Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tjeu zei:

Verdorie, ik wil die gewoon zelf :inlove: 

Als ik nie bezig was met mijne zwemvijver aan te leggen had ik mijzelf ook aan de ketting moeten leggen om niet naar Brusel te rijden om te gaan kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ninja:

I'm in love.

I struck gold. (Hoop ik, blijft een Italiaan dus voorzichtig blijven :D )

Impulsaankopen zonder te testrijden 🥰

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 2
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gTa zei:

:ninja:

I'm in love.

I struck gold. (Hoop ik, blijft een Italiaan dus voorzichtig blijven :D )

Impulsaankopen zonder te testrijden 🥰

Whiiiiiiii!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet kunnen rijden ermee (had veel te weinig tijd) dus ik heb een princieps-yes gegeven op voorwaarde van een testrit die naar behoren verloopt.
De man is vanaf morgen enkele dagen in 't buitenland dus er kan sowieso niks tot ergens na dit weekend. Ik heb ook bijzonder weinig tijd, tbh.

Peet is de max. Wat een gepassioneerde motard, dadde! ❤️ Italiaanse roots, rijdt enkel Italiaantjes. Had nog Guzzi's staan (een Norge zoals die van jou ongeveer, oa).

We hadden meteen een enorme klik, toen ik bij z'n zaak aankwam met de K13R begon hij meteen honderduit vragen stellen over hoe/waarom die moto; dat het ding verhalen heeft, een geschiedenis, charmeerde hem enorm. Binnen, voor de Griso, heb ik uiteindelijk onze babbel moeten afbreken want ik moest dringend door. Hij houdt iig 2 andere geïnteresseerden af (ene uit Frankrijk, eentje uit Nederland) tot ik ga testrijden.

De moto heeft een geschiedenis, en wat voor één. ❤️  Alle verhalen te gepaste tijde in een topic, áls alles hierna nog goed gaat. (Normaal gezien wel.)

Om maar te zeggen waar die moto "leeft":

 

2022-11-16 15.28.55.jpg

2022-11-16 15.20.32.jpg

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/11/2022 om 17:26, gTa zei:

Ik heb nog niet kunnen rijden ermee (had veel te weinig tijd) dus ik heb een princieps-yes gegeven op voorwaarde van een testrit die naar behoren verloopt.
De man is vanaf morgen enkele dagen in 't buitenland dus er kan sowieso niks tot ergens na dit weekend. Ik heb ook bijzonder weinig tijd, tbh.

Peet is de max. Wat een gepassioneerde motard, dadde! ❤️ Italiaanse roots, rijdt enkel Italiaantjes. Had nog Guzzi's staan (een Norge zoals die van jou ongeveer, oa).

We hadden meteen een enorme klik, toen ik bij z'n zaak aankwam met de K13R begon hij meteen honderduit vragen stellen over hoe/waarom die moto; dat het ding verhalen heeft, een geschiedenis, charmeerde hem enorm. Binnen, voor de Griso, heb ik uiteindelijk onze babbel moeten afbreken want ik moest dringend door. Hij houdt iig 2 andere geïnteresseerden af (ene uit Frankrijk, eentje uit Nederland) tot ik ga testrijden.

De moto heeft een geschiedenis, en wat voor één. ❤️  Alle verhalen te gepaste tijde in een topic, áls alles hierna nog goed gaat. (Normaal gezien wel.)

Om maar te zeggen waar die moto "leeft":

 

2022-11-16 15.28.55.jpg

2022-11-16 15.20.32.jpg

Ik kan zelf de testrit niet afwachten (ziet er niet naar uit dat dat erg snel zal gebeuren) én de verkoper werd overstelpt door aanvragen.
Heb dus toegezegd zonder vwdn en een voorschot overgeschreven. ❤️  She's mine! :party:

Ben al hop-ups aan 't shoppen. :rolleyes: :fp: :lolz: :ninja:

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, gTa zei:

Ik kan zelf de testrit niet afwachten (ziet er niet naar uit dat dat erg snel zal gebeuren) én de verkoper werd overstelpt door aanvragen.
Heb dus toegezegd zonder vwdn en een voorschot overgeschreven. ❤️  She's mine! :party:

Ben al hop-ups aan 't shoppen. :rolleyes: :fp: :lolz: :ninja:

Megawijs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alvast een open luchtfilterhuis héél warm aanbevelen. Die intake sound is gewoon hallucinant. En het is vooral als rijder zelf dat je een extra krijgt, voor omstaanders scheelt dat amper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Tjeu zei:

Ik kan je alvast een open luchtfilterhuis héél warm aanbevelen. Die intake sound is gewoon hallucinant. En het is vooral als rijder zelf dat je een extra krijgt, voor omstaanders scheelt dat amper. 

200% geïnteresseerd !!

Links of tips naar info erover?

46 minuten geleden, Tjeu zei:

oja en een sterkere (gel)batterij, moest het er nog eentje zijn van het standaard type

Als er geen beletsel voor is (sommige moto's verdragen die niet zo goed), steek ik quasi onmiddellijk een Li-Ion dingetje. Op mijn K13R heel tevreden van.

Ga wel het gemonteerde diefstalalarm moeten uitschakelen (beter nog: laten demonteren). Dat zijn stroomvreters en killers voor batterijen.

Deze Guzzi is trouwens als z'n hele leven onderhouden bij VRA hier om de hoek - hoe nice!! (Denk zelfs dat zij hem nieuw verkocht hebben.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

207062062_WhatsAppImage2022-11-25at13_45_55.thumb.jpeg.5d0bde4fc8545a0f908a993fdaaf38f9.jpeg

Eerste km hartje Brussel waren een beproeving: moto die 'k niet ken  en superdruk verkeer.

Wat een ding, zo anders dan mijn K13R. Ooh, dat gaan 2 machtige zusjes worden. ❤️ 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, DDke zei:

Gefeliciteerd ! Ik ben fan!

Tipje: tanken bij Total, gratis pechverhelping 😉✌️

Kijk, dat is gewoon de beste tip. Per 8l is dat 3 weken. 

Aangezien het een Italiaan is: voor elke rit 8l gaan tanken :D Met wat geluk raak je dan ook een kilometer of 65 verder voor je weer kan tanken:lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

207062062_WhatsAppImage2022-11-25at13_45_55.thumb.jpeg.5d0bde4fc8545a0f908a993fdaaf38f9.jpeg

Eerste km hartje Brussel waren een beproeving: moto die 'k niet ken  en superdruk verkeer.

Wat een ding, zo anders dan mijn K13R. Ooh, dat gaan 2 machtige zusjes worden. ❤️ 

Cool! Outfit en helm vind ik er ook zeer goed bij

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid