Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

Intussen een paar oudere Fireblades bekeken, op foto altijd wel ok helaas irl veel rommel. Goesting is dus door.

Ga dus kijken naar een FZ8, Z900, Z750 of CB1000R. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Niko80 zei:

Intussen een paar oudere Fireblades bekeken, op foto altijd wel ok helaas irl veel rommel. Goesting is dus door.

Ga dus kijken naar een FZ8, Z900, Z750 of CB1000R. 

Wat is jouw budget?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Niko80 zei:

Tgoh, ik probeer rond de 5k€ te blijven.

Z900 zal dan niet lukken vrees ik, draaien nog +7k 🙂

Kga enkele dingen posten die ik tegenkom binnen budget, wat andere dingen dan waar je initieel naar op zoek bent 🙂

Kawasaki ZX7-R '96

€ 3.450,00

https://link.2dehands.be/m1821040618?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Kawasaki ZX12-R 2001, yoshimura, spec. rem-schakelset, 1j g

€ 3.990,00

https://link.2dehands.be/m1838685405?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Zeer mooie xjr1200 sp Retro bike

€ 5.450,00

https://link.2dehands.be/m1715677222?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een Tuono geen optie? Sportief, maar geen buikschuiver. Karakter, maar toch betrouwbaar. Relatief uniek, maar toch geen exoot. 

Er staan er meestal niet veel te koop, maar ze gaan wel binnen budget over de toonbank. En qua rijden toch andere categorie dan een fz8 of z800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, GTX zei:

Z900 zal dan niet lukken vrees ik, draaien nog +7k 🙂

Kga enkele dingen posten die ik tegenkom binnen budget, wat andere dingen dan waar je initieel naar op zoek bent 🙂

Kawasaki ZX7-R '96

€ 3.450,00

https://link.2dehands.be/m1821040618?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Kawasaki ZX12-R 2001, yoshimura, spec. rem-schakelset, 1j g

€ 3.990,00

https://link.2dehands.be/m1838685405?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Zeer mooie xjr1200 sp Retro bike

€ 5.450,00

https://link.2dehands.be/m1715677222?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

 

Die zx7R staat al in mijn favorieten, is een moto die ik ook al lang eens wil gehad hebben. Heb altijd gehoord dat die dingen zwaar zijn en log rijden. Iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Niko80 zei:

Moet wel iets zijn waar mijn dochter mee op kan.

Daar wil je je dochter niet op zetten. Dan kijk je beter naar gsx1400, bandit 1200, zr1100/1200/1300 (?), X11, xjr1300 bij de dikke naked bikes (mag ook model zijn met kleiner blok) of bij de 'racers' zzr, Hayabusa, black Bird, k1x00s, vfr1200,...

 

Ik weet niet waarom, we kennen elkaar immers niet, maar jij lijkt me echt een bandit 1200 persoon. Wss door de vele personalisering mogelijkheden die er voor die moto zijn. Is een goede moto, maar mits andere vering, uitlaat, afstelling, remmen,... Kan je daar nog veel meer van maken, zonder dat het een arm en een been kost.

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tjeu zei:

Daar wil je je dochter niet op zetten. Dan kijk je beter naar gsx1400, bandit 1200, zr1100/1200/1300 (?), X11, xjr1300 bij de dikke naked bikes (mag ook model zijn met kleiner blok) of bij de 'racers' zzr, Hayabusa, black Bird, k1x00s, vfr1200,...

 

Ik weet niet waarom, we kennen elkaar immers niet, maar jij lijkt me echt een bandit 1200 persoon. Wss door de vele personalisering mogelijkheden die er voor die moto zijn. Is een goede moto, maar mits andere vering, uitlaat, afstelling, remmen,... Kan je daar nog veel meer van maken, zonder dat het een arm en een been kost.

Kan ik beamen.. Bandit 1200/1250 zijn zalige koppelrijke moto´s. Ik heb er 3 gehad. Soms kriebelt het om er terug eentje te kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/6/2022 om 19:27, Niko80 zei:

Deze vond ik wel al tof.

 

amaai ik ben +-10 jaar geleden naar een kwasi nieuwe gaan kijken en die stond toen rond de 8k. Veel zakken doen ze precies niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Ice_Ken zei:

amaai ik ben +-10 jaar geleden naar een kwasi nieuwe gaan kijken en die stond toen rond de 8k. Veel zakken doen ze precies niet.

Niks zakt tegenwoordig precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het hier of ergens anders dat ik het hoorde maar de motormarkt is volledig stilgevallen.. sinds twee maand blijft alles wat staan tenzij laag geprijsd. 

En het klopt wel wat als ik zo rondkijk. 

Speciale gevallen of bijna nieuwe moto's die direct beschikbaar zijn gaan nog vlot weg maar de rest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, GTX zei:

Was het hier of ergens anders dat ik het hoorde maar de motormarkt is volledig stilgevallen.. sinds twee maand blijft alles wat staan tenzij laag geprijsd. 

En het klopt wel wat als ik zo rondkijk. 

Speciale gevallen of bijna nieuwe moto's die direct beschikbaar zijn gaan nog vlot weg maar de rest..

Ik heb dat alleszins gezegd in het topic van de Cayman 2.7 die te koop stond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, GTX zei:

Was het hier of ergens anders dat ik het hoorde maar de motormarkt is volledig stilgevallen.. sinds twee maand blijft alles wat staan tenzij laag geprijsd. 

En het klopt wel wat als ik zo rondkijk. 

Speciale gevallen of bijna nieuwe moto's die direct beschikbaar zijn gaan nog vlot weg maar de rest..

Aan wat zou dat liggen? Het is nochtans motoseizoen. 

Brandstofprijzen? Is het een te dure hobby geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, M3 is the best zei:

Aan wat zou dat liggen? Het is nochtans motoseizoen. 

Brandstofprijzen? Is het een te dure hobby geworden?

minder instroom van de jeugd omdat er weinig geld overschiet voor zulke zaken en gebrek aan interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de prijzen van tweedehands gewoon te belachelijk voor woorden zijn geworden. En als je nu een moto koopt is qua inschrijving alles maar pas in orde begin juli. Dat is nog een dikke twee maand en het seizoen is voor de meeste al afgelopen. Zoiets speelt ook mee natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, M3 is the best zei:

Aan wat zou dat liggen? Het is nochtans motoseizoen. 

Brandstofprijzen? Is het een te dure hobby geworden?

Inflatie en stijging van energie, voedsel en brandstofprijzen. Ik schreef het in het nieuwstopic. Het scheelt voor ons een kleine 400 euro per maand tov vroeger. Voor velen is dat verschil te veel en dan zijn de hobby's het eerste waar in geknipt wordt.

Daarnaast kan er ook geen perspectief geboden worden. Waar het voor velen eerst als iets tijdelijk aanzien werd, beginnen we nu met zijn allen te voelen dat dit nog een hele tijd kan duren... 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/6/2022 om 02:03, GTX zei:

Denk dat de prijzen van tweedehands gewoon te belachelijk voor woorden zijn geworden. En als je nu een moto koopt is qua inschrijving alles maar pas in orde begin juli. Dat is nog een dikke twee maand en het seizoen is voor de meeste al afgelopen. Zoiets speelt ook mee natuurlijk.

Tegenwoordig duurt het inderdaad een stuk langer eer een nummerplaat door het papieren traject geraakt.  Twee weken of meer is eerder regel dan uitzondering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Tegenwoordig duurt het inderdaad een stuk langer eer een nummerplaat door het papieren traject geraakt.  Twee weken of meer is eerder regel dan uitzondering.

Guzzi inschrijven was: papieren op donderdag in de bus van DIV en maandag stond de postbode hier. Was eind januari, dus toen ging dat best vlot

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid