Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ir_fuel zei:

Quartararo heeft weer laten zien wat hij waard is in FP3. P1 gepakt.

Al 5 poles op zijn naam. Kan tellen. 
De stoelendans rond de invulling van het 2de zitje bij HRC kan starten na vandaag. Voor zover het achter gesloten deuren al niet werd beslist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zarco wordt genoemd bij Avintia Racing (Ducati) en het gerucht dat de kleine Marquez de overstap zou maken naar Repsol wordt blijkbaar steeds hardnekkiger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelde wellicht q3? Ik lees het hier net.

4 uren geleden, GTX zei:

Zarco wordt genoemd bij Avintia Racing (Ducati) en het gerucht dat de kleine Marquez de overstap zou maken naar Repsol wordt blijkbaar steeds hardnekkiger. 

Ik lees ook dat Zarco in de persconferentie zei dat hij geen interesse heeft in een zitje bij een niet top team. En dat hij Avintia geen topteam noemt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Frekkel zei:

Je bedoelde wellicht q3? Ik lees het hier net.

Ik lees ook dat Zarco in de persconferentie zei dat hij geen interesse heeft in een zitje bij een niet top team. En dat hij Avintia geen topteam noemt. 

Ik zou het ook een zeer vreemde move vinden. Het was in de aflevering van Eurosport dat ze het zeiden :) blijkbaar waren er twee Franse journalisten die opgevangen hadden dat hij morgen een persconferentie zou geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motorsport.com

Marc Marquez says Honda considering his brother Alex for a 2020 MotoGP ride is a point of pride, and believes the Moto2 champion is "ready for anything".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan er een deel in de rij. Maar tegelijk liggen de meesten ook nog onder contract. Ook Alex heeft nog een contract lopen tot einde 2020 bij Marc VDS. Maar niets wat Honda niet kan betalen om dat contract af te kopen, denk ik dan.

De uitspraak van Zarco is ook niet echt productief. Satteliet teams meteen onprofessioneel noemen is een boute uitspraak. Hij verbrand daarmee misschien wel bruggen die hij nog nodig zal hebben. 

Quartararo is m.i. de betere momenteel, alhoewel je nooit weet hoe een andere motor hem zal liggen. In het verleden al te veel gezien dat het niet lukt. The doctor himself heeft zich al eens verslikt op een Duc. En dat is veelbetekenend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Frekkel said:

Het is officieel, Alex heeft het Repsol zitje. Volgens mij maken ze een fout.

Ik weet het niet, lijkt me de ideale moment om er een rookie op te zetten. Er zijn weinig andere opties die nog niet vast zitten aan een andere constructeur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, utah zei:

Concurrerende broers?  Teamorders?

Iemand op de baan waar hij bewust of onbewust rekening gaat mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles zal wel koek en ei zijn, zolang marcquez altijd overal voorrang krijgt. 

On 11/16/2019 at 12:36 AM, ir_fuel said:

Idd. Heeft een hele schare "haters" opgebouwd door zijn arrogant gedrag de eerste jaren in de MotoGP toen hij daar constant vooraan reed + zijn gezeik op het rijgedrag van andere piloten heeft ook niet geholpen. 

Hij is efkes serieus met de voetjes op de grond gezet. In dat opzicht heeft zijn doortocht bij Ducati hem eens deugd gedaan.

da's van voor ik begon met de motogp te volgen. maar ik volg al wat seizoenen, en kan mij niet herinneren dat ik lorenzo ooit zo vrolijk bezig zag, toen de race was afgelopen. ik denk niet dat ik hem ooit al zag lachen op TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, utah said:

Concurrerende broers?  Teamorders?

Stel je voor dat zijn broer dezelfde capaciteiten heeft en het rechtstreekse concurrenten gaan worden tijdens de race. Ik vraag me af hoe dat gaat aflopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat al lang zo dat een newbie direct in een fabrieksteam mag aantreden? Ik dacht dat dit indertijd niet mocht. Eerst een satellietteam en pas dan fabrieks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Vanni said:

Is dat al lang zo dat een newbie direct in een fabrieksteam mag aantreden? Ik dacht dat dit indertijd niet mocht. Eerst een satellietteam en pas dan fabrieks....

In welk satellietteam is Marc Marquez begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid