Ga naar inhoud

Land Rover Range Rover Sport


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Range Rover blijft toch wel top als het op interieurs en styling aankomt in dat segment.

Knappe configuratie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Land Rover bij de Sport niet voluit durft te gaan met het interieur, altijd enkele vreemde elementen erin om het verschil met de gewone Range toch groot genoeg te houden. In dit geval het is het bv de materiaalkeuze van de deur en keuze om niet alle vlakken in kleurleder te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, bud wijzer zei:

Zoals je zelf al schrijft... verschil moet er toch een klein beetje blijven hé?

Ik kan niet direct een ander merk bedenken waar het er zo vingerdik opligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/1/2023 om 12:24, Martini Racing zei:

Ik kan niet direct een ander merk bedenken waar het er zo vingerdik opligt.

 

25 minuten geleden, Martini Racing zei:

We zijn hier X5-X7 aan het vergelijken.

Nee, je geeft aan dat er tussen 2 modellen verschillen zijn. 2 modellen die - zoals je zelf bevestigt door X5 en X7 aan te halen - niet in hetzelfde segment spelen.

Gezien de prijsverschillen lijkt mij dat ook pretty obvious.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op 16/11/2022 om 09:08, BMWMB zei:

Wij hebben ondertussen ook eentje in bestelling, een HSE  Dynamic P440e, ter vervanging van de Velar van mijn vrouw, die ondertussen bijna 4 jaar oud is. 
 

Al zicht op levertermijn? Ik heb net bericht gehad dat mijn P440e in productie is, benieuwd wanneer hij er gaat zijn.

 

2023-01-12 23.24.33.jpg

2023-01-12 23.24.38.jpg

 

aangepast door venteke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst gemaild met de fabriek en je kan hem daar gaan afhalen. Eerst krijg je een vip rondleiding in de fabriek, daarna ga je rijden op hun test-‘circuit’ en dan krijg je je auto. Voor Belgische klanten betekent dat hij op transport gezet wordt naar België.

En dat allemaal veuniet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou de reden zijn dat de sport sneller wordt geleverd dan zijn grote broer?

Sport kon je officieel ook x aantal maanden later pas bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2023 om 16:25, D Squaloid zei:

Ik heb laatst gemaild met de fabriek en je kan hem daar gaan afhalen. Eerst krijg je een vip rondleiding in de fabriek, daarna ga je rijden op hun test-‘circuit’ en dan krijg je je auto. Voor Belgische klanten betekent dat hij op transport gezet wordt naar België.

En dat allemaal veuniet.

Ooit gedaan bij Mercedes in Sindelfingen, wel leuk. Alleen jammer dat je er dan niet zelf mee naar huis mag rijden. Zeg en dat regel je rechtstreeks met de fabriek? Gaat niet meer via de dealer dan, neem aan dat je hem daar uiteindelijk gaat afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2023 om 22:58, delou zei:

Wat zou de reden zijn dat de sport sneller wordt geleverd dan zijn grote broer?

Sport kon je officieel ook x aantal maanden later pas bestellen.

Ik heb mijn Sport in mei besteld, bij de avant-première.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, venteke zei:

Ooit gedaan bij Mercedes in Sindelfingen, wel leuk. Alleen jammer dat je er dan niet zelf mee naar huis mag rijden. Zeg en dat regel je rechtstreeks met de fabriek? Gaat niet meer via de dealer dan, neem aan dat je hem daar uiteindelijk gaat afhalen.

Ja, ik kan je wel een mailadres bezorgen als je wilt.

Van mij mag de dealer dat weten, het is geen geheim. Maar uiteindelijk haal je hem daar af dus het maakt voor hem uiteindelijk niks uit of je in de fabriek passeert of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nieuws over nieuwe SVR, na lang stalken. Voorstelling op Goodwood in juni en vanaf dan te bestellen maar zeer exclusief. Komen er maar 50 naar Europa in 2024.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2023 om 11:05, venteke zei:

Al zicht op levertermijn? Ik heb net bericht gehad dat mijn P440e in productie is, benieuwd wanneer hij er gaat zijn.

 

Zou in Zeebrugge staan, maar kan nu nog tot 3 weken duren vooraleer hij bij dealer toekomt. Krijgen jullie ook de mails “in productie” etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10/3/2023 om 17:40, SpeedExceed zei:

Ik heb ook nieuws over nieuwe SVR, na lang stalken. Voorstelling op Goodwood in juni en vanaf dan te bestellen maar zeer exclusief. Komen er maar 50 naar Europa in 2024.

Kan het zijn dat ik heb horen vallen dat er maar 3 naar België komen? Carbon edition ofzoiets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2023 om 11:05, venteke zei:

Al zicht op levertermijn? Ik heb net bericht gehad dat mijn P440e in productie is, benieuwd wanneer hij er gaat zijn.

De verkoper van Land Rover Maastricht heeft me gisteren laten weten dat de levering voorzien is voor midden juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Alexx zei:

Kan het zijn dat ik heb horen vallen dat er maar 3 naar België komen? Carbon edition ofzoiets? 

Dit jaar ja, die eerste editie heeft 635pk en valt nauwelijks te personaliseren. De personaliseerbare SVR zal 625pk hebben en die zal wel toegeleverd worden, doch ook maar met mondjesmaat. 2024 😋

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid