binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 al terug aan het kijken vanaf 6 uur, maar rode vlag omwille van de regen, waarschijnlijk maar herstart vanaf 11u wel jammer ik ging deze morgen vertrekken, maar toch nog efkes afwachten Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Buienradar geeft regen tot vanavond Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 54 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei: ik ging deze morgen vertrekken, maar toch nog efkes afwachten Blijf maar thuis, was sowieso al meer SC dan iets anders 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Net even de livestream teruggespoeld. Was toch wel serieus aan het gieten Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 22 minuten geleden, dragonfly zei: Net even de livestream teruggespoeld. Was toch wel serieus aan het gieten Bij 80kmh achter de safety car zelfs ondoenbaar... 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 juli 2019 Auteur Geplaatst: 28 juli 2019 Amai Wat een koers toch. En competitief veld. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 juli 2019 Auteur Geplaatst: 28 juli 2019 Nico Muller er nu (zonder veel erg) af op Combes onder druk van Estre, olalala! Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Waauw Een dikke 9 uur bekeken (6 uur uitgesteld, 3 laatste uren live). Heerlijk. Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 4 minuten geleden, Wouterr zei: 3 seconden verschil na 24h, zot Mjah ik vind dat toch niet zo waauw, gezien ze geen 3 ronden voor het einde nog allemaal opeengehoopt zaten achter de safety car. Mooi voorbeeld van een uitspraak die 0% fout is, maar met wat extra inzicht in de omkaderende data plots 99% van z'n waarde verliest. Mochten ze effectief 24u zonder safety car gereden hebben en er zaten maar 3 seconden tussen 1 en 2 .... dat zou idd wreed straf zijn. 1 Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Zojuist, gTa zei: Mjah ik vind dat toch een discutabele uitdrukking, gezien ze geen 3 ronden voor het einde nog allemaal opeengehoopt zaten achter de safety car. Mochten ze effectief 24u zonder safety car gereden hebben en er zaten maar 3 seconden tussen 1 en 2 .... dat zou idd wreed straf zijn. Juist! Moet ook wel enorm balen zijn voor die mannen die op 11 min van het einde nog uitvallen. Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Knappe race, jammer van het weer. Was ook beduidend minder volk rond het circuit vond ik. Omstandigheden ‘s nachts moeten wel de hel geweest zijn als je dit leest...Estre is echt wel mindblowing, fuck zeg. Constant aan het jagen, zalig om te zien. Jammer van Dries en Laurens! Volgende keer beter [emoji3]Vervisch trouwens ook weer lekkere en indrukwekkende stints gereden in de regen Quote
BELCAR 5 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Verdiende winnaar. Heeft vanaf de eerste ronde de forcing gevoerd. Tijdens onze tocht rond het circuit is het mij ook opgevallen dat er beduidend minder volk was dan de vorige jaren. Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Uiteindelijk toch maar naar Spa gereden Sfeer Het geluid van die kisten is toch waanzinnig. Lexus klonk als een Nascar. De AMG klinkt zooooo diep. De Aston Martin bonkers. De V10’s klinken hemels. Op het einde toch lekker in de drukte op de tarmac voor het podium. Erna ook es langs alle auto’s kunnen wandelen. Ziet er knus uit vanbinnen. Ik vraag me af wat ze met die dingen nu doen? Buitenkant is bij velen klaar voor de schroothoop. Compleet opnieuw opbouwen? Had toch graag een Audi op het podium gezien. R8 is eigenlijk wel vet, kort gedrongen. Uiterlijk van die AMG’s was de max, Japanse tekeningen. Zalig. Toch kippevel gehad vandaag. Ik weet niet wat dat is, maar als ik zo’n karren zie, hoor, ruik, voel,...op zo’n circuit. Fantastisch. was idd niet druk. 6 Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Knappe foto's muis! Tof dat je zo maar bij de wagens kan. Moet idd ferm zijn om de wagens te zien na zo'n strijd, ipv een blinkende bolide voor de start. 1 Quote
X5. 508 Geplaatst: 28 juli 2019 Geplaatst: 28 juli 2019 Spijtig van de regen, maar sfeer tijdens de race blijft iets apart. Ik ga zeker terug! 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 29 juli 2019 Geplaatst: 29 juli 2019 Eigenlijk is de vorige 24u van Spa, voor mij, 20 jaar geleden. Of hoe de tijd passeert en verder vliegt. Zonder dat het er nog eens van komt. Zo jammer. 20 Jaar geleden ben ik met mijn vader geweest, met de tent zowaar. We hadden toen ons mountainbikes mee. We hebben ons toen wat mispakt aan de hellingen. In het terugkeren van het restaurant beetje afgezien Hij heeft me toen ook een schaalmodel gekocht van een Mercedes C klasse DTM (D2). Heb ik nog altijd. Toen reed er ook nog een mix van auto's door mekaar. Als ik me niet vergis, waren het toen de Fina E36 M3's. Wel verbazend hoe alles uiteindelijk nog vrij hetzelfde gebleven is. Het is en zal een herinnering zijn die ik nooit zal vergeten, als klein jongetje, tussen het lawaai van de auto's. Noch zal ik vergeten hoe we bij zonsopgang op de grote tribune zaten... Maar gisteren dus toch maar eens terug gegaan met mijn madam. Klein beetje emotioneel zelfs. Ik moet dat meer doen. Soms vraag ik mij af hoelang het gaat duren vooraleer ze zo'n races gaan verbieden. Of hoelang het gaat duren dat er nog benzinemotoren zullen gebruikt worden. Ik moet me echt eens voornemen om dingen te plannen. Zoals Le Mans of the Isle of Man. Of Goodwood. Ok, volgend jaar! Maar gasten, neem jullie zoon (of dochter) eens mee naar de 24 uren van Spa. Het kan een herinnering voor het leven zijn. En het begin van een leven als petrolhead. 6 1 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 29 juli 2019 Geplaatst: 29 juli 2019 8 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei: Maar gasten, neem jullie zoon (of dochter) eens mee naar de 24 uren van Spa. Het kan een herinnering voor het leven zijn. En het begin van een leven als petrolhead. Herinneringen 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.