Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

5 minutes ago, utah said:

Hij zat ook op 2FAST4U forum dacht ik? 

2fast4u is van na mijnen tijd. "Wij" zaten op motorforum en daarna op The Fast Forum (als ik het me nog goed herinner :D ).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leonske Vandaele die op zijn Duc moest springen bij de start. Dat waren hilarische tijden.

Meest memorable moment was het ongeluk van Albert Aerts in Chimay. Ik stond aan de bocht waar hij is verongelukt. Super piloot en belofte van zijn tijd. Zelfs Wuyts en Daemen keken er naar op.

 

Heb van Leon zijn lopende start nog foto’s.

 

Met Albert nog veel op café gezeten toen het nog diensters waren die met de tetten bloot opdienden.

 

 

 

Daar is ne maat van mij ook verongelukt.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140728_01194964

 

Top kerel maar ne zot he, zeggen de gemeenschappelijke vrienden.

Ook al zeiden ze hem dat hij het kalmer aan moest doen en het allemaal niet meer nodig was, toch bleef hij altijd vol doorgaan.

 

 

Legrelle en Fisette hebben ook nooit naar TT geweest. Maar met wisselend succes. 

 

Is Fisette niet eens bij de beste nieuwkomers geweest?

Toen hij weer kwam van zijn buitenlands avontuur reed hij hier iedereen op een hoopje.

 

2fast4u is van na mijnen tijd. "Wij" zaten op motorforum en daarna op The Fast Forum (als ik het me nog goed herinner [emoji3] ).

 

 

Onlangs nog maar mijn wachtwoord tegengekomen toen ik een ander aan het zoeken was.

Was dat forum al volledig vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een tijd met de crew van Fast Greg opgetrokken. Spijtig dat Greg nooit naar WSS of Stock1000 is gegaan. Is nochtans een goede piloot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

2fast4u is van na mijnen tijd. "Wij" zaten op motorforum en daarna op The Fast Forum (als ik het me nog goed herinner :D ).

Motor-forum(.nl) heb ik ook nog ettelijke nachtjes slaap aan 'verspild'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Gixxer said:

Top kerel maar ne zot he, zeggen de gemeenschappelijke vrienden.

Ook al zeiden ze hem dat hij het kalmer aan moest doen en het allemaal niet meer nodig was, toch bleef hij altijd vol doorgaan.

Denk dat dat ook de enige mentaliteit is die werkt, als je snel wil zijn op stratencircuits. Iemand met een paar cellen overlevingsdrang in zijn hoofd gaat toch de kraan niet open draaien op IOM of gelijk welk ander stratencircuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk, maar ze bedoelen meer... wanneer hij in de kwalificatie al de beste tijd had en de rest niet in de buurt kwam hij dan toch nog ver boven die 100% bleef rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vriend waar ik elke weekend mee weg was en in de week zat te sleutelen bij Degezelle is in Gedinne verongelukt tijdens het BK.
Die stopte ook niet.
Gert reed meer berekend toen het niet meer nodig was en hij is hier nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Gixxer said:

Natuurlijk, maar ze bedoelen meer... wanneer hij in de kwalificatie al de beste tijd had en de rest niet in de buurt kwam hij dan toch nog ver boven die 100% bleef rijden.
 

Die mannen kennen maar 1 gasstand he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ir_fuel zei:

2fast4u is van na mijnen tijd. "Wij" zaten op motorforum en daarna op The Fast Forum (als ik het me nog goed herinner :D ).

Zo is dat. Ik heb destijds het logo van The Fast Forum nog ontworpen. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, thiva said:

Zo is dat. Ik heb destijds het logo van The Fast Forum nog ontworpen. 😀

Voor onze vriend Joost die het dan allemaal deskundig naar de kloten heeft geholpen .... :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hmm moeilijk. Ik zie Rossi niet echt meer meedoen voor overwinningen dit seizoen, een podium af en toe zou al fantastisch zijn. 

Enerzijds, hij doet het nog graag en kan volgens mij nog steeds het merendeel van de wedstrijden top 10 finishen. De naam Rossi is ook belangrijk voor sponsoren dus als er een team hem nog een motor wilt geven in 2021 zie ik hem wel nog op de startgrid staan. Al zal het dan meer zijn om "de hoop te vullen" dan echt een uitdager te zijn van Marquez/Quartararo. Anderzijds is dat wel een zitje dat bezet blijft voor jonge talenten..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat er wel een plekje is voor hem bij het Petronas team als hij er nog een seizoen bij doet. En dan zullen ze wel een fabrieksmotor voorzien ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Monterey Jack said:

Of Rossi heeft zelf aangegeven dat hij stopt na dit jaar? 

Rossi heeft vooral aangegeven dat hij niet direct voor 2 jaar wil tekenen, dus heeft Yamaha het zo opgelost. Als Rossi anders toch beslist van te stoppen na dit jaar hebben ze een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, GTX said:

als er een team hem nog een motor wilt geven in 2021 zie ik hem wel nog op de startgrid staan. Al zal het dan meer zijn om "de hoop te vullen" dan echt een uitdager te zijn van Marquez/Quartararo. Anderzijds is dat wel een zitje dat bezet blijft voor jonge talenten..

Langs de andere kant zie ik hem ook niet op een Aprilia ofzo kruipen, moest dat het enige zijn dat nog overschiet. Denk wel dat het of goed materiaal of niks wordt.

En qua marketing alleen is zo iemand zijn gewicht in goud waard. Rossi die van type motor verandert --> merchandising a volonté.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen al gelezen dat hij het 8 races de tijd wil geven, zien als hij nog competitief is, om dan de knoop door te hakken. En als hij in 2021 zou willen verder doen zou er indd een fabrieksmotor klaar staan bij SRT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan skills ontbreekt het hem niet. Het is vooral de durf om bijna constant op de limiet te rijden, die de jonge garde een voordeel geeft. Rossi is wat “voorzichtiger” geworden na zijn doodsmak in Assen en na het verlies van zijn maatje Supersic.. 

Ik zie hem nog steeds graag rijden met zijn eigen stijl. Maar hij moet het meer hebben van zijn ervaring dan van zijn durf om vooruit te gaan. 
Ben vooral benieuwd naar het duo Marquez dit jaar. Teamorders? Interne strijd bij HRC? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid