gewoon ik 8.377 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Opel-peugot-citroen-ford-renault zitten toch grotendeels in dezelfde vijver te vissen? Met opel en ford mss wst merktrouwere klanten (of omwille van de personeelskorting). Maar als je kijkt naar mensen die iets nieuws willen, niet te duur en betrouwbaar, dan vergelijken ze toch vooral die merken? Ik denk dat hyundai en kia hun vooral pijn gedaan hebben en nu het zwakke aanbod van stellantis en het feit dat die koreanen geen onbekenden meer zijn. Quote
Joske 923 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Ford? Die zijn toch helemaal uitgehold? Voor de rest... Vind iemand het gek? Als ge ziet welk prijskaartje een Corsa of 208 tegenwoordig dragen, wie kan dat als gewoon werkende mens nog op hoesten? Quote
gewoon ik 8.377 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 De zeeuwen komen behoorlijk ambetant dat er sprake is van een wegenvignet. Ze vinden het onfair om te betalen voor wegen waar ze op rijden. Ik heb het al eens gezegd, zet een slagboom aan de antwerpse ring en laat die hollanders 10 euro betalen als ze errond willen rijden en er rijdt 1/3e minder autos rond op die ring. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 (aangepast) 2 uren geleden, Joske zei: Ford? Die zijn toch helemaal uitgehold? Voor de rest... Vind iemand het gek? Als ge ziet welk prijskaartje een Corsa of 208 tegenwoordig dragen, wie kan dat als gewoon werkende mens nog op hoesten? Er zijn +6 miljoen wagens in België. Daarvan zijn er 4,7 miljoen prive. De laatste tien jaar groeit het wagenpark gemiddeld 0,98%, en de laatste twee jaren - waarin wagens door corona, energiecrisis en inflatie duurder zijn geworden - is die groei zelf significant hoger. De prijs is dusver niet zozeer het probleem. (Met 4000 euro bruto als gemiddeld inkomen doen we het dan ook niet slecht) 4 oktober 2024 aangepast door Tjeu Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 2 uren geleden, gewoon ik zei: De zeeuwen komen behoorlijk ambetant dat er sprake is van een wegenvignet. Ze vinden het onfair om te betalen voor wegen waar ze op rijden. Ik heb het al eens gezegd, zet een slagboom aan de antwerpse ring en laat die hollanders 10 euro betalen als ze errond willen rijden en er rijdt 1/3e minder autos rond op die ring. Zou me verbazen dat het er echt komt. Heeft in verleden al meerdere keren op tafel gelegen, maar ze hebben het juridisch nooit rond gekregen. Zie nog niet waarom het nu wel zou lukken... We zien wel ... Quote
gewoon ik 8.377 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 10 minuten geleden, Tjeu zei: Zou me verbazen dat het er echt komt. Heeft in verleden al meerdere keren op tafel gelegen, maar ze hebben het juridisch nooit rond gekregen. Zie nog niet waarom het nu wel zou lukken... We zien wel ... Toen waren ze ook aan het klagen dat zij zouden moeten bijdragen. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 12 minuten geleden, dragonfly zei: Had het er pas over met iemand die daar woont. Afgelopen dagen reed iedereen naar het noorden van Tampa. Tampa zelf krijgt ge niet ontruimd. Verkeerscamera's staan hier online : https://fl511.com/cctv?start=0&length=10&order[i]=1&order[dir]=asc Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 50 minuten geleden, dragonfly zei: Daar stonden gewoon mensen Quote
tuscani 11.813 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 Op 4/10/2024 om 22:58, Tjeu zei: Zou me verbazen dat het er echt komt. Heeft in verleden al meerdere keren op tafel gelegen, maar ze hebben het juridisch nooit rond gekregen. Zie nog niet waarom het nu wel zou lukken... We zien wel ... Waarom zou dat juridisch niet rond geraken? Zwitserland bv heeft toch ook een vignet? Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 1 uur terug, dragonfly zei: Ben benieuwd. Mijn bazen zijn zaterdag naar onze vestiging in Sebring gevlogen en zitten daar nu. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 21 minuten geleden, tuscani zei: Waarom zou dat juridisch niet rond geraken? Zwitserland bv heeft toch ook een vignet? Stond artikel over in de tijd, als ik er nog eens aan denk zoek ik het op. Quote
Krikkie 9.877 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 29 minuten geleden, GTX zei: Daar stonden gewoon mensen Nu staan er twee zotte trienen interessant te doen Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 9 oktober 2024 Geplaatst: 9 oktober 2024 Het is iets Europees, waarbij een vignet niet kan worden gecompenseerd door een lagere verkeersbelasting ofzo Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 29 oktober 2024 Geplaatst: 29 oktober 2024 Nou nou... https://www.drive.com.au/news/porsche-backflips-to-give-electric-cars-petrol-engines-report/ Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 november 2024 Auteur Geplaatst: 13 november 2024 Deze mag gerust publiek als mening: Waar halen die achterlijke idioten het idee dat deze diefstal zinloos is? Het is een verbetering van onze welvaart, het terugdringen van repressieve/dictatoriale bewindvoering EN het maakt tijd vrij van de flikken om zich bezig te houden met de dingen waarvoor ze betaald worden: criminaliteit oplossen! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/13/mobiele-flitscamera-gestolen-in-aalst/ Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 13 november 2024 Geplaatst: 13 november 2024 3 uren geleden, The Swede zei: Deze mag gerust publiek als mening: Waar halen die achterlijke idioten het idee dat deze diefstal zinloos is? Het is een verbetering van onze welvaart, het terugdringen van repressieve/dictatoriale bewindvoering EN het maakt tijd vrij van de flikken om zich bezig te houden met de dingen waarvoor ze betaald worden: criminaliteit oplossen! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/13/mobiele-flitscamera-gestolen-in-aalst/ En als ze sneller gestolen kunnen worden dan aangekocht, zitten ze wel in de miserie! Vreemd artikel wel, is toch letterlijk zich van kromme haas gebaren? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 15 november 2024 Auteur Geplaatst: 15 november 2024 Ik blijf het grappig vinden. Ik zou hem alleen niet in de Dender gooien… … maar hem gewoon achter de garage van één of ander ergerlijk forumlid gaan zetten. Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 15 november 2024 Geplaatst: 15 november 2024 Straf verhaal. Perfecte man-cave uitbreiding 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 16 november 2024 Auteur Geplaatst: 16 november 2024 Dus aan de éne kan zoekt men zo veel mogelijk idiote drakonische regels om rijden zo moeilijk mogelijk te maken voor liefhebbers, maar dan brengt men dergelijke belachelijke regels uit? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/15/nieuwe-keuringsregels-voor-autobanden-roepen-vragen-op/ Waar zit de logica?? Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 2 uren geleden, The Swede zei: Waar zit de logica?? Gaat zelden samen met een "politieke beslissing"... Quote
Jochen 6.090 Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 Het is thans geen 1 april... Quote
3000 1.084 Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 4 uren geleden, The Swede zei: Dus aan de éne kan zoekt men zo veel mogelijk idiote drakonische regels om rijden zo moeilijk mogelijk te maken voor liefhebbers, maar dan brengt men dergelijke belachelijke regels uit? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/15/nieuwe-keuringsregels-voor-autobanden-roepen-vragen-op/ Waar zit de logica?? En wat is dat van die snelheidsindex? Mag ik geen Pilot Sport 5 op m'n auto hebben omdat de snelheidsindex boven de 160 kmh is? Quote
Jochen 6.090 Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 Je mag zoals bij winterbanden een lagere snelheidsindex monteren dan je auto kan halen maar ze plakken dan een stickertje op je dashboard. Quote
3000 1.084 Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 (aangepast) Ja, ik vind het net hier in een artikel van De Morgen https://www.demorgen.be/snelnieuws/nieuwe-regels-bij-autokeuring-strengere-controle-op-versleten-banden-en-maximale-snelheid-vanaf-1-december~b82019279/ Quote Vandaag moet de snelheidsindex van de banden altijd gelijk zijn aan de maximale snelheid van het voertuig, die vermeld staat op het gelijkvormigheidsattest. In de toekomst moet er dan een waarschuwingslabel op het dashboard aangebracht worden als de snelheidsindex van de banden lager is dan de maximumsnelheid van het voertuig. 16 november 2024 aangepast door 3000 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.