Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Tja. Was te verwachten hè. De vraag die ik me stel = is hij die beslist heeft om te stoppen, of is het Honda die hem heeft uitgekocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat hij op een haar na  verlamd was na zijn laatste crash was er te veel aan. Hij stelde zich, in zijn geval terecht, of het nog de moeite was om zo door te gaan. Hij is rijk genoeg. Voor de centen hoeft hij het niet meer te doen. 
Indertijd was hij ook danig overhoop van Simoncelli zijn dood. Heeft hem ook een mentale krak gegeven. Stond heel artikel van in MCN. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is idd een spijtige zaak voor hem dat het op die manier moet lopen, maar als ge mentaal gekraakt zijt (en fysiek eigenlijk ook) is het om zeep he. Het blijft een enorm gevaarlijke sport, alle veiligheid ten spijt.

Hij kan het misschien eens gaan proberen op 4 wielen. Zou daar toch ook nog wel iets moeten kunnen bereiken (ik bedoel dan niet de F1 ;) ) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is nu wie tweede rijder wordt op Honda? Wie reeds onder contract ligt, zal moeilijk (kunnen, maar wel willen) veranderen. En het feit dat hun “goudhaantje” er nog is, en er dus  rekening mee gehouden dient te worden, zal bijkomend de keuze bepalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Artikel gisteren in speedcafe:

Miller, who has been the subject of recent reports that he could be swapped with factory Ducati rider Danilo Petrucci, also reiterated that “My main goal is to go to the factory Ducati team.”

Cal Crutchlow and Johann Zarco are two of the more obvious candidates to take over Lorenzo’s ride at Repsol Honda, although neither indicated that any offer had been made.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Frekkel said:

Hij zit nu toch ook op dezelfde moto dan Marquez, of het moet zijn dat je vindt dat hij beter staat met de Repsol kleuren. 

Ik vermoed dat de ondersteuning toch nog net een stapje beter zal zijn bij het hoofdteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de 2e Marquez daar nog wel een plekje krijgen, of in een ander team als er iemand doorschuift. Heeft toch Moto2 gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Miller, da is toch een beetje een rare. 

Beetje Stoner adept. Alleen is het bij Miller alles of niets. Buigen of breken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, ir_fuel said:

Ik vermoed dat de ondersteuning toch nog net een stapje beter zal zijn bij het hoofdteam.

die zit al lang te zagen voor "maximale support" van HRC

Quote

Feb 23, 2017, 2:24 PM
Honda MotoGP boss Livio Suppo says it's "hard" for the Japanese marque to give any more to support satellite rider Cal Crutchlow than it is doing currently.
 

https://au.motorsport.com/motogp/news/honda-says-it-s-hard-to-support-crutchlow-more-876302/3015968/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Salut Lorenzo, ik ga je niet missen.

:oops: 

Heb 'm nooit gemoeten. Absoluut onaangename persoon (voor wat ik er van kon zien/horen), nooit fan geweest van z'n race-aanpak, wel respect gehad voor z'n competenties, maar de laatste paar jaar toch ook moeten zien dat het qua competenties enkel maar top notch was als de moto hem helemaal lag. Dan zijn er toch heel wat andere (met of zonder titel) die het zeker even goed doen.

Ander en beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Heb 'm nooit gemoeten. Absoluut onaangename persoon (voor wat ik er van kon zien/horen),

Idd. Heeft een hele schare "haters" opgebouwd door zijn arrogant gedrag de eerste jaren in de MotoGP toen hij daar constant vooraan reed + zijn gezeik op het rijgedrag van andere piloten heeft ook niet geholpen. 

Hij is efkes serieus met de voetjes op de grond gezet. In dat opzicht heeft zijn doortocht bij Ducati hem eens deugd gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid