tzou exclusive kunnen zijn zoals bij Porsche.  Want als je op Google kijkt zie je al verschillende foto's van nieuwe rrs in het matzwart.  Daarmee de vraag. Maar veel kans dus op een wrap. 

Op de Defenders is het een optie via matte PPF. Ik vermoed dat het iets gelijkaardigs is(?). 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, D Squaloid zei:

Waarom geen rode remklauwen?

Het wordt steeds erger.

Vergissing blijkbaar maar zetten ze gratis recht. Maak ik niet zo een issue van 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier en daar gelezen dat ze de naam land rover willen droppen , enkel nog range rover, defender en discovery .

lijkt me een bijzonder slechte en laattijdige 1 april grap ? Zou toch wel een serieuze blunder zijn om 1 van de meest duidelijke en historische merken met het badwater weg te gooien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/4/2023 om 16:57, berengun zei:

Heb hier en daar gelezen dat ze de naam land rover willen droppen , enkel nog range rover, defender en discovery .

lijkt me een bijzonder slechte en laattijdige 1 april grap ? Zou toch wel een serieuze blunder zijn om 1 van de meest duidelijke en historische merken met het badwater weg te gooien ?

Dat is toch grotendeels al? 

Op een Evoque staat ook al in het groot Range rover, niet meer Land Rover. 

rr_evq_20my_dynamic_nd_221118_01.jpg 

en op de Disco sport staat... Disco 

land-rover-discovery-sport-1.jpg

Dito bij de grote modellen. 

Vroeger stond er Land rover op, maar nu dus niet meer. 

landroverdiscoveryscoop1.jpg

2009-land-rover-defender-110-xs-station-

Is in navolging van de grote Range, waar al sinds jaar en dag Range Rover op hangt, ipv Land Rover. 

c5251951f34fcab80f91edf1449b794286180c86

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Land Rover badge staat nog wel op ze allemaal, maar idd in de benaming is het al lang weggevallen.


Zou ook wel een hele lange naam worden he, "Land Rover Ranger Rover Sport"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop alleen maar dat de SV maar één variant zal zijn, nl de vervanger van de SVR met 4.4 V8 en niet dat ze die ook nog eens in hybride variantes en dergelijke gaan uitbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw twijfelt heel sterk over rood ...

Dus wilde we veranderen naar Portofino blauw. Maar dat is niet meer te krijgen.

Dus toch rood ofwel Borasco wit. We moeten vandaag beslissen.

image.thumb.png.465509cce8a6c654fb71ca13673c4bc3.pngimage.thumb.png.88048762e5e0e9f3da409b49903f005c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid