Jump to content
Sign in to follow this  
Audi S8

2019 Audi e-Tron

Recommended Posts

gTa    16,778
gTa
10 uren geleden, Rabbit zei:

Hiermee zou ik wel goed kunnen leven denk ik:

Kom uit op 76.000 euro. Nog de velgen zwart en we zijn klaar.

image.png.159d6f684aa46301ed8ba9e23c79125c.png

Ik kon je helemaal volgen, tot ik je laatste zin las. :cry:  WHY?!?
Best knap zo, idd (had wel zonder zwart glas gemogen), maar toch geen zwarte wielen? :cry: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
binnenmuisarchitekt    8,906
binnenmuisarchitekt

Ik zou daar ook geen zwarte velgen op leggen. Is perfect zo. 

Ik wil nog altijd dolgraag een E-tron sportback, de Edition one met s-line in het plasma blauw en dat blauwe interieur :inlove:

Zooooooo zot van. 

 

audione.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    16,778
gTa

Als ge daarmee langs den dijk rijdt aan de kust komen alle kindjes naar u toe gelopen, omdat ze denken dat die wapperende vlaggeskes in die (vréselijke!!!!) velgen het teken is dat ze moeten verzamelen.

  • Like 1
  • Funny 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
gTa    16,778
gTa
2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

:noparty:

Ja, zo zien ze er uit als de auto stil staat.

En zo als ge rijdt: :party: 

:D 

  • Funny 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuscani    5,872
tuscani

Ik geef gta gelijk. Een knappe wagen  maar hoe ze hem voorstelden was afgrijselijk. BleekBlauw met grijze  onderkant,  gele remklauwen en dan die waaiervelgen. 

Een evolutie van mijn velgen, in  mijn ogen, qua design. En ik wil ze ook weg. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rabbit    1,344
Rabbit
18 uren geleden, gTa zei:

Ik kon je helemaal volgen, tot ik je laatste zin las. :cry:  WHY?!?
Best knap zo, idd (had wel zonder zwart glas gemogen), maar toch geen zwarte wielen? :cry: 

Ik peis, maar kan t niet zien, dat dat nog goed zou matchen gelijk 😛 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matthi    2,149
Matthi
Op 27/3/2020 om 22:22, Rabbit zei:

Een kennis van me heeft een nieuwe besteld voor 70k na korting. Dan is die aan 95k toch serieus loaded ?

Inderdaad. Nieuwprijs 115k en 55 Advanced.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuscani    5,872
tuscani

vandaag met een eigenaar staan babbelen. Die verschoot toen hij vroeg hoever ik elektrisch kon rijden. (30km) *hij dacht enkel starten en wat wegrijden*.

Was wel wat teleurgesteld precies, want hij moest nu telkens een hotel zoeken met een laadpaal, en waar we stonden moest hij 7u aan de lader. Trage lader dus, want het viel mij al op dat toevalig een andere etron ook steeds opnieuw aan de laadpaal hing nadat hij terug was . 

Kan er niet aan doen maar zijn vrouw gaf mij meer gelijk toen ik sprak dat wij in de week alles elektrisch deden, en voor verdere uitstappen steeds op de diesel konden terugvallen. Ze heeft nog een paar complimenten gegeven dat hij mooi uitgerust was en proper stond. Kwam voor mij over dat ze bij wijze van spreken gerust zou ruilen mocht ik het vragen, wegens niet echt overtuigd van hun koop.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • 3000
      By 3000
      In het topic van @Goesting z'n Stromer merkte ik dat er precies wel plaats is voor een algemeen topic over ebikes.  Kwestie van zijn topic niet vol te zetten met algemene klap over fietsen. 
      Momenteel twijfel ik over de Vanmoof S3. Voor €1998 heeft die echt veel voor z'n geld, en die limiter valt eenvoudig op 32kmh te zetten... 😬 Of zijn er andere fietsen voor max 2500 euro die ik moet overwegen?
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
      The Mercedes-Benz EQS has been spied testing once again on the streets of Germany, this time with less camo than before.
      Notice that the plastic cladding on the hood has been trimmed down and the stickers covering the upper and lower grilles have been cut. The headlights are more visible too, with their incorporated LED DRLs, and the door handles are different and appear to have a pop-out design.
      The fake exhaust pipes are gone and the rear bumper now looks cleaner. There is also less cladding on the tailgate, so the tiny wing is more visible. Last, but definitely not least, the provisional taillights have been replaced with a new set that will bring it closer to some of the automaker’s modern vehicles.
      A challenger to the likes of the Porsche Taycan and Tesla Model S, as well as the upcoming Audi e-tron GT and BMW i7, the EQS will be built on the MEA platform and should be offered from launch with a dual-motor setup. The base model is understood to pack over 400 HP, and the range might be topped by a very potent version, which could partly be the work of AMG, with nearly 600 HP.
      Daimler’s head honcho, Ola Kallenius, has recently confirmed the range of the electric flagship sedan, which will stand at over 435 miles (700 km) on a single charge, in the WLTP cycle. Mind you, this will be in the range-topping non-AMG variant of the car, but even the base model is believed to achieve over 310 miles (500 km).






    • Phil
      By Phil
      Officieel: BMW iX3, eindelijk volledig elektrisch (2020)
      14/07/2020   Na veel teasers en gelekte beelden heeft BMW het doek van zijn volledig elektrische X3 gehaald. Die krijgt de naam iX3, gebruikt een batterij met capaciteit van 80 kWh en een elektromotor van 286 pk.   In 2013 bracht BMW met de i3 al een volledig elektrisch model op de markt, in autojaren nog lang voor er sprake was van strenge uitstootnormen in 2020. Opmerkelijk genoeg is deze iX3 nog maar het tweede volledig elektrische model. Hoewel er binnenkort nog enkele aankomen, zoals de i4, concentreerden de Beiers zich de afgelopen jaren vooral op plug-inhybrides.
        WLTP-cijfers
      Deze iX3 is dus de eerste volledig elektrische SUV van BMW, enkele jaren nadat zijn grootste concurrenten bij Audi en Mercedes al met de E-Tron en de EQC op de proppen kwamen. De BMW iX3 gebruikt een gelijkaardige batterijcapaciteit als die van de EQC (80 kWh) en een kleinere dan die van de E-Tron (95 kWh). De Beier zegt verder te geraken op een volle batterij. De iX3 geeft 460 WLTP-kilometers op, de E-Tron 436 kilometer en de EQC 417 kilometer, al moet je dat in de praktijk natuurlijk met een korrel zout nemen.
      BMW werkte de batterij in de vloer in. Dat voegt flink 500 kilogram toe aan het gewicht en daardoor wordt de kofferruimte nipt kleiner: van 550 naar 510 liter, en van 1.600 naar 1.560 liter met de achterbank neergeklapt. De elektromotor waaraan de batterij gekoppeld is, is 286 pk en 400 Nm sterk, en moet de iX3 in 6,8 seconden naar 100 km/u stuwen. Bij 180 km/u houdt hij het voor bekeken. Slepen kan overigens ook, tot 750 kilogram.
      Opladen doe je al rijdend met verschillende gradaties van energierecuperatie, en stilstaand aan een snellader tot 150 kW. Op die manier moet je tot 80 procent van het batterijniveau kunnen bijladen in 34 minuten. Eenfasig laden gebeurt aan 7,4 kW, driefasig aan 11 kW. In dat laatste geval is de batterij in 7,5 uur volledig volgeladen.
      Herkenningspunten
      Visueel herken je deze BMW iX3 meteen aan zijn gewijzigde radiatorrooster, terwijl hij nog enkele specifieke details in de bumpers krijgt. Opmerken laat hij zich helemaal met de specifieke aerodynamische velgen en de felblauwe accenten. Het radiatorrooster is weliswaar niet helemaal toegewerkt: het laat toch nog een luchtstroom door die bepaalde onderdelen van de aandrijflijn toch nog van koeling voorziet. Binnenin wijzen blauwe accenten, specifieke logo’s, en lichtjes andere displays op het verschil met de gewone X3.
      Het zwaartepunt van deze iX3 komt door de batterij zo’n 7,5 centimeter lager te liggen. Adaptieve dempers zijn standaard, adaptieve M-dempers kunnen later als een over-the-air-update worden bijbesteld. Opmerkelijk: BMW werkte als optie ook een rijgeluid uit, dat zowel binnenin als buiten de auto te horen is.
      Prijs
      De BMW iX3 gaat later dit jaar in productie. Niet in Spartanburg, zoals de gewone X3, maar in China. De standaarduitvoering heet “Inspiring” en krijgt navigatie mee, Apple CarPlay, airco met drie zones, een automatische achterklep enzovoort. De uitvoering “Impressive” voegt er 20-duimsvelgen, sportzetels, een Harman Kardon-installatie, een head-updisplay en uitgebreide parkeerhulp aan toe. Bij ons krijgt de BMW iX3 een prijskaartje mee van 69.950 euro.
       
      Bron: Autofans
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
      Spy photos of the BMW i7, the brand’s electric 7 Series, aren’t new. Images of the all-electric sedan emerged late last year, but at the time, it wore the body of the current 7 Series. That’s no longer the case. New spy photos show the BMW i7 covered in camouflage trying to hide its unique design, though there are some things the automaker can’t hide.
      While we expect the i7 to share its look with the upcoming 7 Series update, it appears it’ll have some unique styling features. The front end is a bit more shark nosed than before with the headlights looking to sit lower on the face than before; however, they may not be production units or they’re part of BMW’s camouflage. We can also spot a new design for the door handles.
      One thing BMW couldn’t hide well were the multiple cameras on the outside of the car, which could hint at the model’s potential to offer partially self-driving technologies. BMW would be following other luxury automakers that are increasingly focusing on infusing such technology into their top models. There appears to be a camera just above the grille, one in the shark fin antenna, and one on each front fender. There are also seems to be sensors along the car’s side sills, too.
      Rumors persist that the new i7 will be the model’s most potent offering. Powertrain details remain corralled in the Speculation category. However, it could offer as much as 650 horsepower (484 kilowatts) or more, supplanting the M760i with its twin-turbo 6.6-liter V12 engine as the car’s most potent option. Allegedly, the car’s battery pack could offer up to 400 miles (644 kilometers of range). BMW likely won’t confirm these details anytime soon as we don’t expect the i7 to arrive until 2022.
      Source: Carpix




       





       
    • tuscani
      By tuscani
      https://www.polestar.com/nl-be/polestar-2/configurator/534EDPI1E00072800RF8000_00000001150__1150#summary
      Aangezien er een configurator bestaat en je kan bestellen (levering 2020) mag er een topic bij nieuwe wagens vermoed ik?
      2 elektromotoren (achter- en vooras), Vermogen 300 kW / 408 pk, Koppel 660 Nm
      Bereik doel: 500 km (WLTP)
      Batterijen: 78 kWh in 27 modules
      0 tot 100 Kilometer per uur : 4,7 sec
      prijs begint vanaf 59000€

       

       

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions