Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

32 minutes ago, ICM said:

@Monterey Jack

Mijn rode 748S te koop gezet deze namiddag. Daarnet is een kerel komen kijken en heeft hem gekocht.

Geld staat al op rekening met een instant overschrijving. Komt hem morgen ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, ICM said:

@Monterey Jack

Mijn rode 748S te koop gezet deze namiddag. Daarnet is een kerel komen kijken en heeft hem gekocht.

Verdorie, kans gemist! Proficiat ook wel 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, GTX said:

916 dan maar! :D

Het is crisis. Verder dan dit raak ik niet 

2023059c.jpg

 

2 hours ago, ICM said:

Ene in Senna kleuren kopen? 😛

20150820-2002-ducati-748s-senna-right-730x411.jpg

:lolz: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn s1000r te koop gezet, ik ga zien voor een tuono of een streetfighter. Voor de zekerheid ga ik met alles eens proberen te rijden, ook eens zien of bmw de nieuwe s1000r al heeft, mss verrast die alsnog.

APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY (2020) Teasdale Motorcycles

Le Streetfighter Ducati V4 dans le détail: Jekyll et Hyde - Actu Moto

BMW S 1000 R 2021 Euro5 : cure de jouvence !

RSV4 zie ik ook nog zitten maar ik vermoed dat die echt niet comfortabel genoeg is.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die 3 zou mijn keuze nogal wreed snel bij de Aprilia landen, miljaaar ❤️ 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, GTX said:

Idem, voor mij ook de Aprilia. Dat design en vooral, dat geluid.

beide nog niet IRL gezien/gehoord dusja. Fietsjes van 20k gaan we toch even moeten testen voor we kopen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Ice_Ken zei:

Mijn s1000r te koop gezet, ik ga zien voor een tuono of een streetfighter. Voor de zekerheid ga ik met alles eens proberen te rijden, ook eens zien of bmw de nieuwe s1000r al heeft, mss verrast die alsnog.

APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY (2020) Teasdale Motorcycles

Le Streetfighter Ducati V4 dans le détail: Jekyll et Hyde - Actu Moto

BMW S 1000 R 2021 Euro5 : cure de jouvence !

RSV4 zie ik ook nog zitten maar ik vermoed dat die echt niet comfortabel genoeg is.

 

Wat moeten ze beter kunnen dan jouw S1000R? Of wat had je graag anders gezien?

Beide V4’s zijn echt aan elkaar gewaagd! De BMW de betere allrounder, maar minder emotioneel.. bijna vreemd om die ernaast te zetten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeten ze beter kunnen dan jouw S1000R? Of wat had je graag anders gezien?
Beide V4’s zijn echt aan elkaar gewaagd! De BMW de betere allrounder, maar minder emotioneel.. bijna vreemd om die ernaast te zetten [emoji4] 
Er moet meer emotie in zitten, mijn S1000R is enkel de max om mee te rijden als je het gas opendraait. Infeite is een nieuwe S1000R geen optie dan, een RR had al een stuk minder beleving dan mijn huidige.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Er moet meer emotie in zitten, mijn S1000R is enkel de max om mee te rijden als je het gas opendraait. Infeite is een nieuwe S1000R geen optie dan, een RR had al een stuk minder beleving dan mijn huidige.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk
 

De beleving neemt met Euro5 eerder af dan toe..

Maar de twins en V4’s bieden nog wat extra gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beleving neemt met Euro5 eerder af dan toe..
Maar de twins en V4’s bieden nog wat extra gelukkig.
Welja, ik was ook altijd meer een man van de racers. Uit praktische overwegingen heb ik al 2 nakeds gehad, maar ik heb nooit echt veel de drang gehad om met de S1000R te rijden vandaar dat hij maar 6800km heeft.

Mss omdat ik het niet zo'n geweldig mooie motor vind? Het is eerder onbewust dan dat ik er zo over denk. Ik weet het niet goed.

Zo'n rsv4 (niet tuono)wil ik al lang al, een panigale ook. Maarja daar wil je dan ook niet lang opzitten door de clip-ons. Het is een dilemma.

Euro5 kan deels opgelost worden met een uitlaat. Altijd spijt van gehad dat ik dat nog niet gedaan heb op mijn andere moto's, dat kan zo'n verschil geven.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem! 't Zou de max zijn mocht je jouw ervaringen met die moto's willen delen met ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kameraad heeft gisteren de V4 getest via de Ducati Summer Tour. Hij vond het een machtige moto maar niet echt geschikt voor de openbare weg, te weinig beleving tenzij je hem vol opentrekt. 

Hij verkiest dus nog steeds zijn Monster 1200R :D

 

Helaas zijn die niet meer nieuw te verkrijgen, anders was dat ook wel een goede optie voor jou geweest. @Ice_Ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem! 't Zou de max zijn mocht je jouw ervaringen met die moto's willen delen met ons!
Zal ik zeker doen. Testrit aangevraagd bij ducati gent voor de streetfighter v4, eigelijk zou ik de panigale v2 ook willen testen. We zien wel.

Probleem voor de aprilia is vooral de nabijheid van een dealer. Laarne (filip engels) is een goeie 50km verder.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kameraad heeft gisteren de V4 getest via de Ducati Summer Tour. Hij vond het een machtige moto maar niet echt geschikt voor de openbare weg, te weinig beleving tenzij je hem vol opentrekt. 
Hij verkiest dus nog steeds zijn Monster 1200R [emoji3]
 
Helaas zijn die niet meer nieuw te verkrijgen, anders was dat ook wel een goede optie voor jou geweest. [mention=342]Ice_Ken[/mention]
Ja een monster altijd tof gevonden, maar ik weet niet dat dynamisch genoeg is na mijn huidige. Ik zou vanalles moeten testen, maja 3 of 4 moto's testen bij Ducati, ze zullen ook nogal zeggen...

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Zal ik zeker doen. Testrit aangevraagd bij ducati gent voor de streetfighter v4, eigelijk zou ik de panigale v2 ook willen testen. We zien wel.

Probleem voor de aprilia is vooral de nabijheid van een dealer. Laarne (filip engels) is een goeie 50km verder.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk
 

Engels zit toch maar een kwartiertje rijden van Ducati Gent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Engels zit toch maar een kwartiertje rijden van Ducati Gent?
Ja maar ik zou Gent niet als dealer gebruiken. In Herzele is een Ducati dealer maar die heeft geen of amper testmoto's. Ben al tot die conclusie moeten komen helaas.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, GTX zei:

Kameraad heeft gisteren de V4 getest via de Ducati Summer Tour. Hij vond het een machtige moto maar niet echt geschikt voor de openbare weg, te weinig beleving tenzij je hem vol opentrekt. 

Hij verkiest dus nog steeds zijn Monster 1200R :D

 

Helaas zijn die niet meer nieuw te verkrijgen, anders was dat ook wel een goede optie voor jou geweest. @Ice_Ken

Er zijn geruchten over een Streetfighter V2

Daar zou ik zeer blij van worden! De V4 zijn vermogen zit veel te hoog in de toeren, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ice_Ken said:

Ja maar ik zou Gent niet als dealer gebruiken. In Herzele is een Ducati dealer maar die heeft geen of amper testmoto's. Ben al tot die conclusie moeten komen helaas.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk
 

Mijne komt van in Herzele en moet zeggen, ik was daar vrij teleurgesteld van de service. Oa eens vertrokken met een platte band door een stukje ijzer van bij hun, was dan zogezegd mijn fout van op de 200m die ik nog kon rijden. Kon dan niet anders dan daar laten herstellen en er voor betalen. Toch frustrerend

Een van zijn honden heeft dan ook mijn ventieldoppen opgegeten (had het gezien) en had ik er niet naar gevraagd had hij er zelfs geen andere op gestoken :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Monterey Jack said:

Mijne komt van in Herzele en moet zeggen, ik was daar vrij teleurgesteld van de service. Oa eens vertrokken met een platte band door een stukje ijzer van bij hun, was dan zogezegd mijn fout van op de 200m die ik nog kon rijden. Kon dan niet anders dan daar laten herstellen en er voor betalen. Toch frustrerend

Een van zijn honden heeft dan ook mijn ventieldoppen opgegeten (had het gezien) en had ik er niet naar gevraagd had hij er zelfs geen andere op gestoken :fp: 

Awel, dat is ook zoiets hé. Van mijn BMW dealer ben ik wel tevreden, ze kennen mij daar ook bij naam enzo. BMW service is wel goed, zo niet het beste in moto-land. Ik had ook altijd een andere moto mee tijdens onderhoud. Hopelijk kan dat ook bij Ducati/Aprilia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geruchten over een Streetfighter V2
Daar zou ik zeer blij van worden! De V4 zijn vermogen zit veel te hoog in de toeren, helaas.
Eigelijk zit ik daar op te wachten, tzou alleen een v2s mogen zijn met adaptieve vering. Het is echt niet simpel een naked te vinden met alle specs+meer tov S1kR.

Verstuurd vanaf mijn BE2029 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid