Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, msxx zei:

De sound vond ik nog meer dan ok!

Leuk middengebied ook, best een aangename motor. Maar net wat te weinig 'oemph'. Serieus overwogen maar toen uiteindelijk voor een Aprilia Futura gegaan.

Voor mij meer dan genoeg oemph. Zelf een Deauville vind ik ondertussen snel genoeg. De tijden dat het allemaal niet snel genoeg kon liggen achter mij. Met een derde dochterje op komst rij ik wel anders. Nu is er vooral de voorliefde voor goede techniek aan lagere snelheden. Vooral alles tussen de 30 en de 70. De snellere gymkhana zowat, beetje zoals dit:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, msxx zei:

had ik op de KTM, maar van ander merk. Werkte voor geen meter. Of te veel, of te weinig. Ging ook niet goed op de KTM, je had nergens een stuk waar de ketting en achterbrug mooi uitgelijnd waren en dicht genoeg bij elkaar liepen. 

Nu, het blijft iets persoonlijks. Maar als je kijkt hoeveel ketting motoren je op regendagen naar Brussel ziet rijden, dan ben ik zeker niet alleen die er zo over denkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tjeu zei:

had ik op de KTM, maar van ander merk. Werkte voor geen meter. Of te veel, of te weinig. Ging ook niet goed op de KTM, je had nergens een stuk waar de ketting en achterbrug mooi uitgelijnd waren en dicht genoeg bij elkaar liepen. 

Nu, het blijft iets persoonlijks. Maar als je kijkt hoeveel ketting motoren je op regendagen naar Brussel ziet rijden, dan ben ik zeker niet alleen die er zo over denkt. 

Ik beweer ook niets anders :) 

Snap het volledig voor woonwerk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag na een wandeling met de madam de parking opgereden van BMC Assenede en gewezen naar een Speed Twin in de etalage. Daarna gevraagd wat ze er van vindt.

Ze zei gewoon niks :D

Eerder zei ze al dat als ik een moto koop ze elke keer de banden gaat platsteken met een heel groot mes.

Dus nu is de vraag: wat kost een garagebox? :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat soort kraam koop je toch enkel om naar het terras te rijden in de zomer, niet om Ardennenritjes mee te doen, dus dan maakt dat niet uit. 😛

Niet helemaal akkoord. Ik vergelijk dit eerder met iets als een oldtimer in auto termen. Daar ga je in de zomer ook wat plezierritjes mee doen, al dan niet naar de Ardennen. Dat hoeft daarom niet per se de scherpst sturende wagen te zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, PJH zei:

Zaterdag na een wandeling met de madam de parking opgereden van BMC Assenede en gewezen naar een Speed Twin in de etalage. Daarna gevraagd wat ze er van vindt.

Ze zei gewoon niks :D

Eerder zei ze al dat als ik een moto koop ze elke keer de banden gaat platsteken met een heel groot mes.

Dus nu is de vraag: wat kost een garagebox? :D

Kameraad huurt er eentje aan 90/maand. Onderdeel van een appartementencomplex dus enkel bewoners/garageboxhouders hebben toegang. Wel in Puurs maar dat zal in jouw buurt ook wel gelijkaardig zijn qua prijs.

En anders jouw vriendin op opleiding laten komen bij mijn vriendin. Die was ook eerst helemaal tegen en nu koopt zij motoboekjes voor mij 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, GTX zei:

En anders jouw vriendin op opleiding laten komen bij mijn vriendin. Die was ook eerst helemaal tegen en nu koopt zij motoboekjes voor mij 😛

Komt wel goed dus, want de E30 vond ze eerst een "oude peten bak" als ik er mee toekwam, en de Exige was lawaaierig en te klein. Als ze nu mag kiezen rijden we met de Exige, daarna de E30 en pas dan de Benz.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, PJH zei:

Komt wel goed dus, want de E30 vond ze eerst een "oude peten bak" als ik er mee toekwam, en de Exige was lawaaierig en te klein. Als ze nu mag kiezen rijden we met de Exige, daarna de E30 en pas dan de Benz.

Benz? Wat heb ik gemist? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PJH zei:

Firma ketel, een C klasse.

Zee-klasse in de volksmond, gezien de ophanging.

komkom, je hebt nog meegedeind in desje. Die ophanging zal dan wel meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, PJH zei:

Zaterdag na een wandeling met de madam de parking opgereden van BMC Assenede en gewezen naar een Speed Twin in de etalage. Daarna gevraagd wat ze er van vindt.

Ze zei gewoon niks :D

Eerder zei ze al dat als ik een moto koop ze elke keer de banden gaat platsteken met een heel groot mes.

Dus nu is de vraag: wat kost een garagebox? :D

Moet ik ze keer een dagske "masseren"? (Let op de aanhalingstekens, 't gaat dus over het psychologisch prepareren van 'r voor jouw motorplannen.) Dat zou gene corvée zijn, maar zelfs met plezier gedaan! ❤️  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, GTX zei:

En anders jouw vriendin op opleiding laten komen bij mijn vriendin. Die was ook eerst helemaal tegen en nu koopt zij motoboekjes voor mij 😛

Godver GTX ge schiet onder mijn duiven. :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Moet ik ze keer een dagske "masseren"? (Let op de aanhalingstekens, 't gaat dus over het psychologisch prepareren van 'r voor jouw motorplannen.) Dat zou gene corvée zijn, maar zelfs met plezier gedaan! ❤️  :D 

“Ge moet daar allemaal geen schrik van hebben, het ergste wat kan gebeuren is dat ie 14 dagen alleen op weg is om Oekraïne en Albanië te doorkruisen”. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

“Ge moet daar allemaal geen schrik van hebben, het ergste wat kan gebeuren is dat ie 14 dagen alleen op weg is om Oekraïne en Albanië te doorkruisen”. :D 

Ge vergeet wel even dat er bij PJH een extra complexiteit bij komt kijken. Da's ne végétarien hé, dus alstem met de moto gaat rijden, gaat 'm wel eens wat vliegen happen. Ik ga dus zijn madam (zijn madam ❤️ ) ook moeten prepareren op 't feit dattem af en toe weer keer vlees gaat eten. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je 't beter verkoopt als "als hij verlamt is kan hij enkel nog smoothies drinken van allerlei gezonde shit"

Link naar reactie
Delen op andere sites

al jaren goesting in dit;

2004 Aprilia RSV Mille R: pics, specs and information - onlymotorbikes.com

jeugddroom

Er was ook nog een full carbon versie toen ze met Ducati R-versies wouden concureren

Aprilia Nera (2004): Future Investment

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PJH zei:

Ik denk dat je 't beter verkoopt als "als hij verlamt is kan hij enkel nog smoothies drinken van allerlei gezonde shit"

Ben je slimmer als je dt-fouten maakt? | Radio 1

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry @PJH ik wou 'm wat kleiner maken maar 't lukt me niet. :D 

Is ze gezonde smoothie fan dan?
Omdat het jouw madam betreft, ga ik dat door de vingers zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, eigenlijk niet. Ze eet graag frieten, croque's, pannenkoeken, ijsjes, .... allemaal vettigen boel. Helaas moet ik mee-eten en heb ik niet het metabolisme van dat kind. Result: Light isn't right :D Dus nu wil ze dat ik dat soort brol in mijn bek giet (alsof dat gaat helpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeugddroom

 

S4Rs-7.jpg

S4rs, voor de enkelvoudige achterbrug , de gouden ohlins en alle extra koeling. Zo dik/vet/baf:inlove:

Of een s1000s 

Met de optionele kuipspiegels.

2007_ducati_sport_1000s_15555961809f9876

Ik ben een caferacer, ook al drink ik niet.  Gewoon een goede gintonic op het terras  en dan die kunstwerken zitten bewonderen.  

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

Jeugddroom

 

S4Rs-7.jpg

S4rs, voor de enkelvoudige achterbrug , de gouden ohlins en alle extra koeling. Zo dik/vet/baf:inlove:

Of een s1000s 

Met de optionele kuipspiegels.

2007_ducati_sport_1000s_15555961809f9876

Ik ben een caferacer, ook al drink ik niet.  Gewoon een goede gintonic op het terras  en dan die kunstwerken zitten bewonderen.  

Moet je mee oplettend, das dodelijk. Ik ben bezorgd om jou.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid