Ga naar inhoud

Land Rover Range Rover Sport


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 uur terug, -Fred- zei:

Met zwarte accenten zou ik zeker rood pakken

2023 Land Rover Range Rover Sport First Edition Red Front Quarter View

2023 Land Rover Range Rover Sport Suv (2022 - )

 

Ik sluit mij aan bij de rest, rood is mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Heel mooi en vooral moedige keuzen. Welke kleur heb je binnen gekozen?

Mijn vrouw is geen fan van rood, en voor mij had de tint wat donkerder mogen zijn. Wij wilden persé dat donkerrood interieur hebben, dat wel perfect samengaat met Borasco Grey.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/5/2023 om 13:06, Luv4DLM zei:

2023 Land Rover Range Rover Sport Suv (2022 - )

 

Ik sluit mij aan bij de rest, rood is mooier.

Ik begin me wel vragen te stellen bij die lage voorbumper als je es je wielen naast het asfalt zet. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, The Swede said:

Ik begin me wel vragen te stellen bij die lage voorbumper als je es je wielen naast het asfalt zet. 🤔

Je bedoelt op de grindparking van de hockey club?

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Power

Dat zit wel goed. Er zit nu een door BMW geleverde 4,4-liter V8 met dubbele turbocompressor en achttrapsautomaat in. Het nieuwe model komt met een vermogen van 635 pk, een upgrade dus van 60 pk in vergelijking met het oude model.

Sprintje trekken met de Range Rover Sport SV? Dat kan. Binnen 3,6 seconden zit je op de honderd kilometer per uur. Met zo’n bakbeest indrukwekkend te noemen. Tegelijkertijd betekent de mild-hybridstatus van de nieuwe motor dat de gecombineerde emissies met ongeveer 15 procent zijn gedaald. Altijd handig om te vertellen op verjaardagen als mensen met een schuin oog naar je auto kijken. Je denk namelijk zeker wel aan het milieu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Dimitri zei:

Het zal toch nooit kunnen tippen aan de sound en de charisma van de vorige V8, dat was echt bonkers.

Toen ik in 2016 aan het kijken was voor een auto met wat laadplek ook nog even een SVR overwogen maar dergelijk auto's, just stupid cars. 

Veel lawaai, snel is het niet en sturen doet het ook niet. Als je voor een SUV gaat, kies je voor maximaal niet comfort. Niet voor minder comfort en slechte sportieve eigenschappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, TJRACING zei:

Toen ik in 2016 aan het kijken was voor een auto met wat laadplek ook nog even een SVR overwogen maar dergelijk auto's, just stupid cars. 

Veel lawaai, snel is het niet en sturen doet het ook niet. Als je voor een SUV gaat, kies je voor maximaal niet comfort. Niet voor minder comfort en slechte sportieve eigenschappen.

Ik snap wat je wilt zeggen, maar die argumentatie gaat natuurlijk ook op voor elke sportieve SUV of break.

Anyway, voor de Jag/LR V8 blijf ik een soft spot hebben, jammer dat ze er vanaf gestapt hebben.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Dimitri zei:

Ik snap wat je wilt zeggen, maar die argumentatie gaat natuurlijk ook op voor elke sportieve SUV of break.

Anyway, voor de Jag/LR V8 blijf ik een soft spot hebben, jammer dat ze er vanaf gestapt hebben.

Is wel een zeer goede motor. De oude Jaguar 4.2 v8 had ook een fantastische sound. Doe mij die SVR blok dan maar in de Jaguar F-type R 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dimitri zei:

Ik snap wat je wilt zeggen, maar die argumentatie gaat natuurlijk ook op voor elke sportieve SUV of break.

 

?

Ooit al eens met een E63S gereden?

Of zelfs met een X5M for that matter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Tommie zei:

?

Ooit al eens met een E63S gereden?

Of zelfs met een X5M for that matter?

E63S pré-fl 😍

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier niet te uitgebreid op reageren ('just stupid cars' 😁...

Mijn vorige SVR reed voor mij zeker zo sportief als een E63S T en ik ga mij gewoon terug de nieuwe kopen. Het comfort, hoger zitten gecombineerd met de toch unieke prestaties, zijn voor mij de perfecte compromis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/5/2023 om 16:01, Tommie zei:

?

Ooit al eens met een E63S gereden?

Of zelfs met een X5M for that matter?

E63 is een break, geen SUV

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

E63 is een break, geen SUV

Lezen is niet je sterkste punt, maar lees gewoon de quote in dezelfde post van tommie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid