Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

3 hours ago, GTX said:

Ik denk dat het een wijze beslissing is..

Klopt! Nu duurt het WK misschien eens tot de laatste race ipv 3 races voor het einde al ik kannen en kruiken te zijn 😁

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, lijkt me een goeie zaak. Toch straf dat de officiële arts 'm goedkeurt voor deelname, daar zouden ze toch wat strikter in mogen zijn.

Ook goeie hoop voor Rins op de Suzuki!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een demonstratie van Quartararo :lol: 

Jammer dat Bagnaia en Morbidelli uitvielen, anders enkel satellietteams op het podium en geen enkele constructeur. Toch straf. Petronas was altijd al sterk, maar dat Pramac nu ook voorin meerijdt (als Miller er blijft opzitten, wat meestal niet lukt :D ) terwijl Dovi en Petrucci niet te zien waren :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd kerel is echt enorm sterk. Denk dat Marquez het er toch lastig mee gaat krijgen bij zijn terugkeer. Hij heeft duidelijk een stap gezet tegenover vorig jaar.

Leuk om Rossi nog eens op het podium te zien. Ik heb de indruk dat hij in positie verdedigen nog altijd enorm sterk is maar aanvallen lijkt het niet meer zo goed te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat was lullig :lol: 

MotoE was opnieuw *geeeeuw* om naar te kijken. Ja ze strijden, maar o zo duidelijk met zo'n loebassen van moto's dat het lijkt alsof je naar een rookie class zit te zien. En de afwezigheid van sound: het went maar niet, voor mij.

Moto3 en Moto2 waren awesome. MotoGP: FQ20 ❤️ demo'tje zeg. Lovely om ook VR46 nog eens vooraan te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/26/2020 at 8:26 PM, Lotuzzz said:

Marini en z'n ploegmaat die elkaar per ongeluk onderuitrijden tijdens de ereronde :lol:

ma lol

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De rest was gewoon sneller dan Quartararo. Ik had nie t idee dat hem iets verkeerd gedaan heeft.
Vinales begint serieus door de mand te vallen. En Rossi is een beetje terug nu de yamaha afgesteld wordt gelijk hij wil.

Wel knap van Binder.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, GTX said:

Vergeten te kijken..

Zet ik de TV op en zie ik de top 3: Binder voor Morbidelli en Zarco :o

Wat had Quartararo voor?

Niet de beste dag en vooraan niet echt 100% Naar het einde toe ook volledig op vooraan in rechtse bochten.

 

Wat een race van Binder 😁 Belabberde prestaties ook van alle andere fabrieksteams.  Yamaha, Honda en Ducati niet gezien tot de laatste 5 ronden Rossi naar voor kwam.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat terug de bandenslijtage slag op. Michelin die zoekt op bepaalde circuits hoe hun banden moeten presteren. Peekaas aan de grond krijgen is ondergeschikt aan de banden niet aan gort te rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij sympathieke race. Marcquez die de boel niet overloos domineert, veel verrassingen, wat drama met de stewards. 
En ik die dacht dat Zarco zijn carrière voorbij was, toen ik hem zag roepen op camera dat de KTM moto geen kloten waard is. 

On 8/9/2020 at 2:46 PM, GTX said:

Zet ik de TV op en zie ik de top 3: Binder voor Morbidelli en Zarco :o

Fars hoe er vooraan eigenlijk geen anciens reden, behalve Rossi die het goed deed. Die was de enige van de drie grote fabrieksteams vooraan. 

On 8/9/2020 at 2:53 PM, Joske said:

Vinales begint serieus door de mand te vallen.

precies rap vergeten dat hij de eerste twee races telkens tweede was, en tweede staat in het kampioenschap

On 8/9/2020 at 8:09 PM, utah said:

Het gaat terug de bandenslijtage slag op. Michelin die zoekt op bepaalde circuits hoe hun banden moeten presteren. Peekaas aan de grond krijgen is ondergeschikt aan de banden niet aan gort te rijden. 

niet dat ik dat ontken, maar het weer is nog warmer dan gebruikelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/8/2020 om 23:21, teus_ zei:

 

precies rap vergeten dat hij de eerste twee races telkens tweede was, en tweede staat in het kampioenschap

Nope, da ben ik nie vergeten, ma vinales lijkt wel terug die van vorig seizoen die op 1 of ander manier bij de start zijn race verprutst.

Was vandaag nogal een dag. Moto3 was een leuke race, vieze crash in de moto2. Waar t leek of de moto uit t zicht de berg af schoof.

En veel sjansaars in de MotoGP. Die machines hadden zomaar t half veld kunnen uit tikken.

Als PESP zijn ambities ooit wil waarmaken gaat hem toch wat meer op zijn machine moeten blijven zitten.

Wel knap antwoord van dovi na de aankondiging dat hem Ducati verlaat eind dit seizoen. Benieuwd waar die volgend jaar gaat rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Joske said:

Als PESP zijn ambities ooit wil waarmaken gaat hem toch wat meer op zijn machine moeten blijven zitten.

Wel knap antwoord van dovi na de aankondiging dat hem Ducati verlaat eind dit seizoen. Benieuwd waar die volgend jaar gaat rijden...

Espargaro heeft nochtans ervaring genoeg, maar wil veel te graag.

Ik zie Dovi naar KTM trekken, alle andere grote teams zijn al bezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ik zie Dovi naar KTM trekken ...

hebben ze daar nog plaats dan? dacht dat oliveira naar het fabrieksteam zou trekken en dat petrucci de plaats van de portugees bij tech 3 zou gaan innemen.

ik vond vooral de suzuki's indrukwekkend op dit powercircuit. als rins er nu 'ns ne keer zou willen blijven opzitten. is niet de eerste keer dat 'm de zandbak induikt, terwijl 'm meedoet om de knikkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, #166 said:

hebben ze daar nog plaats dan? dacht dat oliveira naar het fabrieksteam zou trekken en dat petrucci de plaats van de portugees bij tech 3 zou gaan innemen.

ik vond vooral de suzuki's indrukwekkend op dit powercircuit. als rins er nu 'ns ne keer zou willen blijven opzitten. is niet de eerste keer dat 'm de zandbak induikt, terwijl 'm meedoet om de knikkers.

Aprilia kan eventueel ook nog, maar 'normaal' lag alles vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ge bij zoiets op slag dood zijt. De airbag wordt daar bovenop ook niet geactiveerd vermoed ik? Allez n'a de impact van de motor waarschijnlijk wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid