Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Mocht je het nog niet weten: Enkel GP2 en GP3 in Qatar, reden is dat zij daar toch al allemaal waren om te testen.

GP Thailand op 22/03 is uitgesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Quote

Motorcycle racing’s governing body FIM has at last handed down a sentence in Andrea Iannone’s doping case, with the Aprilia MotoGP rider being suspended from all racing activity for 18 months.

The ban runs from when his positive drugs test was announced on December 17 2019 to June 16 2021 – though he is set to appeal.

https://the-race.com/motogp/iannone-gets-18-month-ban-for-failing-drugs-test/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iannone is altijd al een buitenbeentje gewest, Italian bad boy allures. Zelfde met Anthony Gobert indertijd. Of Hopkins in mindere mate. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Wat een wedstrijden vandaag, alle categorieën waren best vermakelijk!

In de MotoGP toonde Marquez zijn en klasse en zijn overmoed tegelijk. Hopelijk geen zware blessures..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quarteraro wordt terug eentje om rekening mee te houden. Good work van Zeelenberg om hem binnen te halen. Marquez te veel gepusht en terug de grond op. Zag er wel niet al te fris uit met zijn pols. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GTX said:

Breuk in de rechterarm, dinsdag operatie. Dan is de kans op een titel dit jaar weg..

Bwa, het is en blijft MM93 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Bwa, het is en blijft MM93 😁

Komend weekend al terug een wedstrijd dus ik vrees er wat voor 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere Marquez moet het ritme nog gewend worden. Maar raar dat hij bij HRC al moet opkrassen. Concurrentie tussen de broers is beter als ze beiden in ander team zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

rare race, niet zo boeiend eigenlijk, maar er wordt geklaagd dat Dorna geen goede keuzes maakt bij het selecteren van cameras. geen meisjes meer die de paraplu vasthouden op de startgrid. 

en ja, vreemd hoe de stoelendans voor 2021 volop bezig was toen er nog geen kilometer competitie gereden was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moto3 en Moto2 waren awesome!

MotoGP was zo-zo. Jammer dat niet iedereen aanwezig was, vooreerst. Prachtige dingen gezien, maar ook een zekere vlakheid (weet niet hoe 't te zeggen), behalve dan bij 93. Die z'n inhaalrace was stunning. En z'n fout (te hard/vroeg op 't gas op de curb van bocht 3 met de highsider tot gevolg) vond ik vreemd, dat zag er zo rookie-like uit? :oops:  Zal met rood voor z'n ogen gezeten hebben en gewoon te veel gewild hebben. Jammer, had 'm z'n 2e stek écht gegund.

Qua titel: er zijn nog altijd 13 races, dwz waarschijnlijk 11 races waarin Marquez nog terug kan knokken. Als hij dan z'n "gewoonte" van de laatste 20+ races verder kan zetten, i.e. altijd 1e of 2e plaats, rijdt die makkelijk opnieuw kampioen.

That said: ik zou 't tof vinden mochten we zeker de helft van 't komend seizoen een bikkelharde titelstrijd zien tussen Quartararo, Vignales, Dovi en Miller :inlove: 

Benieuwd ook hoe de Suzuki's nu wérkelijk presteren in dit veld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marquez gaat proberen om komend weekend toch te rijden :o

Ik las trouwens een artikel over Binder. Diene kerel reed, weliswaar zonder verkeer, dezelfde rondetijden als Quartararo. Bedenk me net dat Quartararo ook grotendeels op kop reed dus geen vuile wind etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, GTX said:

Marquez gaat proberen om komend weekend toch te rijden :o

Ik las trouwens een artikel over Binder. Diene kerel reed, weliswaar zonder verkeer, dezelfde rondetijden als Quartararo. Bedenk me net dat Quartararo ook grotendeels op kop reed dus geen vuile wind etc.

Was net naar de MotoGP Instagram story aan het kijken:

BA078221-48C7-4118-B48D-03FEB4892976.thumb.png.4f5f3b53908bdb0e776aa1ed435adfef.png

Zonder gips of brace :lolz: Wat een gek

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, GTX said:

Als hem nu nog WK wordt, dan koop ik een Honda CBR600RR :D

Bestel maar al

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rins en Crutchlow starten terug. Rins verwacht ik vooraan. Super piloot, en de Suzuki zou sterk verbeterd zijn. Wait and see. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan 'maar' 1.3 trager dan P1 vinales die een ronderecord reed, 0.5 na Dovi. 

Echt benieuwd wat die uit zijn mouw gaat schudden. Gaat gewoon top 8 rijden morgen denk ik. Of als ze hem bijna helemaal lam spuiten top 5 :lol: 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid