Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

:lolz:

Als dat kon allemaal, direct.

Maar momenteel berg ik alles efkes op, tijdelijk, om bepaalde redenen.

Uitstel is geen afstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heerlijk! Weer origineel zetten en pracht-oldie!

 

 

Wat is er niet origineel, dan?

 

Bumpers in koetswerkkleur op een pfl? (vind ik in elk geval een afknapper)

 

 

(edit: en de zwarte niertjes, natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er niet origineel, dan?

Bumpers in koetswerkkleur op een pfl? (vind ik in elk geval een afknapper)

(edit: en de zwarte niertjes, natuurlijk)

Yep, die twee dingen (de chroomlatten vd bumper zijn gewoon gespoten), en ook de nageplaatste Shadow line (maar wel de voorruit vergeten). De prefacelift is nu eenmaal het "chrommodel" (Duits), hoort zo te blijven, vind ik.

(Al heb ik al veeeel lelijker dingen gezien.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, die twee dingen (de chroomlatten vd bumper zijn gewoon gespoten), en ook de nageplaatste Shadow line (maar wel de voorruit vergeten). De prefacelift is nu eenmaal het "chrommodel" (Duits), hoort zo te blijven, vind ik.

(Al heb ik al veeeel lelijker dingen gezien.)

 

Als ik zo'n dingen lees voel ik me precies een leek  :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er niet echt een algemeen E30 topic is, zal ik hier maar eens mijn vraag stellen:

 

Welke sportieve zomerband (205-55-R15-88V) voor een RWD/E30 beginneling zouden jullie kiezen? Ik dacht zelf aan een Vredestein Sportrac 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon Continental PremiumContact. Natuurlijk geen sportband, maar je bent een beginneling, dus echt belangrijk is dat nog niet. Gaat met mijn banden al lang niet gemakkelijk scheef genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er niet echt een algemeen E30 topic is, zal ik hier maar eens mijn vraag stellen:

Welke sportieve zomerband (205-55-R15-88V) voor een RWD/E30 beginneling zouden jullie kiezen? Ik dacht zelf aan een Vredestein Sportrac 5.

Ik heb die sporttrac 5's op de mx5 liggen en ik vind die goed voor wat ze kosten, maar best flexibele wangen voor een 'sportieve' band en ze piepen hard. Wel redelijke grip zowel droog als nat. Over slijtage kan ik nog niks zeggen want ze liggen er net 5k km op ofzo :)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, die twee dingen (de chroomlatten vd bumper zijn gewoon gespoten), en ook de nageplaatste Shadow line (maar wel de voorruit vergeten). De prefacelift is nu eenmaal het "chrommodel" (Duits), hoort zo te blijven, vind ik.

(Al heb ik al veeeel lelijker dingen gezien.)

 

Een preFL met shadowline heeft meegespoten bumpers. Dus als de lijst rond de voorruit is vervangen staat hij volledig als een preFL shadowline (vrij zeldzaam).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid