Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Pedrosa's blik, op die dashcam view (naar achter gericht, dus op helm piloot als 'ie achter z'n ruitje duikt);.. awesome. :inlove:

 

 

 

Door 't resultaat op Motegi inderdaad kans op de titel als 'ie gewoon maakt dat 'ie nooit meer dan 1 plaats achter Lorenzo eindigt. B.v. Lorenzo telkens 1 en Rossi telkens 2.

= Rossi 343 en Lorenzo 340

 

Als Rossi 1 race wint en Lorenzo is 2e, mag Rossi zelfs op de twee andere races samen tot 3 (samengeteld) plaatsen achter Lorenzo eindigen.

= Rossi 337 en Lorenzo 335

 

Als Rossi één race niet finisht en Lorenzo wint, dan moet Rossi de andere twee races winnen.

= Rossi 333 en Lorenzo 330

 

Als Lorenzo één race niet finisht (en de andere twee wint), dan is Rossi alsnog kampioen als 'ie in de resterende 3 races 5e wordt (of beter).

= Rossi 316 en Lorenzo 315

 

Als beiden géén van de races crashen, en Rossi eindigt 1 keer méér dan 1 plaats achter Lorenzo (b.v. Lorenzo 1 en Rossi 3), dan moet Rossi beter doen dan 2 keer een 2e plaats achter Lorenzo:

= Rossi 339 en Lorenzo 340

 

...

 

Rossi kennende, ziet dat er niet slecht uit.

Ik gun het hen beiden maar ergens zou 't tof zijn om Rossi nog 'es een titel te zien pakken, op zijn leeftijd.

Het komt me voor dat, als de verhoudingen ongeveer ongewijzigd blijven, Lorenzo volgend jaar nog altijd mooie kansen op een titel heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gun het hen beiden maar ergens zou 't tof zijn om Rossi nog 'es een titel te zien pakken, op zijn leeftijd.

Rossi is de GOAT 

 

Hoe hard sta ik niet voor die kerel te juichen als ie nog maar eens zijn weg naar voor aan het werken is het 2de deel van een race  :inlove:

Eigenlijk zou hij dit jaar wereldkampioen moeten worden en dan gewoon stoppen. Hoe epic zou dat zijn :o

Maar aan de andere kant wil je hem ook gewoon zien blijven rijden, altijd fantastisch om hem bezig te zien. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat hij met dit jaar wereldkampioen te worden veel krediet zou krijgen. Kan zonder schaamte nog 2 jaar verder op die manier en nog mooie overwinningen boeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lorenzo en Marquez zijn naar speed toe de snellere.  Maar Rossi draagt die jaren ervaring mee en haalt daar dit jaar maximaal profijt uit!

Mij eender wie wereldkampioen wordt: zolang we maar fantastische racen krijgen op het scherpst van de snee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marquez 't snelst op een ronde? Veel poles haalde 'ie toch nog niet, dit jaar...

De ene fiets is de andere niet, natuurlijk. En de Honda rulet het pak niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startvolgorde voor morgen:

1 Marquez 2 Iannone 3 Lorenzo

4 Pedrosa 5 Crutchlow 6 Vinales

7 Rossi 8 Espargaro 9 Espargaro

En MotoGP.com zet dit mooi in een pdf'je voor ons :) (@@gTa gaat dit leuk vinden)

http://resources.motogp.com/files/results/2015/AUS/MotoGP/Q2/Classification.pdf?v1_49a2bae6

Link naar reactie
Delen op andere sites

BAM, Rossi heeft al meteen serieus werk aan de winkel. :-o

Lorenzo is een goeie starter, maar Marquez ook. Rossi niet altijd.

En Lorenzo en Marquez voeren daar de tabellen aan qua snelste tijden.

Wordt spannend. Cheeren voor Rossi, hopen dat 'ie een mooie inhaalrace kan doen!

 

En wat doet Vinales daar, zeg! Zalig!! Suzuki komt ook weer 'es mee op de 1e 2 rijen :-) Zou zalig zijn mochten er terug 4 constructeurs écht competitief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marquez 't snelst op een ronde? Veel poles haalde 'ie toch nog niet, dit jaar...

De ene fiets is de andere niet, natuurlijk. En de Honda rulet het pak niet meer.

 

Dit is Marquez zijn achtste pole dit jaar tegenover vier voor Lorenzo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marquez 't snelst op een ronde? Veel poles haalde 'ie toch nog niet, dit jaar...

De ene fiets is de andere niet, natuurlijk. En de Honda rulet het pak niet meer.

 

Lorenzo houdt steeds een constant ritme, ik denk dat Marquez op een ronde net iets sneller zal zijn, maar daarom niet over langere afstand. Maar eigenlijk kan je dat nooit weten zolang ze niet op hetzelfde materiaal rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was Lorenzo dit jaar effectief het snelste, zoals hij zelf beweert?

http://www.motorsport.com/motogp/news/analysis-has-lorenzo-really-been-the-fastest-rider-in-2015/

 

 

Marquez 't snelst op een ronde? Veel poles haalde 'ie toch nog niet, dit jaar...

De ene fiets is de andere niet, natuurlijk. En de Honda rulet het pak niet meer.

 

 

Lorenzo houdt steeds een constant ritme, ik denk dat Marquez op een ronde net iets sneller zal zijn, maar daarom niet over langere afstand. Maar eigenlijk kan je dat nooit weten zolang ze niet op hetzelfde materiaal rijden.

 

Check de link die ik deze week poste, geeft een goed beeld/antwoord op jullie vragen :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, I stand corrected! Thx 4 the info. Benieuwd naar de race, morgenvoormiddag. Denk dat ik eerst zelf wat km ga malen. Thermo-ondergoed ligt al klaar. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dankuwel! Lorenzo wint haalt het dus omdat hij vanaf de start het tempo waanzinnig hoog kan leggen. De andere moeten er wat 'inkomen'.

 

Sterkte @@gTa, ik laat mijn fiets op stal staan. Had de laatste keer al koud en het was dan nog een pak warmer als nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs zin in een nachtelijke rit nu. :oops: Is dat "normaal"? :-)  't Vriest niet en 't is droog, so...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs zin in een nachtelijke rit nu. :oops: Is dat "normaal"? :-)  't Vriest niet en 't is droog, so...

 

:lolz: Gewoon er voor gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMGWTFBBQ !!!!!

Beste race ooit?!

Ik begin er zelf niet aan een samenvatting te proberen maken :P

Het was epic vanaf de eerste seconde tot aan de laatste milliseconde net voor de lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid